Kusjures Panda (Maiko Ratner) oli oma 4jooksikuga minu kohtunikupunkti juures veelombis ka sama asjaga püsti hädas. Ilmselt konkreetse mootori tüüpprobleem. Rääki Maikoga, äkki leiate käsikäes lahenduse.tarmo kirjutas: Jagaja kaas ja süütepool tekitasid probleeme sügavas vees, kus need märgusid ja mootorit kas üldse käia ei lasknud või ei läinud mootor pöördesse. Kuigi kõik oli ühtlase White Grease kihiga kaetud, siis võibolla sai seda ikkagi vähe, ei tea.
Bensiinimootori süüte probleemid vees
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Täpselt Sama ka meie 22R ga. Proloogi ja I ringi nurrus ka vee all, II ringil hakkas jagajakaanest (või juhtmete vahelt) läbi taguma. Süürepool on meil peidus, seega on kahtlus et kuuma- külma vaheldumine tekitab jagajakaanes mingeid mikropragusid. See lihtsalt üks versioon.
Rehvirõhku hoiame pisikeses, 33" rehvis 0,35. Tundub olevat optimaalne keskmine, ei vii kliirensit veel liiga väikeseks ja on juba üsna korralik kontaktpind. 0,5 on puuvanker ja 0,25 ei suuda enam muda alt välja vedada, kui mingi põhi all on. Pikemad sõidud teedel loomulikult 1+.
Rehvirõhku hoiame pisikeses, 33" rehvis 0,35. Tundub olevat optimaalne keskmine, ei vii kliirensit veel liiga väikeseks ja on juba üsna korralik kontaktpind. 0,5 on puuvanker ja 0,25 ei suuda enam muda alt välja vedada, kui mingi põhi all on. Pikemad sõidud teedel loomulikult 1+.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Misasi on ühissüütepool? Mõistliku lahenduse eest võiks õlle järgi minna küll. Ise mõtlen kahe eraldi, kaheväljundiliste pooli peale, vastavalt siis 1. ja 4. ning 2. ja 3. kummalegi oma halli andur ja kommutaator. Mootor käib fikseeritud nurgaga süütega piisavalt hästi ja säde välja- ja sisselasketakti vahel ei ole probleem.
PS. need viimased postitused sobiks paremini modifikatsioonide teemasse, juttu jatkuks pikemaks ja ei risusta konkreetse auto teemat.
PS. need viimased postitused sobiks paremini modifikatsioonide teemasse, juttu jatkuks pikemaks ja ei risusta konkreetse auto teemat.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kusjuures kõik komponendid olid olemas ja toimisid suurepäraselt aga peale kuuetunnist sõitu (kahe päeva peale kokku) hakkas järsult vett kartma. Mingeid vigastusi ei ole ja seest on jagaja kuiv. Kui auto veest välja sai, käis paari minuti pärast jälle. Seepärast kahtlustangi mikropragusid (vett kardab just jagajakaas).erik kirjutas:Kindlasti multicoil spark süsteem töökindlam aga saab ka jagaja toimima. Natuke vaakumit ja kompensatsiooni, hea keemia ja pole ükski jagaja vee all käimata jäänud.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Plaanid juba küpsevad, vabanemaks ühisest süütepoolist ja jagajast. Kas on keegi reaalselt installinud EDIS-4 (miks mitte ka 6;8) süsteemi? Triger on plaanis paigutada nukkvõlli otsa (on andur kaitstud) ja teha 72-2 hammast e. täistsükkel poole ringiga. On see hea mõte? Andur päripäeva + 5 hammast puuduvast hambast, mootori ÜSSs? Kas selle võib fikseerida või peaks jätma mingi täppishäälestuse võimaluse? Teise võimalusena oleks hoorattasse avad puurida ja andur läbi sidurikoja uuristada, sel juhul jääb ta väga okste meelevalda ja vahetamine väga tülikas. Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
OK,OK on küll diisel hea, bensukas lihtsalt äkilisem, võimsam, kergem, töökindlam, vaiksem jne. e. parem (peale veekartuse ja küttekulu). Tänava- ja safarimaasturil kahe käega diidsi poolt. Ja eks diislit oska igüks uputada, bensukaga on juba hasart tekkimas.MahviaDeTyrk kirjutas:1858 ehitati esimene elektrilise süütesüsteemiga mootor Jean JosephÉtienne Lenoiri poolt - seega üle 150'ne aasta - samal aastal sündis ka Rudolf Dieseltotu kirjutas:Ah siis sellepärast ta nii uimane ongi.MahviaDeTyrk kirjutas:Diiselmootor leiutati üle 100 aasta tagasi
Tehtud, mõeldud.
Ilmselt mõtlesid jänkituunijate all midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963322 ja süütepool võiks olla midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963329totu kirjutas: Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Täpselt nii ongi.ivan kirjutas:Ilmselt mõtlesid jänkituunijate all midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963322 ja süütepool võiks olla midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963329totu kirjutas: Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Segaseks jääb PIP ja SAW ühenduste teema, kuhu kurat need panna, või kas neid üldse vaja on? Tean küll et loll olen, seepärast vajaksingi veidi "valgustamist".
Tehtud, mõeldud.