meh. vints VS elekt. vints

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Stupiduser kirjutas:Mina soovitaks Oliveri käest MileMarker 12 000 osta!

Põhjendus: niikuinii oled nii loll, et suudad oma Datsuni ülearu sügavale ära uputada (ja ploki kasulikkusest ei oska Sa kindlasti kah alguses midagi arvata). Saaksid selle Come-Up 9000 hinna eest...
Minu arust väga hea diil :D

suured tänud sulle hea soovituse eest! ega ma muidu koolis ei käikski kui ma tark oleks :idea: . kas sa siis 3 elu põhimõtet ei teagi?
1. lollid käivad koolis!
2. nõrgad teevad trenni!
3. mustad pesevad ennast!

aga kas see oliveri vints liiga võimsaks ei juhtu jääma? äkki oma napi aruga tõmban midagi puruks :?:
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mida Sul veel peale vintsi puruks tõmmata on, ise tahtsid mehhaanilist panna?
Mida võimsam vints seda raskem seda lõhkuda on.

PS mina teatsin, et "loll õpib, tark teab isegi"
PPS ise oleme ühest Warn 5000 jagu saanud. Lollid, nagu me oleme :lol:
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

mida võimsam seda parem!!!
56157755
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mida võimsam, seda lollikindlam! :P

Meil on Zukil Warn 6000. Maru hea ja kiire. Pakun, et kaks korda kiirem kui 12000. Näitaks Cascale vintsides tagatulesid, irw!
AGA kui muda on nii sügav kui viimasel ajal võistlustel kombeks (OK, võib-olla me ei oska sõita ja upume seetõttu) siis kaotab sitaks aega plokiga mässates ja jääb oht, et oma lolluse ja laiskuse tõttu mootori sisse kärsatame. Seega mõlgutan ma vaikselt mõtteid, et 9000 oleks isegi mõistlikum. Ja 9000 on Zuki peal märgatavalt suurema varuga kui 12000 Patrullil.

PS mehhaniline oleks muidugi veel aeglasem ja veel lollikindlam
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Oot härrased. Tegelased kes siin elektri vintse kiidavad need ka kasutavad neid isendeid pidevalt. Kui sul see vints ikka seal ees enamus ajast nii sama passib, siis mina küll elektri vintsi ei soovita. Seisab enamus ajast vihma käes või lume all. See ei meeldi el.vintsile kui teda ei hooldata või ei kasutata ja teiseks pead oskama ikka natuke kasutada ka muidu mootori kärsatamised ja erinevad muud jamad. Teiseks patrolile peaks olema meh.vintsi paigaldada küll väga lihtne. Arversta sellega, et meil (võistlejatel) käib vints peale igat võistlõust lahti ja hooluduses. Meh.vintsi hooldame võistlustingimustes korra aastas.

Kui aga plaan tõsiselt võistelda, siis hoopis meh.vint taha ja el.vints ette. Patrolile sobib see Oliveri pakutav suurepäraselt.

Qkulgur

p.s isiklikult vihkan esimest meh.vintsi! Võimatu kasutada võistlustingimustes aga kui tagumise vintsina kasutada, siis laskumistel el.vints kuidagi vastu ei saa!
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Mul Toyota meh.vintsist vaid meeldivad mälestused. Kui töötas, siis kiskus hirmsalt. Samas kui turvasplint läheb, siis vahetamine oli kepp ruudus.
Meh. vintside suurimad puudused on juba loetletud, kuid ma lisaks omalt poolt kaks viletsat omadust. Üksinda hätta sattudes on vintsida väga vilets. Enamik meh. vintse on meistrid trossi vahele kerimises.
Seega meh. vints on pigem kahemehesaag:)
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Päkapikk kirjutas:Üksinda hätta sattudes on vintsida väga vilets. Enamik meh. vintse on meistrid trossi vahele kerimises.
Seega meh. vints on pigem kahemehesaag:)
Igati nõus Päkapikuga...endalgi palju mälestusi seoses vahelekerimise ja splindi ebasobiva purunemisega... kuigi el. vintsi piduri ülesütlemine kusagil rippes pole ilms ka kõige meeldivam kogemus...
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Samas on meh.vintsil võistlustel märksa lihtsama ja kiirem trossi puuni tõmmata kui elektri vintsil. Come up 9000-l on see päris raske
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

To: rtuning, eks tee siis trenni või otsi tugevam-visam vintsimees. :lol:
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Veel parem pane nöör peale.Selle vedamiseks läheb tunduvalt vähem jõudu vaja.Peale kerimisel ei ole seda muret ka,et ennast lapikuks keriks.
Aga tagasi teemasse.Nimelt see 12000 mida Oliver pakub on sinu 1.8 tonni jaoks piisava võimsus varuga.Kui just maakera pole sind 100%omastanud ei peaks sul ka plokki vaja minema.
Vintside hooldamisest nii palju,et peale igat võistlust ei ole küll neid vaja algosadeks kiskuda ja siis uuesti kokku panna.See ei kehti siis kui on oldud soolases vees või mingis imelikus vedelikus nagu seda viimasel Avo sõidul oli mis pani kõik imekenasti roostetama.Oma kogemus näitab,et pealt kolme sõitu on see aeg mil asi korralikult molekuliteks võtta,kõik puhtaks pesta ja väga kvaliteetse määrdega uuesti kokku panna.See ei ole kosmose teadus kuid esimene kord on parem kui keegi juhendab kes on vintsi siseeluga tuttav.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Nöör on muidugi tore, aga nii raske autoga ei ole küll eriti hea kevlarit kasutada. Pingul nöör katkeb suhteliselt kergelt iga külgvigastuse peale.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Päkapikk kirjutas:Nöör on muidugi tore, aga nii raske autoga ei ole küll eriti hea kevlarit kasutada. Pingul nöör katkeb suhteliselt kergelt iga külgvigastuse peale.



Ära sa märgi...oleme terve hooaja sõitnud ei ole nagu häda midagi ja see mass, probleemne patrull on nagu kerghaagis meie kõrval.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Nöör kestab kaks hooaega ilusti.Vahel peab ainult pesema ja kruusa seest välja mudima.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Lihtsalt kevlarköied vist põhiliselt laevanuses kasutusel ja kevlar materjalina ka kõrgepigevõimsuslülitite ajamites. Siis lülitite koolitusel jutt läks selle materjali heade ja pahade omaduste juurde, ning üks sealne insener kiitis kevlarköisi taevani, aga kurtis, et jääpurjekal ei pidanud vastu, kuna rullikutel jää vigastas kiudu. Ma eriti ei jaga eriti laevanduse teemasi, kuid sellest loengust jäid mingid pidepunktid meelde.
Muideks Unijeebik vist ei kasuta kevlarit võistlusautol???
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Mina soovitaksin patrolile igal juhul meh. vintsi . olen sellega juba paar aastat mudas maadelnud ja ainult üks kord jäi auto metsa Joeli korraldatud kevadsõidul, kui sidur lõppes... :( Küsimus veel Patroli omanikule: Kas auto on 12 või 24 volti? :wink:
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”