toiduõliga sõitmine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Mida kõike tahetakse paaki toppida.Ei tea ,kas mõni mees vanade ajalehtede peal ei ole proovinud sõita?Muide ,Jaapanlased on ehitanud mootori mis töötab kivisõetolmu peal. Aga samas võiks ka puutolmu peal proovida .Lihvid põranda ära ja kallad tolmu paaki - tuus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Bensunuusutajate kadedus Turbomootorisse ma tõesti ei topiks aga vabalthingav diisel Transit lasi 2 aastat ilma ühegi mureta õli-diisli seguga. Õli oli muuseas kasutatud fritüüriõli, mis sukast läbi filtreeritud, kuid sellest hoolimata läks paaki ka mõned friikartuli jms puru. Ikka jahvatas kõik läbi
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
piiritust..ei tea aga propanooli võid küll bensiini hulka panna.PARUN kirjutas:Nii, pole küll otseselt teemaga seotud, kuid kaudselt küll.
Kas tehnilist puhast piiritust võib otse bena õgarditest autode paaki kallata ja sõita muretult?
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Piiritust võib lisada küll, E85 ju ongi piirituse ja bensiini segu.RAMBO kirjutas:piiritust..ei tea aga propanooli võid küll bensiini hulka panna.PARUN kirjutas:Nii, pole küll otseselt teemaga seotud, kuid kaudselt küll.
Kas tehnilist puhast piiritust võib otse bena õgarditest autode paaki kallata ja sõita muretult?
Tel 56224693
See on bioetanool E85 ,aga selle kütuse jaoks on vaja flexi fuel mootoriga autot.karu kirjutas:Piiritust võib lisada küll, E85 ju ongi piirituse ja bensiini segu.RAMBO kirjutas:piiritust..ei tea aga propanooli võid küll bensiini hulka panna.PARUN kirjutas:Nii, pole küll otseselt teemaga seotud, kuid kaudselt küll.
Kas tehnilist puhast piiritust võib otse bena õgarditest autode paaki kallata ja sõita muretult?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Nii ja naa, saab ka tavaautos kasutada kui autot natukene modida, mängides surveastmega, vahetades kütusetraktis olevaid 'torusid' jne, ehk ei midagi ulmelist, enamik Brasiilias olevatest autodest sõidab kas puhta piiritusega või bensiini ja piirituse seguga, sealse elatustasemega õigest Flexi fuel autost aga ei tea enamik midagi.ibra kirjutas:See on bioetanool E85 ,aga selle kütuse jaoks on vaja flexi fuel mootoriga autot.karu kirjutas:Piiritust võib lisada küll, E85 ju ongi piirituse ja bensiini segu.RAMBO kirjutas: piiritust..ei tea aga propanooli võid küll bensiini hulka panna.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22833
Tel 56224693
Tegin väiksemat sorti loomkatse:
Ostsin esimese ettejuhtuva odavaima õli (ostetud maxima'st 15 eeki ja mõni kopka peale), ühendasin otse lühikese voolikujupiga pumbale järgi ja käima. Igastahes käis ja mitte kehvemini kui diisliga. Eks toimus ka väike segunemine diisliga kuid ülekaalus ikkagi õli.
Õli ise toodetud sojaubadest.
Ostsin esimese ettejuhtuva odavaima õli (ostetud maxima'st 15 eeki ja mõni kopka peale), ühendasin otse lühikese voolikujupiga pumbale järgi ja käima. Igastahes käis ja mitte kehvemini kui diisliga. Eks toimus ka väike segunemine diisliga kuid ülekaalus ikkagi õli.
Õli ise toodetud sojaubadest.
Kõnetraat 51922951
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Seda, et sooja ilmaga diiselmootor pelga õliga käib, me juba teame.
Täna käib vaidlus selle üle, kas, kui palju ja mida see õli rikub.
Kindlasti on teada, et õli leotab lahti kogu pasa, mis on paaki ja torustikku kogunenud. Samuti sööb ära vanemad kummitihendid ja -voolikud.
Samuti väheneb natuke mootori võimsus ja vastavalt suureneb kütusekulu.
Samad tähelepanekud on minulgi (ridapump, vabalthingeldav mootor OM602.912) 150 liitri õli põletamise järel. Mootor käib pehmemalt, suitseb vähem külmalt, heitgaaside lõhn on mahedam ning mootori iseloom on uimasem.
Kusjuures efekt ilmeb juba 25% segu korral (ehk veerand õli/kolmveerand tanklast ostetut).
Päris puhta õliga ma pole veel sõitnud - hommikud on jahedad ja õli filtreeritavusprobleemid madalatel temperatuuridel on kurb fakt.
Uuemate mootorite puhul, mida juhib elektroonika, pole teada, kuidas tarkvara reageerib oodatust erinevalt reageeriva mootori korral. Avariireiimi minek on üsna ootuspärane - kui ikka seadeparameetrite alusel paika keeratud toide ei anna tulemuseks oodatud näite, siis peab elektroonika appi karjuma hakkama.
Kuna kõik täna toodetavad mootorid peavad vastama saastenormidele, siis tahavad mootorivalmistajad minna kindla peale ja ei anna luba suvaliste kokteilide kasutamiseks - siis on mootoritel raskusi isegi TIER3 nõuete täitmisega, rääkimata kohe-kohe jõustuvatest TIER4 nõuetest. Ning ega need Sinivedelike lisamisedki kokteili puhul oodatud tulemust pruugi anda.
Kuid näiteks MB puhul on julgemad katsetanud ka CDI-mootorite töötamist. Peale soojendusega filtri paigaldamist on läbitud edukalt kümneid tuhandeid, kuid lõpuks on ikkagi tekkinud arusaamatud mootoriprobleemid, mida ei saa otsezselt siduda kasutatava kütusega, kuid milles seda ka välistada ei saa.
Täna käib vaidlus selle üle, kas, kui palju ja mida see õli rikub.
Kindlasti on teada, et õli leotab lahti kogu pasa, mis on paaki ja torustikku kogunenud. Samuti sööb ära vanemad kummitihendid ja -voolikud.
Samuti väheneb natuke mootori võimsus ja vastavalt suureneb kütusekulu.
Samad tähelepanekud on minulgi (ridapump, vabalthingeldav mootor OM602.912) 150 liitri õli põletamise järel. Mootor käib pehmemalt, suitseb vähem külmalt, heitgaaside lõhn on mahedam ning mootori iseloom on uimasem.
Kusjuures efekt ilmeb juba 25% segu korral (ehk veerand õli/kolmveerand tanklast ostetut).
Päris puhta õliga ma pole veel sõitnud - hommikud on jahedad ja õli filtreeritavusprobleemid madalatel temperatuuridel on kurb fakt.
Uuemate mootorite puhul, mida juhib elektroonika, pole teada, kuidas tarkvara reageerib oodatust erinevalt reageeriva mootori korral. Avariireiimi minek on üsna ootuspärane - kui ikka seadeparameetrite alusel paika keeratud toide ei anna tulemuseks oodatud näite, siis peab elektroonika appi karjuma hakkama.
Kuna kõik täna toodetavad mootorid peavad vastama saastenormidele, siis tahavad mootorivalmistajad minna kindla peale ja ei anna luba suvaliste kokteilide kasutamiseks - siis on mootoritel raskusi isegi TIER3 nõuete täitmisega, rääkimata kohe-kohe jõustuvatest TIER4 nõuetest. Ning ega need Sinivedelike lisamisedki kokteili puhul oodatud tulemust pruugi anda.
Kuid näiteks MB puhul on julgemad katsetanud ka CDI-mootorite töötamist. Peale soojendusega filtri paigaldamist on läbitud edukalt kümneid tuhandeid, kuid lõpuks on ikkagi tekkinud arusaamatud mootoriprobleemid, mida ei saa otsezselt siduda kasutatava kütusega, kuid milles seda ka välistada ei saa.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Re: toiduõliga sõitmine
Kaevan ka siin vana teemat...
Ma siin olen oma sierraga loomkatseid teinud, proovisin toidu, vanat hüdro jms õli. Pea aasta hiljem, kordamööda siin tavadiisliga ja alternatiivkütustega sõitnud, siis ära on tahmanud pihustid, mis väljendub selles et jõudu pole, tühja käruga sõites üle 80ne minna ei jaksa. Igasugu vana õli sisse pannes suhtes 20liitrit vanat hüdroõli metsaveotraktorist(puhas) ja 6l tanklakütet. Kiirendab normaalselt, ja tööle läheb kenasti, aga kuskil 80 ja kiiremini sõites hakkab jõnkse sisse viskama, vahel tihedamini vahel harvemini.
Põmst kõik on nagu venemasinatega sõitmisel, kellel käed otsas on, võib sõita, aga muudel vendadel ei maksa.
BTW kas keegi teab kus sellist kütusefiltrit saaks, millel see soojendus ka on. St mis ühendatakse auto jahutustorustikku?
Ma siin olen oma sierraga loomkatseid teinud, proovisin toidu, vanat hüdro jms õli. Pea aasta hiljem, kordamööda siin tavadiisliga ja alternatiivkütustega sõitnud, siis ära on tahmanud pihustid, mis väljendub selles et jõudu pole, tühja käruga sõites üle 80ne minna ei jaksa. Igasugu vana õli sisse pannes suhtes 20liitrit vanat hüdroõli metsaveotraktorist(puhas) ja 6l tanklakütet. Kiirendab normaalselt, ja tööle läheb kenasti, aga kuskil 80 ja kiiremini sõites hakkab jõnkse sisse viskama, vahel tihedamini vahel harvemini.
Põmst kõik on nagu venemasinatega sõitmisel, kellel käed otsas on, võib sõita, aga muudel vendadel ei maksa.
BTW kas keegi teab kus sellist kütusefiltrit saaks, millel see soojendus ka on. St mis ühendatakse auto jahutustorustikku?
Re: toiduõliga sõitmine
Pihustit thmab pikapeale jah, kui üle pingutad vana õli osakaaluga, Vana õliga ei kannata sõita näiteks audi 100, millel aat mootor peal, seal pihusti viie väikse auguga ja võtab õige kergesti kinni need,
Kui nüüd võtta kõrvale koheselt caddy, hilux, millel on pihusti ühe auguga, siis seal suht suva, lõõb läbi kõik, teiseks, kui see ots lähebki pekki, mis siis, nagunii ei maksa midagi
Kui nüüd võtta kõrvale koheselt caddy, hilux, millel on pihusti ühe auguga, siis seal suht suva, lõõb läbi kõik, teiseks, kui see ots lähebki pekki, mis siis, nagunii ei maksa midagi
Kõnetraat 51922951
Re: toiduõliga sõitmine
Nissan Terrano 2,7 TDI mootor töötab hästi kuni 35% hüdroõli sisaldusega kütusega.50 % segu korral on tunda mootori erksuse vähenemist.
Mingeid anomaaliaid mootori töös täheldanud ei ole.Hüdroõli seguga sõidetud ca 10 000 km.
Mingeid anomaaliaid mootori töös täheldanud ei ole.Hüdroõli seguga sõidetud ca 10 000 km.
Re: toiduõliga sõitmine
Toiduõliga sõitmiseks on välja töötatud peened süsteemid, et mootorit säästa:
http://www.greasecar.com/products
http://www.greasecar.com/products