LSD

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

LSD

Postitus Postitas KKKKKK »

Lõin otsingusse limiteeritult libisevat diffrit tähistava kombinatsiooni "LSD".
Tulemusi ei leitud. Nimelt, oleks huvi lugeda selle agregeedi hingeelust. Kuidas töötab? Kuidas "tööle panna"?
On kasutusel old mõnigi sellist asja omav nelikveduline. Maastikul (maastiku kiirusega) sõites ei ole ma veel aru saand selle viguri kasulikkusest muud kui et törts kallim õli läheb sisse ja kui ei vaheta on jama. :lol:
Maanteeautudele pannakse ju ka, pidavat ka juhitavusele häste mõjuma jne.
On tast kasu? Mismoodi, kui üldse, saab sellega teise ratta ka vahel vedama?

Kui on teemat viidata loen hea meelega.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: LSD

Postitus Postitas uputaja »

Korralikult (maastiku mõttes) tööle panemiseks on vaja lisada kettapakile üks ketas juurde+korralik õli. Ise kasutan Kron Oili mingit reissingu manti. Siiamaani peab ka 35" rehviga ilusti kinni. Vahele panin 1,25mm seibi... Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
rakett
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Dets 15, 2008 9:18 pm

Re: LSD

Postitus Postitas rakett »

uputaja kirjutas:Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.
Teebki asja huvitavamaks :twisted:
If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Chuck Norris says its beef, then it's fucking beef.
KKKKKK
Fitting 44"
Postitusi: 472
Liitunud: T Apr 12, 2011 9:16 am

Re: LSD

Postitus Postitas KKKKKK »

uputaja kirjutas:Korralikult (maastiku mõttes) tööle panemiseks on vaja lisada kettapakile üks ketas juurde+korralik õli. Ise kasutan Kron Oili mingit reissingu manti. Siiamaani peab ka 35" rehviga ilusti kinni. Vahele panin 1,25mm seibi... Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.
Ok. Saan aru, et kui tahan lukku ajada on see variant teemaks. A mis on selle "kettadifri" mõte siis originaalsätungis? Mis on ta eelised tavalisega? Limiidiga libisev peaks ju tähendama, et mingi hetk ikka haagib teist ka vähe. :roll:
Asi selles et pilliga on ca 60% maanteesõitu, millest kruusa omajagu. Päris kinni ajada pole vast mõtet. TUndub aga et ilma lukuta on ikka ilma lukuta ja kogu lugu.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: LSD

Postitus Postitas uputaja »

LSD ongi selline poolkõva lukk, kus hoitakse kerge vedu siis järgi, kui masin liigub. Kinni jäädes hakkabki vedama ainult see ratas, millel on kergem maastikul läbi libiseda.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: LSD

Postitus Postitas virgo »

Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 266
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Elva

Re: LSD

Postitus Postitas vanapagan »

KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Kindlasti ei ole.
Mudas kus peaks vedama seal libiseb läbi ja talvel libedal teel kus peaks läbi libisema on liiga tihe nagu sõidaks lukus diffriga.
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: LSD

Postitus Postitas kalleo »

KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Ei ole ka LSD'st vaimustuses. Kevadises sulalumes käis ainult üks ratas ringi ja sügisel savi-porises lehehunnikus sama seis. Õnneks oli esisild varuks... Jutuks olev LSD on iseenesest toimatav kuid modimata. Mai'tia, võibolla on tast millalgi kuidagi kasu ka olnud aga pole nagu osanud tähele pannud. Vbl siis jälle valed sõiduvõtted...

Parimat,
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: LSD

Postitus Postitas Krooniline »

Nagu kusagilt siin lugesin, aga ei mäleta, kes kirjutas, et "vaesemehe diffrilukk". Pidurit kergelt peal hoida ja samas gaasi anda, siis tõmbad diffri lukku :P
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 266
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Elva

Re: LSD

Postitus Postitas vanapagan »

Ja just nii ongi. Ise igast august nii välja saanud. Pikalt ei kannata muidugi lasta sest klotsid saavad otsa aga kui korraks vaja ja mootoril jõudu on siis toimib väga hästi.
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Re: LSD

Postitus Postitas AsTroSS »

Meerikas taadid soovitavad LSD lukuga diffris kasutada võimalikult odavat õli ja mitte lisada LSD lisandit.


Ise kallasin oma LSD diffrisse liiga palju lisandit ja see ei toimetanud enam üldse ....
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Re: LSD

Postitus Postitas rato »

vanapagan kirjutas:
KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Kindlasti ei ole.
Mudas kus peaks vedama seal libiseb läbi ja talvel libedal teel kus peaks läbi libisema on liiga tihe nagu sõidaks lukus diffriga.
Julgen oma kogemuse tõttu kõvahäälselt vastu vaielda ja väita et sa pole ise nähtavasti aru saanudki mida see LSD tegema peaks auto all.
Mina väidan, et hooldatud ja mõistlikult tihendatud LSD on väga hea alternatiiv päris lukkudele pidades silmas kasutatud difrite hinda ja kasutusvaldkonda. Kui on part time 4wd, siis soovitan LSD nii esi kui tagasilla sisse toppida. Kui full time, siis ette mitte. LSD mõte on ühe ratta läbi libisemise korral rakendada tööle ka teine. Kui ajada ratas raami kinni või jätta masin diagonaalselt kraavile rippuma 2 ratta otsa, siis nad kindlasti libisevad läbi. Et LSD difritest maksimaalselt kasu saada, tuleb valida sõidul trajektoor, kus silla mõlemad rattad istuvad võimalikult maa küljes. + Kiiruse jne valik. (mäe külge mööda üles hüppamine sel puhul ei lähe kohe mitte) Et lasta LSD del oma tööd teha, vaata et sillakäik oleks võimalikult hea, e. et sillakäik hoiaks rattaid maksimaalselt maadligi.
Vaadake LSD juttu siin.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=11&t=22593
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
kaits09
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: L Juul 25, 2009 5:34 pm
Asukoht: Harjumaa Loksa

Re: LSD

Postitus Postitas kaits09 »

LSD- Limited slip differential ehk siis eesti keeles piiratud libisemisega diferentsiaal, see tähendab seda, et diferentsiaal ongi oma olemuselt pidevalt lukus ja libiseb läbi järsematel kurvidel või siis kui ratastel on väga erinev pidamine.
Tiimi Neli Tankisti ja Koer piloot......ehk keegi vanematest olijatest veel mäletab säänset tiimi
Kasutaja avatar
vanapagan
Fitting 38"
Postitusi: 266
Liitunud: N Nov 08, 2007 2:12 pm
Asukoht: Elva

Re: LSD

Postitus Postitas vanapagan »

Mida tihedam seda parem poris ja hullem talvel libedal teel.
Olen proovinud talvel libedal teel kahte ühesugust autot millest ühel oli LSD-ga tagadiffer ja teisel tavaline lahtine, LSD-ga läks kurvide läbimine ikka väga kriitiliseks võrreldes lahtisega. Cherokee 242 vahekast ja fulltime 4wd.
alar83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Veebr 17, 2010 1:20 pm
Asukoht: Viljandi mk.

Re: LSD

Postitus Postitas alar83 »

ilma modimata LSD akkab toimima alles siis kui ratastel sarnane haarduvus ja lisandub vstav j6u moment (lisada gaasi v6i kaiguga pidurdada), vaba hooga toimib nagu tavaline differ. Maasturile sobiks pigem torsen.
Teen turvapuure võistlus autodele!
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”