sj410 keevis-lukk

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

sj410 keevis-lukk

Postitus Postitas tarmo »

Kas on väga paha mõte?
Senine kogemus näitab, et viimased 2 võistlust oleme esimesi poolasse peenestanud ridamisi :evil:
Kui esimese difri lukku keevitaks (muidugi tuleks hub'id lisada, et ülesõitudel keerata saaks), siis kas võib arvata, et hakkame poolasse metsas vahetama iga kilomeetri järel?
Tagumisi poolasse pole seni õnnestunud katki teha. Võibolla siis parem mõte hoopis tagumine kinni lasta?

Kogu ürituse kahjuks räägib veel mootori jõuetus. Kui praegugi on probleeme, siis pärast ühe või teise silla kinni keevitamist ei jõua võibolla üldse minna enam mudas?

Edit: PS. Rehvid on 31".
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Miks mitte lock-right?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

hulkur kirjutas:Miks mitte lock-right?
lock-right'i ei tahaks seetõttu, et kuna on nagunii plaanis suuremad ümberehitused autoga, mille tagajärjel tuleks teised sillad, siis poleks mõtet lock-right'i enam investeerida.
Keevisluku saaks tasuta (õli hinnaga 8)).
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Keevita ikka ennem tagumist siis esimest. Tagasild on nagu nati tugevam alati.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Meil on tagumise keevislukuga kõik väga kenasti kestnud.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Stupiduser kirjutas:Meil on tagumise keevislukuga kõik väga kenasti kestnud.
Aga mis teil Kukepeal juhtus? Nii palju kui möödasõites nägin, käisite irdunud ratta järel eemal põõsas. Või midagi sarnast... -igaljuhul olid justkui pulgad peos.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kukepeal jäid poolassid terveks, laager andis fataalselt saba (ei tahaks oma lollust ja laiskust tunnistada aga uued laagrid ootasid sahtlis pea 2 hooaega vahetamist aga alati oli midagi pakilisemat teha :oops: ).

Tuli vahepeal meelde tõsiasi, et 410 poolassid on peenemad ja suure rattaga koos võib keevislukk tõepoolest neile kurja teha (aga ei pruugi).

PS kas teil on purunenud esimesed poolassid või liigendid?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Stupiduser kirjutas:Tuli vahepeal meelde tõsiasi, et 410 poolassid on peenemad ja suure rattaga koos võib keevislukk tõepoolest neile kurja teha (aga ei pruugi).

PS kas teil on purunenud esimesed poolassid või liigendid?
Seda minagi, et 410 sillad nõrgemad on... No saab näha.

Esimestega on nii olnud, et algul läks liigend laiali. Seejärel panime tugevdatud liigendiga pooltelje (võru ümber). Selle tagajärjel andis saba telg ise juba (selle koha pealt kus telg suundub püsikasse, läheb ta veidi peenemaks, sealt murduski).
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

"lukk" installitud. Eks siis ole näha kas kestab ka.
Tänud Reinule ja Ermole konsultatsioonide eest telefonitsi :thumb: :)
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

tarmo kirjutas:"lukk" installitud. Eks siis ole näha kas kestab ka.
Tänud Reinule ja Ermole konsultatsioonide eest telefonitsi :thumb: :)
Ja tulemused? Kuidas kärab? Jõud, pööramine, edasiminek mudas, jne...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Mats kirjutas: Ja tulemused? Kuidas kärab? Jõud, pööramine, edasiminek mudas, jne...
Seni on ainukeseks proovikiviks olnud Navigatsioon, rohkem polegi aega metsa olnud minna :(
Aga selle võistluse põhjal võib küll öelda, et oleme rahul.
Metsas on abi kõvasti, jõust rohkem puudu ei jäänud kui varem.
Pööramisega on nagu on - pöörderaadius ikka suurenes, nagu oligi arvata. Metsas see väga palju ei häiri, sest kitsastes kohtades nikerdab ikka läbi (peab lihtsalt rohkem edasi-tagasi nõkutama). Häiris ainult Navigatsioonile omasel pulkadevahelisel sõidul (libe ja sile lumi-asfalt kate) - seal oleks küll paremat pöörderaadiust vaja olnud.
Kokkuvõttes soovitaks seda lahendust küll metsa-Suzukidele 8)
Teostada ka suhteliselt lihtne.

Edit: Mis veel teostust puudutab, siis kahjuks unustasime pildid töö käigust jälle teha. Aga kui keegi ette tahab võtta, siis Ermo soovitusel ei keevitanud me mitte sattelliite omavahel kokku, vaid keevitasime pooltelje otsa hammasratastel kummalgi 4 vahet võrdsete vahedega kinni. See on veidikene abiks sirgel teel sõitmisel, sest annab veidi liikumisruumi siiski ja differ saab natukene oma funktsiooni ka täita.
Teine probleem oli meil töö käigus pooltelgede kätte saamisega laagripesast (ei olnud varem tagasilla omi lammutanud). Ermo soovitus oli ehitada miski kaadervärk, mille tööpõhimõttest ma ausaltöeldes päris lõpuni aru ei saanudki :twisted: Aga Rein soovitas lihtsalt tõmmata, mida me olime ka juba proovinud. No tõmbasimegi siis veel kõvemini ja tuli kah :oops:
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

tarmo kirjutas: Teine probleem oli meil töö käigus pooltelgede kätte saamisega laagripesast (ei olnud varem tagasilla omi lammutanud).
Seega saan aru, et "keevislukk" sai installitud tagasillale. OK. Ise arvan samuti, et esisild selliseks tegevuseks nõrgaks osutub.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Mats kirjutas:Seega saan aru, et "keevislukk" sai installitud tagasillale. OK. Ise arvan samuti, et esisild selliseks tegevuseks nõrgaks osutub.
Tagasillale just.
Ma arvan, et lisaks nõrkusele oleks ilmselt ka keeramine juba üsna võimatu, eriti ülesõitudel. Kui just ei pane HUB'e ja ei keera neid välja ülesõitude ajaks.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

krt, ma ei hingan alati mitu korda sügavalt sisse enne kui länkari esimest diffrilukku näppima hakkan, ma ei kujutaks ette kuidas pidevalt lukustatud esisillaga sõita oleks :?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”