Bensiinimootori süüte probleemid vees

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

tarmo kirjutas: Jagaja kaas ja süütepool tekitasid probleeme sügavas vees, kus need märgusid ja mootorit kas üldse käia ei lasknud või ei läinud mootor pöördesse. Kuigi kõik oli ühtlase White Grease kihiga kaetud, siis võibolla sai seda ikkagi vähe, ei tea.
Kusjures Panda (Maiko Ratner) oli oma 4jooksikuga minu kohtunikupunkti juures veelombis ka sama asjaga püsti hädas. Ilmselt konkreetse mootori tüüpprobleem. Rääki Maikoga, äkki leiate käsikäes lahenduse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Täpselt Sama ka meie 22R ga. Proloogi ja I ringi nurrus ka vee all, II ringil hakkas jagajakaanest (või juhtmete vahelt) läbi taguma. Süürepool on meil peidus, seega on kahtlus et kuuma- külma vaheldumine tekitab jagajakaanes mingeid mikropragusid. See lihtsalt üks versioon.
Rehvirõhku hoiame pisikeses, 33" rehvis 0,35. Tundub olevat optimaalne keskmine, ei vii kliirensit veel liiga väikeseks ja on juba üsna korralik kontaktpind. 0,5 on puuvanker ja 0,25 ei suuda enam muda alt välja vedada, kui mingi põhi all on. Pikemad sõidud teedel loomulikult 1+.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Selle probleemi lahenduseks on ühis süütepool,
millega kaasneb väike süüte moodul ja halli andur.
Neljane süsteem olemas mõne õlle eest.
53951597
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Misasi on ühissüütepool? Mõistliku lahenduse eest võiks õlle järgi minna küll. Ise mõtlen kahe eraldi, kaheväljundiliste pooli peale, vastavalt siis 1. ja 4. ning 2. ja 3. kummalegi oma halli andur ja kommutaator. Mootor käib fikseeritud nurgaga süütega piisavalt hästi ja säde välja- ja sisselasketakti vahel ei ole probleem.
PS. need viimased postitused sobiks paremini modifikatsioonide teemasse, juttu jatkuks pikemaks ja ei risusta konkreetse auto teemat.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

On olemas nelja.kuue.kaheksa väljundiga süüte poole.
Töötavad ühe anduri ja mooduliga.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kindlasti multicoil spark süsteem töökindlam aga saab ka jagaja toimima. Natuke vaakumit ja kompensatsiooni, hea keemia ja pole ükski jagaja vee all käimata jäänud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Diiselmootor leiutati üle 100 aasta tagasi ;)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

erik kirjutas:Kindlasti multicoil spark süsteem töökindlam aga saab ka jagaja toimima. Natuke vaakumit ja kompensatsiooni, hea keemia ja pole ükski jagaja vee all käimata jäänud.
Kusjuures kõik komponendid olid olemas ja toimisid suurepäraselt aga peale kuuetunnist sõitu (kahe päeva peale kokku) hakkas järsult vett kartma. Mingeid vigastusi ei ole ja seest on jagaja kuiv. Kui auto veest välja sai, käis paari minuti pärast jälle. Seepärast kahtlustangi mikropragusid (vett kardab just jagajakaas).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

MahviaDeTyrk kirjutas:Diiselmootor leiutati üle 100 aasta tagasi ;)
Ah siis sellepärast ta nii uimane ongi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

Mina lahendan probleemi 3,0 TD 90 kw mootoriga :D
Bensuka aeg on möödas. Diislid ruulivad nii vee all kui finisi joonel.
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

totu kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Diiselmootor leiutati üle 100 aasta tagasi ;)
Ah siis sellepärast ta nii uimane ongi.
1858 ehitati esimene elektrilise süütesüsteemiga mootor Jean JosephÉtienne Lenoiri poolt - seega üle 150'ne aasta - samal aastal sündis ka Rudolf Diesel
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Plaanid juba küpsevad, vabanemaks ühisest süütepoolist ja jagajast. Kas on keegi reaalselt installinud EDIS-4 (miks mitte ka 6;8) süsteemi? Triger on plaanis paigutada nukkvõlli otsa (on andur kaitstud) ja teha 72-2 hammast e. täistsükkel poole ringiga. On see hea mõte? Andur päripäeva + 5 hammast puuduvast hambast, mootori ÜSSs? Kas selle võib fikseerida või peaks jätma mingi täppishäälestuse võimaluse? Teise võimalusena oleks hoorattasse avad puurida ja andur läbi sidurikoja uuristada, sel juhul jääb ta väga okste meelevalda ja vahetamine väga tülikas. Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

MahviaDeTyrk kirjutas:
totu kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Diiselmootor leiutati üle 100 aasta tagasi ;)
Ah siis sellepärast ta nii uimane ongi.
1858 ehitati esimene elektrilise süütesüsteemiga mootor Jean JosephÉtienne Lenoiri poolt - seega üle 150'ne aasta - samal aastal sündis ka Rudolf Diesel
OK,OK on küll diisel hea, bensukas lihtsalt äkilisem, võimsam, kergem, töökindlam, vaiksem jne. e. parem (peale veekartuse ja küttekulu). Tänava- ja safarimaasturil kahe käega diidsi poolt. Ja eks diislit oska igüks uputada, bensukaga on juba hasart tekkimas.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

totu kirjutas: Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Ilmselt mõtlesid jänkituunijate all midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963322 ja süütepool võiks olla midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963329
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2865
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

ivan kirjutas:
totu kirjutas: Jänkituunijad aretavad trigeri esimese rihmaseibi tahaserva, kardan et seal lammutavad maarjamaa oksad selle asjanduse kiiresti ära.
Ilmselt mõtlesid jänkituunijate all midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963322 ja süütepool võiks olla midagi sellist http://www.foto24.ee/photo.php?photoID=1963329
Täpselt nii ongi.
Segaseks jääb PIP ja SAW ühenduste teema, kuhu kurat need panna, või kas neid üldse vaja on? Tean küll et loll olen, seepärast vajaksingi veidi "valgustamist".
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”