GAZ 69A ihu lääne selgroo ja elundite peal
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
GAZ 69A ihu lääne selgroo ja elundite peal
Mõlgutan siin "villise" kere tõstmisest mõne lääne masina tehnika peale.
Nõuded lääne tehnikale on, et lisaks tagumisele ka esisild ühes tükis oleks, mehaanika peab olema tehtud eelkõige maastikul kasutamiseks ja võimalikult lihtne ning robustne.
Mootor diisel ja kolme liitri kanti. Et rõhk on eelkõige lihtsusel siis turbo olemasolu ei ole isegi vajalik. Ma hakkan vist vanaks jääma ... varsti juba 28 kah.
Ja siit siis küsimused:
Millise maasturi raami koos juurdekuuluvaga soovitate kasutada?
Sümpaatne "doonor" on vana Patrol 3,3 mootoriga aga lühikese variandi teljevahe on 2200. Esialgu ei tahaks lõikuda ei "villise" keret ega pikema variandi raami-kardaani jms.
Kas mõne lääne maasturi teljevahe on täpselt 2300 mm?
Nõuded lääne tehnikale on, et lisaks tagumisele ka esisild ühes tükis oleks, mehaanika peab olema tehtud eelkõige maastikul kasutamiseks ja võimalikult lihtne ning robustne.
Mootor diisel ja kolme liitri kanti. Et rõhk on eelkõige lihtsusel siis turbo olemasolu ei ole isegi vajalik. Ma hakkan vist vanaks jääma ... varsti juba 28 kah.
Ja siit siis küsimused:
Millise maasturi raami koos juurdekuuluvaga soovitate kasutada?
Sümpaatne "doonor" on vana Patrol 3,3 mootoriga aga lühikese variandi teljevahe on 2200. Esialgu ei tahaks lõikuda ei "villise" keret ega pikema variandi raami-kardaani jms.
Kas mõne lääne maasturi teljevahe on täpselt 2300 mm?
Ilmselt parima tulemuse saad kasutades MB G-klassi alusvankrit. Keerdvedrud , originaalblokkidega sillad ja suhteliselt suur valik mootoreid ja käigukaste. Lühikese variandi teljevahe on 2400 mm.
See on aga ka üks kallimaid varjante. On ju öeldud, et kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta kaks asja hea ja odav.
See on aga ka üks kallimaid varjante. On ju öeldud, et kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta kaks asja hea ja odav.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kui sa odavat tahad, siis mõtleksin (ja olen ka mõelnud), hoopis lääneliku kuudi istutamist 69 peale. 69-l nimelt on üks ütlemata tore vahekast, mis loob eeldusi erinevate mootorite/käigukasti istutamist selle ette. Originaalsillad on ju talad ning peaks BTR lukke leiduma ja kui viitsimist on, saad ju vedrustuse ringi ehitada. Peale omapärase välimuse, mina isiklikult 69 arhailises sisemuses küll midagi kadestusväärset ei näe. IMHO
Teljevahed on lühikestel maasturitel enam-vähem samasse auku 2300-2350-2400
Teljevahed on lühikestel maasturitel enam-vähem samasse auku 2300-2350-2400
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
See 69 baasil ehitatud 67hübriid tegi viimasel sõidul küll läbivuselt kõigile silmad ette
2410 mootor ja ees spiraalvedrud andsid paljugi juurde.
Paljud teistel rasked kohad võeti mängleva kergusega. Seega pole see 69 tehnika ühti nii väeti.
Seega pigem mõtle 69 üleviimist spiraalvedrudele ning teisele käigukastile-mootorile.
2410 mootor ja ees spiraalvedrud andsid paljugi juurde.
Paljud teistel rasked kohad võeti mängleva kergusega. Seega pole see 69 tehnika ühti nii väeti.
Seega pigem mõtle 69 üleviimist spiraalvedrudele ning teisele käigukastile-mootorile.
Viimati muutis Landy, K Okt 04, 2006 8:20 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
IRWE @ TyposLandy kirjutas:See 69 baasil ehitatud 67hübriid tegi viimasel sõidul küll läbivuselt kõigile silmad ette
2410 mootor ja ees spiraalvedrud andsid paljugi juurde.
Paljud teistel rasked khoad võeti mängleva kergusega. Seeg apole see 69 tehnika ühti nii väeti.
Seega pigem mõtle 69 üleviimist priraalverdudele ning teisele käigukastile-mootorile.
+372 5028488
- usajansa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
- Asukoht: Harjumaa, Rae
- Kontakt:
see hybriid ei ole ehitatud 69 baasileLandy kirjutas:See 69 baasil ehitatud 67hübriid tegi viimasel sõidul küll läbivuselt kõigile silmad ette
2410 mootor ja ees spiraalvedrud andsid paljugi juurde.
Paljud teistel rasked khoad võeti mängleva kergusega. Seeg apole see 69 tehnika ühti nii väeti.
Seega pigem mõtle 69 üleviimist priraalverdudele ning teisele käigukastile-mootorile.
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
OK ... algul mõtlesingi võtta 69 raam ja sinna külge laduda teised sillad kui kastid-mootori. Aga kui väga üldises plaanis mõelda siis võiks ju eeldada et lääne raam (nt Patrol 80-ndatest) on tugevam kui pea viiekümne aasta taguse disainiga 69 oma. Lisaks veel kere istutamise suhteline lihtsus "vale" raami peale võrreldes iga komponendi eraldi sobitamisega 69 raamile.
Samas ... 69 sildade ja kastide tugevaid ja nõrku külgi võiks küll igaüks kes teab, siin kommenteerida.
Ise tean kuuldu põhjal ainult et esisild nelikveo puhul kaua vastu ei pidavat. Omal ajal lasid agronoomid ja loomaarstid esimesed pooltelje otsad (vist) suveks lahti et vähem kuluks.
Samas ... 69 sildade ja kastide tugevaid ja nõrku külgi võiks küll igaüks kes teab, siin kommenteerida.
Ise tean kuuldu põhjal ainult et esisild nelikveo puhul kaua vastu ei pidavat. Omal ajal lasid agronoomid ja loomaarstid esimesed pooltelje otsad (vist) suveks lahti et vähem kuluks.