2 turbot vs 1 turbo
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
2 turbot vs 1 turbo
Kuna olen turbotamas oma OM603 -e siis tekkis erinevaid foorume lugedes mõte, panna 1 suurema turbo asemel kaks väiksemat ehk 1 - 3 silinder esimene ja 4 - 6 silinder teine turbo. Miks nii, kuna mida suurem turbo, seda suurem õhukogus, samas mida mida suurem turbo, seda "uimasem" see turbo on ehk seda kõrgemate mootori pöörete juures see vajalik õhukogus saavutatakse. Väikseid turboid aga kui 2 paigaldada, peaks saama teoreetiliselt 2 korda suurema õhukoguse ehk saaks nö samapalju õhku kui suur annab aga juba madalamate pöörete juures, mis olekski eesmärk. Äkki kellelgi on kogemusi või kommentaare sellise lahenduse suhtes?
See kas 603 on õige doonor selleks või kas ta vastu peab või kas kuidas kütust keerata peale vms, siin pole mõtet arutada, räägiks ainult 2 vs 1 turbo teemal.
Raimo
See kas 603 on õige doonor selleks või kas ta vastu peab või kas kuidas kütust keerata peale vms, siin pole mõtet arutada, räägiks ainult 2 vs 1 turbo teemal.
Raimo
Viimati muutis karu, K Okt 03, 2012 11:23 am, muudetud 1 kord kokku.
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
2 on parem kui 1
Selle üle polegi midagi arutada,aga ma paneks nad üldse jadamisi.
Ise kaalun ka siin 2 peale üleminekut vähe teisel mootoril kuna hetkel turbo lag on metsik,esialgu proovin veel kuumakoja ära vahetada,aga tuleviku muusika on ikkagi 2.
Ameerikas on juba päris pop teema 3 turbot cumminsitel
Selle üle polegi midagi arutada,aga ma paneks nad üldse jadamisi.
Ise kaalun ka siin 2 peale üleminekut vähe teisel mootoril kuna hetkel turbo lag on metsik,esialgu proovin veel kuumakoja ära vahetada,aga tuleviku muusika on ikkagi 2.
Ameerikas on juba päris pop teema 3 turbot cumminsitel
56157755
Re: 2 turbot vs 1 turbo
No kui sa turbod silindrite vahel ära jagad, siis on ka turbot ringiajava õhu kogus kohe 2x väiksem või sa plaanid nad suitsugaasi poolt järjest ühendada?
EDIT:
Mõistlik oleks ikkagi häälestada turbod eraldi tööle, aga erinevatele pööretele, muidu sul see turbo lag küll väiksmaks ei lähe. See eeldab aga gaasitrakti klappide paigaldamist.
Paraleeli paigaldatud turboga süsteem:
Performance graafik võrreldes tavalise paigaldisega:
Ehitusnäide:
Rallikatel kasutatakse eraldi "paugutajaid" et turbol rõhku üleval hoida!
EDIT 2: Paigutist kah üks pilt
Sisuliselt juhitakse väljalaskesse kütust, et see turbor tuure üleval hoiaks
EDIT:
Mõistlik oleks ikkagi häälestada turbod eraldi tööle, aga erinevatele pööretele, muidu sul see turbo lag küll väiksmaks ei lähe. See eeldab aga gaasitrakti klappide paigaldamist.
Paraleeli paigaldatud turboga süsteem:
Performance graafik võrreldes tavalise paigaldisega:
Ehitusnäide:
Rallikatel kasutatakse eraldi "paugutajaid" et turbol rõhku üleval hoida!
EDIT 2: Paigutist kah üks pilt
Sisuliselt juhitakse väljalaskesse kütust, et see turbor tuure üleval hoiaks
Viimati muutis Maaks, K Okt 03, 2012 3:03 pm, muudetud 2 korda kokku.
Re: 2 turbot vs 1 turbo
3 -e turbo puhul peaks vist kõik uued turbod ostma, muidu "sünroniseerimine" võib paras peavalu ollakala kirjutas:2 on parem kui 1
Selle üle polegi midagi arutada,aga ma paneks nad üldse jadamisi.
Ise kaalun ka siin 2 peale üleminekut vähe teisel mootoril kuna hetkel turbo lag on metsik,esialgu proovin veel kuumakoja ära vahetada,aga tuleviku muusika on ikkagi 2.
Ameerikas on juba päris pop teema 3 turbot cumminsitel
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Hmmm, selles võib sul muidu ka õigus olla, kuigi millegipärast aga nad neid paralleelselt paigaldavad. Järjest ei plaaninud ühendada, järjest ühendades peaks teoreetiliselt tagumine saama hiljem ja väikesema rõhu.Maaks kirjutas:No kui sa turbod silindrite vahel ära jagad, siis on ka turbot ringiajava õhu kogus kohe 2x väiksem või sa plaanid nad suitsugaasi poolt järjest ühendada?
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Kui turbo lag probleemiks, siis tavaliselt soovitatakse kompressorit. Kas see on antud kontekstis paha mõte?
D4D+R6+V6
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Ei ole paha mõte, teostada ka lihtsam, miks aga kompressoreid nii vähe kasutatakse, sellest ma siiani küll aru ei ole saanud, ju sellega ka mingi konks on.TarviR kirjutas:Kui turbo lag probleemiks, siis tavaliselt soovitatakse kompressorit. Kas see on antud kontekstis paha mõte?
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
mida suurem on kompressorist soovitav rõhk, seda rohkem kulub hobujõude selle ringiajamisekskaru kirjutas:Ei ole paha mõte, teostada ka lihtsam, miks aga kompressoreid nii vähe kasutatakse, sellest ma siiani küll aru ei ole saanud, ju sellega ka mingi konks on.TarviR kirjutas:Kui turbo lag probleemiks, siis tavaliselt soovitatakse kompressorit. Kas see on antud kontekstis paha mõte?
#redneckengineeringestonia
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Konksust saad kohe aimu kui proovid ühte osta Lühidalt - suht hinnalised asjad, eriti kui suurtest õhuhulkadest rääkida.karu kirjutas:Ei ole paha mõte, teostada ka lihtsam, miks aga kompressoreid nii vähe kasutatakse, sellest ma siiani küll aru ei ole saanud, ju sellega ka mingi konks on.TarviR kirjutas:Kui turbo lag probleemiks, siis tavaliselt soovitatakse kompressorit. Kas see on antud kontekstis paha mõte?
Re: 2 turbot vs 1 turbo
top fuel klassis ju ka kompressorid...
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Siga kallid mänguasjad on need !
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 157
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Et mida arvab bloweri rihm mudast ja veest.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: 2 turbot vs 1 turbo
top fueli kompressor võtab jõust 2000hp maha ja annab 6000 hp juurde,selline asi jäi ühelt top fuelide võistluselt meelderommi kirjutas:top fuel klassis ju ka kompressorid...
56157755
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Kas keegi siinsest 4x4 rahvast on reaalselt kompressori edukalt paigaldanud mõnele mootorile millel muidu kompressorit ei käi?
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
näe isegi chero kompressoriga olemas!
At the top of the Grand Cherokee range is the performance-oriented SRT-8 model, with a larger, 6.1L version of the Hemi V8 making 420 horsepower and 420 lb-ft of torque.
At the top of the Grand Cherokee range is the performance-oriented SRT-8 model, with a larger, 6.1L version of the Hemi V8 making 420 horsepower and 420 lb-ft of torque.