Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Lihtsalt too masin on olemas, ja ennast hästi ära tasunud ning kodus tööd tehtud saanud. Ja viimane aeg oleks natuke asja putitada, aga uue ostmine on liiga kallis. Ja pole vast nii suurt vajadust ka. Lihtsam on sisse panna mootori remondiks 5000.- kui uus muretseda mingi 50 000.-!
Minul pole ta nii igapäeva kasutuses ka, rohkem paar korda kuus nädalavahetustel.
82-l (vist ka 52-l)on käigukasti väljavõttes vabajooksusidur, milles 3 asendit: 1. esisild väljas, 2. esisild jäigalt sees, 3. esisild lülitub ainult siis, kui tagasild veab "kiiremini" esisillast. Viimane võimaldab 4-vedu ka ülekannete sünkroniseerimiseta.
50 kettal ei ole väände vedrusid. Vanadel 50 võllidel oli selleks kummipuks vahel. Kuid viimased 50 tulid ilma mingisuguse leevendita. Jäik ketas ja jäik võll.
80 ja 50 võllil olid väiksed erinevused kui kettad on vahetatavad