meh. vints VS elekt. vints
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
meh. vints VS elekt. vints
oodatud igasugused arvamused. kumba eelistada, vastupidavus jne.
ise plaanin ka vintsi muretsemist aga ei suuda otsustada milline oleks õige. hetkel on suund meh. vintsile sest on odavam ja peaks olema töökindlam. autoks siis patrol ja sinna pidi sobima toyota vints? kui raske on meh, vintsi paigaldamine ja millele sealjuures suurt tähelepanu pöörata?
ise plaanin ka vintsi muretsemist aga ei suuda otsustada milline oleks õige. hetkel on suund meh. vintsile sest on odavam ja peaks olema töökindlam. autoks siis patrol ja sinna pidi sobima toyota vints? kui raske on meh, vintsi paigaldamine ja millele sealjuures suurt tähelepanu pöörata?
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Oleneb palju kindlasti ka sellest kus ja kui tihti vintsi kasutad. Kuid patrolile kui on võimalust soovitan küll Mehaanilist.
Miks?
Odavam
Talub paremini ilmastiku tingimusi
Puuduvad releed, mis läbi põleksid
Rohkem jõudu
Pole probleemi, et vintsi mootori või piduri ära lõhuksid (el.vintisidega ikka juhtub)
Ühesõnaga kui autot lihtsalt vaja läbi mülka sikutada kord kuus, siis anna aga tuld!
QKulgur
TR5
Miks?
Odavam
Talub paremini ilmastiku tingimusi
Puuduvad releed, mis läbi põleksid
Rohkem jõudu
Pole probleemi, et vintsi mootori või piduri ära lõhuksid (el.vintisidega ikka juhtub)
Ühesõnaga kui autot lihtsalt vaja läbi mülka sikutada kord kuus, siis anna aga tuld!
QKulgur
TR5
TR Pjätt kirjutas:Oleneb palju kindlasti ka sellest kus ja kui tihti vintsi kasutad. Kuid patrolile kui on võimalust soovitan küll Mehaanilist.
Miks?
Odavam
Talub paremini ilmastiku tingimusi
Puuduvad releed, mis läbi põleksid
Rohkem jõudu
Pole probleemi, et vintsi mootori või piduri ära lõhuksid (el.vintisidega ikka juhtub)
Ühesõnaga kui autot lihtsalt vaja läbi mülka sikutada kord kuus, siis anna aga tuld!
QKulgur
TR5
aga kui autot tihedamini mülkast vaja välja sikutada? plaan kunagi võistlema ka minna.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Mehaanilise vintsiga sikutamine on hoopis teine ooper, kuna seal toimub ju vintsi käitamine läbi vahekasti mootorist. Ja jõud on ka hoopis teised, kuna mootor on kordades võimsam võimsaimast elektrivintsist. Elektrivintsil vajutad nuppu ja kerib, kuni jõud otsa saab. Samas jälle vajab elektrivints rohkem tähelepanu ja hooldust, kui mehaaniline vints.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Manuaalis on tõesti kirjas 1500 kilo. Aga see 1500 kg on originaalsplindi katkemisjõud. Selle splindi asemele pannakse meie klubis tavaliselt üks korralik 6mm tugevdatud würthi polt. Ning siis peaks tõmbejõudu olema kuni ca 4400 kgdiff kirjutas:... mis tehase andmetel on mõeldud tõmbama ca 1500 kilo ...
Mina olen oma vintsiga läbi ploki ka Unimogi välja sikutanud
Meh. vints on hea asi kui on vaja toorest jõudu ja ei ole vaja "meeleitada".
Meh vintsil on võimaldus vintsimist kontrollida ja ratastega aidata tunduvalt viletasm kui elektrilisel vintsil kuna rattad ja vints on mehaaniliselt seotud. Seetöttu kasutavad enamus võistlusautosid millel on olemas mehaanilinne vints ka lisaks elektrilist.
Soos "peale tõmbamiseks" ei kõlba meh. vints ültse kuna ei saa ratastega kaasa aidata või kui rattad veavad siis käivad nad ringi oluliselt kiiremini kui vints poolib, mis viib auto maa keskpunkti poole.
Samuti kui mootor välja sureb on meh. vints kasutu, aga elektriline võib sind veel hea aku olemasolul veel kuivale tõmmata. On teada juhuseid kus suure kalde tõttu ei saanud mootor kütet kätte ja suri välja. Auto jäi seina peale rippu, et auto kätte saada tuli tross läbi närida.
Nii, et kõigel on oma head ja vead.
Meh vintsil on võimaldus vintsimist kontrollida ja ratastega aidata tunduvalt viletasm kui elektrilisel vintsil kuna rattad ja vints on mehaaniliselt seotud. Seetöttu kasutavad enamus võistlusautosid millel on olemas mehaanilinne vints ka lisaks elektrilist.
Soos "peale tõmbamiseks" ei kõlba meh. vints ültse kuna ei saa ratastega kaasa aidata või kui rattad veavad siis käivad nad ringi oluliselt kiiremini kui vints poolib, mis viib auto maa keskpunkti poole.
Samuti kui mootor välja sureb on meh. vints kasutu, aga elektriline võib sind veel hea aku olemasolul veel kuivale tõmmata. On teada juhuseid kus suure kalde tõttu ei saanud mootor kütet kätte ja suri välja. Auto jäi seina peale rippu, et auto kätte saada tuli tross läbi närida.
Nii, et kõigel on oma head ja vead.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm