Näidispildid - maasturile lumesahk
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Ja kuidas sa seda sahka siis keerad kui ta sl 20-30cm stangest eespool on???Või eemaldad poririivad ja traktoritel hakkab vastu rattaid käima kui liiga lähedal on.Mida kaugemal seda parem on lükata, eriti üle äärekivide.
Kawasaki 750 nr"11"KOSE ORT 2011. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse 1. koht
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Sa ei suuda sellega manööverdada kui sahk kaugel on !
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 436
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
Re: Re:
Saha saab aretada iga maasturi ette stangest 20-30cm,milleks selline konstriktsioon?
ma arvan et sa ei ole maasturiga kunagi sahka lükanud vist
minu 70sm miinimum versus kaevuluuk 10cm võrdub
ma arvan et sa ei ole maasturiga kunagi sahka lükanud vist
minu 70sm miinimum versus kaevuluuk 10cm võrdub
Re: Re:
Miks sa nii nõrga konstruktsiooni teed,et esimese kaevuluugiga see -20cm nihkub?rommi@rommi kirjutas:Saha saab aretada iga maasturi ette stangest 20-30cm,milleks selline konstriktsioon?
ma arvan et sa ei ole maasturiga kunagi sahka lükanud vist
minu 70sm miinimum versus kaevuluuk 10cm võrdub
Olen paigaldanud traktoritele sahku(umbes 20tk) ja mida lähemal seda mõnusam ju lükata,traktorile saab rippesse panna raskuse,et masin paremini teel püsiks,kuhu sa raskused maasturile paned?(paak täis ja vanaema pagassi) Proovin ära ja panen oma Patruulile saha ette,pigem selleks,et õue lükata,mitte teed,tänane tuisk oli teinud teega nii,et vaevalt läks ise läbi,autol 2" tõste ja 35" rehvid.Lõpetuseks on ikka maastur hea auto(väike traktor) Edu igal juhul kõigile,kes viitsivad maasturitega tegeleda:)
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Külahull kirjutas:Kunagi tahaks ikka pööramise ja tõstmise hüdro peale saada, kuid hetkel sellega kiiret pole. Teenust ei hakka osutama ja selle jupi, mis endal lükata on, saab tehtud vintsikangi vägistades. Palju suurem traagika on hetkel saha keeramine, selleks tuleb ju ennast kabiinist välja vedada
Palju sellise saha tegemine maksta võib?
http://www.jldev.eu -
Jeep Cherokee 4.0
Jeep Cherokee 4.0
Re: Re:
Miks sa üldse maasturitega tegeled, mõttetud ju, traktor palju parem. Ma arvan, et kõigile jõuab kohale, et maastur pole mõeldud lume lükkamiseks. Mis siin enam vinguda.ETPatrol kirjutas:Miks sa nii nõrga konstruktsiooni teed,et esimese kaevuluugiga see -20cm nihkub?rommi@rommi kirjutas:Saha saab aretada iga maasturi ette stangest 20-30cm,milleks selline konstriktsioon?
ma arvan et sa ei ole maasturiga kunagi sahka lükanud vist
minu 70sm miinimum versus kaevuluuk 10cm võrdub
Olen paigaldanud traktoritele sahku(umbes 20tk) ja mida lähemal seda mõnusam ju lükata,traktorile saab rippesse panna raskuse,et masin paremini teel püsiks,kuhu sa raskused maasturile paned?(paak täis ja vanaema pagassi) Proovin ära ja panen oma Patruulile saha ette,pigem selleks,et õue lükata,mitte teed,tänane tuisk oli teinud teega nii,et vaevalt läks ise läbi,autol 2" tõste ja 35" rehvid.Lõpetuseks on ikka maastur hea auto(väike traktor) Edu igal juhul kõigile,kes viitsivad maasturitega tegeleda:)
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
nokia555 kirjutas:Külahull kirjutas:Kunagi tahaks ikka pööramise ja tõstmise hüdro peale saada, kuid hetkel sellega kiiret pole. Teenust ei hakka osutama ja selle jupi, mis endal lükata on, saab tehtud vintsikangi vägistades. Palju suurem traagika on hetkel saha keeramine, selleks tuleb ju ennast kabiinist välja vedada
Palju sellise saha tegemine maksta võib?
Ise tehes jäi eelarve ainult materjalidega umbes 500 euri piiresse.
Re: Re:
Ajad pada, ei pane need soomlased neid sahkasid 20 cm kaugusele masinast. Võibolla mõni Maajussi oma tagaveolisele roobile aretab aga muidu ikka sahad samad kui meil. Selline sahk ei pööra ja pole ka korralikku vedrustust võimalik nii lühikeste aistega teha.Sellisel sahal ei näe sa ka tera nurkasid mis on väga oluline kui vaja täpset tööd teha. Kui sahk korraliku raskusega masina ette panna ei lähe ka perse kraavi, manööverdamisel aitavad aga nelikroolimine ja külgpidurid.ETPatrol kirjutas:Lihtsalt küsimus,milleks viia sahk nii,nii kaugele autost? et paremini perse kraavi läheks... Saha saab aretada iga maasturi ette stangest 20-30cm,milleks selline konstriktsioon? Traktorite saha tootjad teevad sama kräppi(eesti omad tamsalu,kadrina) soomlased suudavad kõik õigele kaugusele teha,see et me arengus 50 a.maas oleme ei tähenda seda,et meie kuldsete kätega eesti mehed seda ei suuda teha,suudame küll:)))))Rtuning kirjutas:Motohouse's valmis selline sahk 2m lai ja tõstmine, keeramine kahe silindriga.
Ootamas on veel 2 komp. selliseid, kellel huvi siis
5272150
rasmus@motohouse.ee
Korra mõtlesin ,et teen selleks talveks endale ka maasturile saha aga teades kui õnnetu ja kohmakas see lahendus on ostsin hoopis lumepuhuri.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Minu hüdrauliline pöördsahk Terrano kollile.Rauaosa vanarauahunnikust leitud materjalist,kummiriba vanast rehvist.
Jagaja ning voolikud on uued.Silindritele on pandud uued tihendid.Pumbaks on roolivõimu pump, paikneb kondi pumba kohal.
Lumetõrje teelõigul, kus sel talvel lund kordagi lükatud polnud:
Vallide tõrje teepeenralt:
Näide töötulemusest.Lükkamine ei moodusta valli,lumi paisatakse kuni 3,5 meetri laiuselt ühtlaselt laiali.
Ülekoormuskaitseks on alt tuleva löögi korral ülemine 8 mm lõikepolt, külglöögi puhul silindri 18 mm kinnituspolt.
Kumbki kaitsesüsteem on rakendunud ainult ühe korra,kummiriba leevendab enamuse löökidest ära.
Kabiinis asuv ühesektsiooniline jagaja.Ümberlülitus tõstmise ja pööramise vahel toimub kahe kolmikkraaniga.
Jagaja ning voolikud on uued.Silindritele on pandud uued tihendid.Pumbaks on roolivõimu pump, paikneb kondi pumba kohal.
Lumetõrje teelõigul, kus sel talvel lund kordagi lükatud polnud:
Vallide tõrje teepeenralt:
Näide töötulemusest.Lükkamine ei moodusta valli,lumi paisatakse kuni 3,5 meetri laiuselt ühtlaselt laiali.
Ülekoormuskaitseks on alt tuleva löögi korral ülemine 8 mm lõikepolt, külglöögi puhul silindri 18 mm kinnituspolt.
Kumbki kaitsesüsteem on rakendunud ainult ühe korra,kummiriba leevendab enamuse löökidest ära.
Kabiinis asuv ühesektsiooniline jagaja.Ümberlülitus tõstmise ja pööramise vahel toimub kahe kolmikkraaniga.
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Supper tulemus teil kõigil lumesahkadega. Maasturiga palju etem tulemus kui nende suurte teemasinatega. Nad uhavad kiiresti läbi,aga jääb palju lund maha,samuti ka tee muttub treppi. Maasturiga rahulikult lükata on tulemus väga hea. midagi halba pole öelda teile lumekoristajad
Elu on lill isegi mudas sõites
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Kuidas see roolivõimu pump ennast ära õigustab ja palju sellel jõudu on? Kas lahjaks ei jää tõste jõu poolt? Kas sees on hüdro või ATF õli? Kas pump on koguaeg järgi?raulex kirjutas:Minu hüdrauliline pöördsahk Terrano kollile.Rauaosa vanarauahunnikust leitud materjalist,kummiriba vanast rehvist.
Jagaja ning voolikud on uued.Silindritele on pandud uued tihendid.Pumbaks on roolivõimu pump, paikneb kondi pumba kohal.
Huvitav projekt.
jõudu tööle.
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Roolivõimu pumbal on survet piisavalt (Terrano 70 bar), tootlikkus võiks pisut suurem olla.fanatt kirjutas: Kuidas see roolivõimu pump ennast ära õigustab ja palju sellel jõudu on? Kas lahjaks ei jää tõste jõu poolt? Kas sees on hüdro või ATF õli? Kas pump on koguaeg järgi?
Tõstejõudu jätkub ja jääb ülegi.
Sees on ATF, talvel jääb hüdroõli paksuks.
Pump on talvel koguaeg järgi, hooaja lõppedes saab rihma maha võtta.
Süsteemi toide on projekteeritud vähese voolutakistusega (1/2 " peavoolik, suuremaks puuritud avadega niplid jms.), vastusurve tühijooksul on minimaalne.Magnetsidurit pidasin keerukaks ja kalliks.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Mul on tehtud saha tõstmine/langetamine samuti roolivõimu pumba pealt (Toyota) ja seda nõnda, et sama pump käitab ka rooli ennast (hüdrorool). Võiks öelda täpselt sama, mida raulex, et tootlikkust võiks veidi rohkem olla, kuid mingit jõupuudust küll pole. Samas häirivalt aeglane küll pole.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
Arvuta natuke, algklasside matemaatika kui surve on 70 bar (70 MPa~70 kg/cm2, siis tõstejõud = surve x hüdrosilindri kolvi pindala. Kui tõste toimub silindri kokkutõmbel, siis tuleb kolvi üldpindalast lahutada silindri varre ristlõike pindala.fanatt kirjutas: Kuidas see roolivõimu pump ennast ära õigustab ja palju sellel jõudu on?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Näidispildid - maasturile lumesahk
raulex kirjutas:Roolivõimu pumbal on survet piisavalt (Terrano 70 bar), tootlikkus võiks pisut suurem olla.fanatt kirjutas: Kuidas see roolivõimu pump ennast ära õigustab ja palju sellel jõudu on? Kas lahjaks ei jää tõste jõu poolt? Kas sees on hüdro või ATF õli? Kas pump on koguaeg järgi?
Tõstejõudu jätkub ja jääb ülegi.
Sees on ATF, talvel jääb hüdroõli paksuks.
Pump on talvel koguaeg järgi, hooaja lõppedes saab rihma maha võtta.
Süsteemi toide on projekteeritud vähese voolutakistusega (1/2 " peavoolik, suuremaks puuritud avadega niplid jms.), vastusurve tühijooksul on minimaalne.Magnetsidurit pidasin keerukaks ja kalliks.
Tänan vastuse eest! 70 bar on juba päris hea surve. Kas pumbal on sees mingi reduktsiooni klapp ka mis rõhku reguleerib?
Arvutamine on teooria. Mind huvitab just kuidas pump praktilise tööga hakkama saab. Aga tänud valemi eestisakene kirjutas:
Arvuta natuke, algklasside matemaatika kui surve on 70 bar (70 MPa~70 kg/cm2, siis tõstejõud = surve x hüdrosilindri kolvi pindala. Kui tõste toimub silindri kokkutõmbel, siis tuleb kolvi üldpindalast lahutada silindri varre ristlõike pindala.