Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Stupiduser kirjutas:Mina soovitaks Oliveri käest MileMarker 12 000 osta!
Põhjendus: niikuinii oled nii loll, et suudad oma Datsuni ülearu sügavale ära uputada (ja ploki kasulikkusest ei oska Sa kindlasti kah alguses midagi arvata). Saaksid selle Come-Up 9000 hinna eest...
Minu arust väga hea diil
suured tänud sulle hea soovituse eest! ega ma muidu koolis ei käikski kui ma tark oleks . kas sa siis 3 elu põhimõtet ei teagi?
1. lollid käivad koolis!
2. nõrgad teevad trenni!
3. mustad pesevad ennast!
aga kas see oliveri vints liiga võimsaks ei juhtu jääma? äkki oma napi aruga tõmban midagi puruks
Meil on Zukil Warn 6000. Maru hea ja kiire. Pakun, et kaks korda kiirem kui 12000. Näitaks Cascale vintsides tagatulesid, irw!
AGA kui muda on nii sügav kui viimasel ajal võistlustel kombeks (OK, võib-olla me ei oska sõita ja upume seetõttu) siis kaotab sitaks aega plokiga mässates ja jääb oht, et oma lolluse ja laiskuse tõttu mootori sisse kärsatame. Seega mõlgutan ma vaikselt mõtteid, et 9000 oleks isegi mõistlikum. Ja 9000 on Zuki peal märgatavalt suurema varuga kui 12000 Patrullil.
PS mehhaniline oleks muidugi veel aeglasem ja veel lollikindlam
Oot härrased. Tegelased kes siin elektri vintse kiidavad need ka kasutavad neid isendeid pidevalt. Kui sul see vints ikka seal ees enamus ajast nii sama passib, siis mina küll elektri vintsi ei soovita. Seisab enamus ajast vihma käes või lume all. See ei meeldi el.vintsile kui teda ei hooldata või ei kasutata ja teiseks pead oskama ikka natuke kasutada ka muidu mootori kärsatamised ja erinevad muud jamad. Teiseks patrolile peaks olema meh.vintsi paigaldada küll väga lihtne. Arversta sellega, et meil (võistlejatel) käib vints peale igat võistlõust lahti ja hooluduses. Meh.vintsi hooldame võistlustingimustes korra aastas.
Kui aga plaan tõsiselt võistelda, siis hoopis meh.vint taha ja el.vints ette. Patrolile sobib see Oliveri pakutav suurepäraselt.
Qkulgur
p.s isiklikult vihkan esimest meh.vintsi! Võimatu kasutada võistlustingimustes aga kui tagumise vintsina kasutada, siis laskumistel el.vints kuidagi vastu ei saa!
Mul Toyota meh.vintsist vaid meeldivad mälestused. Kui töötas, siis kiskus hirmsalt. Samas kui turvasplint läheb, siis vahetamine oli kepp ruudus.
Meh. vintside suurimad puudused on juba loetletud, kuid ma lisaks omalt poolt kaks viletsat omadust. Üksinda hätta sattudes on vintsida väga vilets. Enamik meh. vintse on meistrid trossi vahele kerimises.
Seega meh. vints on pigem kahemehesaag:)
Päkapikk kirjutas:Üksinda hätta sattudes on vintsida väga vilets. Enamik meh. vintse on meistrid trossi vahele kerimises.
Seega meh. vints on pigem kahemehesaag:)
Igati nõus Päkapikuga...endalgi palju mälestusi seoses vahelekerimise ja splindi ebasobiva purunemisega... kuigi el. vintsi piduri ülesütlemine kusagil rippes pole ilms ka kõige meeldivam kogemus...
Samas on meh.vintsil võistlustel märksa lihtsama ja kiirem trossi puuni tõmmata kui elektri vintsil. Come up 9000-l on see päris raske
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Veel parem pane nöör peale.Selle vedamiseks läheb tunduvalt vähem jõudu vaja.Peale kerimisel ei ole seda muret ka,et ennast lapikuks keriks.
Aga tagasi teemasse.Nimelt see 12000 mida Oliver pakub on sinu 1.8 tonni jaoks piisava võimsus varuga.Kui just maakera pole sind 100%omastanud ei peaks sul ka plokki vaja minema.
Vintside hooldamisest nii palju,et peale igat võistlust ei ole küll neid vaja algosadeks kiskuda ja siis uuesti kokku panna.See ei kehti siis kui on oldud soolases vees või mingis imelikus vedelikus nagu seda viimasel Avo sõidul oli mis pani kõik imekenasti roostetama.Oma kogemus näitab,et pealt kolme sõitu on see aeg mil asi korralikult molekuliteks võtta,kõik puhtaks pesta ja väga kvaliteetse määrdega uuesti kokku panna.See ei ole kosmose teadus kuid esimene kord on parem kui keegi juhendab kes on vintsi siseeluga tuttav.
Päkapikk kirjutas:Nöör on muidugi tore, aga nii raske autoga ei ole küll eriti hea kevlarit kasutada. Pingul nöör katkeb suhteliselt kergelt iga külgvigastuse peale.
Ära sa märgi...oleme terve hooaja sõitnud ei ole nagu häda midagi ja see mass, probleemne patrull on nagu kerghaagis meie kõrval.
Lihtsalt kevlarköied vist põhiliselt laevanuses kasutusel ja kevlar materjalina ka kõrgepigevõimsuslülitite ajamites. Siis lülitite koolitusel jutt läks selle materjali heade ja pahade omaduste juurde, ning üks sealne insener kiitis kevlarköisi taevani, aga kurtis, et jääpurjekal ei pidanud vastu, kuna rullikutel jää vigastas kiudu. Ma eriti ei jaga eriti laevanduse teemasi, kuid sellest loengust jäid mingid pidepunktid meelde.
Muideks Unijeebik vist ei kasuta kevlarit võistlusautol???
Mina soovitaksin patrolile igal juhul meh. vintsi . olen sellega juba paar aastat mudas maadelnud ja ainult üks kord jäi auto metsa Joeli korraldatud kevadsõidul, kui sidur lõppes... Küsimus veel Patroli omanikule: Kas auto on 12 või 24 volti?