automaatkast ja kaldenurgad...

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

automaatkast ja kaldenurgad...

Postitus Postitas seff »

tekkis selline küsimus ,kas kellelgi on kokkupuuteid autom kasti töökindlusest rasketes tingimustes näiteks TR3 masina liikumistingimustes.
keegi kuskil nurgas vaikselt kobises ,et kui liiga suure kalde alla auto satub, pidavat käigud ära kaduma..... tõsi või bull...
samas tuleb kindlasti võtta ka suur radikas et seda õli jahutada.
Kasutusele tahaks võtta autom kasti w 123 mersu pealt ,sama tootja poolt ka mootor.
PS Tegemist saab olema võibolla tulevast TR ? klassi masinaga (kindlastimitte TR1 ) Kõik kommentaarid ja soovitused teretulnud

ei taha kuidagi manuaali panna ,a kui muud yle ei jaa :roll:
Asjaga väga kiire :shock:
tänud ette
WOLF
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: R Okt 08, 2004 12:31 pm

Postitus Postitas WOLF »

20 min. kraavis külili müttamist ja G Mersul olid käigud kadunud.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

WOLF kirjutas:20 min. kraavis külili müttamist ja G Mersul olid käigud kadunud.
Viimasel võistluselgi käinud soomlased näiteks kasutasid minuarust automaatkasti ning päris võimsaid mootoreid.
Igatahes kui teised mäe all hetke mõtlesid mis käiku kasutada, hoogu võtsid ja siis gaasi pressisid, siis soomlased tulid ja lihtsalt lapatsit andes kärutasid mäest üles :D
Samas ei ole noid konkreetseid masinaid kunagi väga viltusena näinud, nii et seda asja ei oska kommenteerida.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Traialitel ja mägedes turnimiseks ning konkadel igati abiks, kuid automaatidega see häda, et kui sealne õli vee ja muda ning turbaga segada ei viitsi see kooslus enam kuigi hästi toimida.

Selles osas head kogemused Vahuril pärast Venemaa käiku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Peab kallet piisavalt. Kui tahad võid ju õlipanni alt võtta ja selle veel omakorda ümber kujundada ja mahukamaks teha. Pann sügavamaks õlivõtu kohalt ja õlivõtt allapoole tuua. Samas vajadusel juurde lisada vaheseinu, mis takistaks õli kiiret äravoolu kalde korral.

Usun, et 45 kraadise kaldega peaks ümberehitatud õlipanniga kast toimima küll.

Lisaks sellele kindlasti lisada:
1. Väline õlijahuti
2. Shift kit - käikude teravamaks ja kiiremaks lülimiseks. Aitab vältida ka kuumenemist, kuna ei libistata käiguvahetusel kettaid kastis vaid lihtsalt nii öelda lajatatakse uus käik sisse.
3. Temp andur õlile

Nood nagu piisavad elementaarsed asjad, mis aitavad hoida automaatkasti pikalt elus, kui ise ka mõistusega asju võtad metsas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Minagi ei nurise aut. kasti üle. 114kW on mootor ja selle järgi kast. Olen saanud auto külili ja tagaratastele ja nina peale... Igas asendis toimib. Panin ainult meeletult suure lisaradika sellega sain 2l õli lisaks süsteemi :) Aa tegemist siis range rover classicuga tr1
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”