4Runner & länkari tagasild
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Lehtvedruga wrangleritel kasutatakse ka 4" tõste juures ees ja taga banhardi. Ja kogemustele tuginedes, kui eest banhardi kinnitus murdus oli ka sõit praktiliselt lõppenud sest rooli keerates liikus kere ja rattad püsisid pmst paigal. Kasutati küll elastseid silla pukse mitte nagu Rommi määritavad ja jäigad. Minu jutu point oleks see, et kui sul on väikse käiguga originaalvedru, mis on praktiliselt sirge ja väike ratas, ei ole banhard väga vajalik aga tõstetud autol, millel on kordades lubatust suurem ratas, oleks mingigi juhtavuse tagamiseks ja nõrgukese roolikarbi kaitseks esimene banhard vajalik. Me ju räägime offroadsit, loomulikul linnas sõitval bling, blingil pole se oluline aga hooga kändu lajatades töötab su rool nagu ventilaator. Järgmine hetk painduvad vedrukiiged ja lehed külgsuunas läbi. Ei aita siis roolipiiraja ega midagi, kogu silda hoiab külgsuunas alla ainult karp. Ja just neid toyota karbi võlle on palju purunemas nähtud.
Parimat soovides,
Parimat soovides,
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Erikuga 100% nõus.
Kui on kasutusel pika käiguga tõstevedrud siis need painduvad ka külgsuunas rohkem läbi.
Aga kas sa selle peale ei ole mõelnud,et taha võiks paigaldada Watt linkage süsteemi.See hoiab tagasilla koguaeg ühe kohapeal kui see üles alla liigub.Või siis kasutada zarniiriga kolmnurka silla paigal hoiuks.
Veiko
Kui on kasutusel pika käiguga tõstevedrud siis need painduvad ka külgsuunas rohkem läbi.
Aga kas sa selle peale ei ole mõelnud,et taha võiks paigaldada Watt linkage süsteemi.See hoiab tagasilla koguaeg ühe kohapeal kui see üles alla liigub.Või siis kasutada zarniiriga kolmnurka silla paigal hoiuks.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
tegin siis täna väikese tiiru
kohe järgmised mured majas:
1) esiamordi käik jäi ikkagi veidi lahjaks, (veidi panin puusse ka, sest peale esimest väntsutamist vist vajuvad vedrud nagu rohkem paika ja amordipüstik sai tiba madal)
Nüüd aga küss - kas peaks piirama silla üles- või allapoole liikumist? Natuke saaks tglt amordi kinnitust ülespoole viia nii et rehv veel ära mahub (esistange asendub nagunii varsti millegi praktilisemaga) Mulle nagu üldiselt meeldib see pikk käik väljapoole nende vedrude puhul. Mida arvate?
2) tagasillas on kiirendamisel väike vibra sees nagu JR ennustas. Ega sinna vist polegi midagi enne teha kui ükskord rikkaks saan ja omale ka ameerikamaalt uued kardaanid tellin. Pealegi tuleb vibra ainult siis kui täiega lapatsit anda, vaikselt kiirendades ei tunne midagi.
3) üllatavalt täpne oli rool (proovisin kuni 60km/h) mitte mingit regulli veel tehtud pole ja auto sõitis otse, rool ei kiskunud ja kõik näis ideaalne selle üle oli kõige rohkem hea meel, sest algaja nagu ma olen, kartsin ma kõige rohkem et sillad on viltu all. Tundub et see munakate keeramine ka õnnestus.
ees vasaku ratta juures hakkas pidurdamise ajal midagi jubedalt klõksuma, seda pean veel uurima hakkama.
paar klõpsu ka: http://www.zone.ee/4Runner/test/
kohe järgmised mured majas:
1) esiamordi käik jäi ikkagi veidi lahjaks, (veidi panin puusse ka, sest peale esimest väntsutamist vist vajuvad vedrud nagu rohkem paika ja amordipüstik sai tiba madal)
Nüüd aga küss - kas peaks piirama silla üles- või allapoole liikumist? Natuke saaks tglt amordi kinnitust ülespoole viia nii et rehv veel ära mahub (esistange asendub nagunii varsti millegi praktilisemaga) Mulle nagu üldiselt meeldib see pikk käik väljapoole nende vedrude puhul. Mida arvate?
2) tagasillas on kiirendamisel väike vibra sees nagu JR ennustas. Ega sinna vist polegi midagi enne teha kui ükskord rikkaks saan ja omale ka ameerikamaalt uued kardaanid tellin. Pealegi tuleb vibra ainult siis kui täiega lapatsit anda, vaikselt kiirendades ei tunne midagi.
3) üllatavalt täpne oli rool (proovisin kuni 60km/h) mitte mingit regulli veel tehtud pole ja auto sõitis otse, rool ei kiskunud ja kõik näis ideaalne selle üle oli kõige rohkem hea meel, sest algaja nagu ma olen, kartsin ma kõige rohkem et sillad on viltu all. Tundub et see munakate keeramine ka õnnestus.
ees vasaku ratta juures hakkas pidurdamise ajal midagi jubedalt klõksuma, seda pean veel uurima hakkama.
paar klõpsu ka: http://www.zone.ee/4Runner/test/
Viimati muutis rommi, E Dets 11, 2006 5:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ilma õige rattata ei saa sa õiget ettekujutust. Üldiselt on metsaautodel, millel on sillalukud pikk allakäik halb, kuna ratas upub väga sügavale ja muutub ankruks, mis on vintsile suur koormus. Kõval pinnasel a, la kivi ronimine on asi muidugi vastupidi. Amordiks ikka, Koni Heavy Duty see sobib ise allakäigu piirajaks ja vastupidavus on vähemalt aastatega mõõdetav.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
jah, esmaspäeval üritan rehvid alla saada... No minu plaanid selle autoga on algusest peale veidi sogased olnud - ainult metsamasinaks pole kunagi plaaninud ja võistlemiseks ka ikka liiga suur ja raske. Seega jätan ikkagi allakäigu võimalikult vabaks ja proovin põhjatutest aukudest kavalalt mööda nihverdada.
Ega vist pealegi lehtvedrule väga ei meeldi ka kui seda tihti teisipidi läbi painutada.
Selline väike mure veel - http://www.zone.ee/4Runner/photos/29_IMG_0032.html
Amordi originaalpuks hakkab kinni keeramisel jubedalt amorti painutama. See kinnivalatud puks pole seal nii suurt liikumist mõeldud taluma ilmselt. Kas see on normaalne kui amordikate kõvasti vastu kraabib?
Kas proovida mingid polüuretaanist puksid sinna panna või mis oleks mõistlik?
rommi
Ega vist pealegi lehtvedrule väga ei meeldi ka kui seda tihti teisipidi läbi painutada.
Selline väike mure veel - http://www.zone.ee/4Runner/photos/29_IMG_0032.html
Amordi originaalpuks hakkab kinni keeramisel jubedalt amorti painutama. See kinnivalatud puks pole seal nii suurt liikumist mõeldud taluma ilmselt. Kas see on normaalne kui amordikate kõvasti vastu kraabib?
Kas proovida mingid polüuretaanist puksid sinna panna või mis oleks mõistlik?
rommi
Sa pead silmas alumist puksi?rommi kirjutas: Selline väike mure veel - http://www.zone.ee/4Runner/photos/29_IMG_0032.html
Amordi originaalpuks hakkab kinni keeramisel jubedalt amorti painutama. See kinnivalatud puks pole seal nii suurt liikumist mõeldud taluma ilmselt. Kas see on normaalne kui amordikate kõvasti vastu kraabib?
Kas proovida mingid polüuretaanist puksid sinna panna või mis oleks mõistlik?
rommi
Pane topeltseibid (õhukesed) ette ja taha vahele, ning keera siis kinni. Ei vea amorti kõvasti kaasa sedasi.
+372 5028488
no vaatame minu omaga on veel sebimist ikka, vintsi pole, raudu pole, paljud keevitused on alles nö. "poolikud" et ei peaks mingil põhjusel ümbertegemisel või lahtilõikamisel nii palju vaeva nägema. Mingi väikese tiiru saan ehk teha, juba huvitav oleks sinu trakki elusuuruses näha... meie autode vahe on selles, et minu oma paistab pildilt palju rohkem koll kui ta tegelikult on, kuna kere on pikk ja peenike soolikas ning rattakoopad on originaalis juba proportsionaalselt suht suured. Sinu oma on aga äärmiselt ebafotogeeniline masin, mis elusuuruses hoopis teine asi
mul on just alumisega otsaga see mure, et loogiliselt võttes kui see amordipuksi metalltoru liikuma pääseb siis ta tglt võib ju amordipoldi lahti keerata. Natuke lollisti lahendasin selle tglt, oleks pidanud poldi hoopiski statsionaarse tegema ja siis amort sinna otsa ning lukuga mutter peale.jr kirjutas: Sa pead silmas alumist puksi?
Pane topeltseibid (õhukesed) ette ja taha vahele, ning keera siis kinni. Ei vea amorti kõvasti kaasa sedasi.
Et siis pildistama lähme või?rommi kirjutas:meie autode vahe on selles, et minu oma paistab pildilt palju rohkem koll kui ta tegelikult on, kuna kere on pikk ja peenike soolikas ning rattakoopad on originaalis juba proportsionaalselt suht suured. Sinu oma on aga äärmiselt ebafotogeeniline masin, mis elusuuruses hoopis teine asi
+372 5028488
Tundub, et see lukuga mutter olekski kõige lihtsam lahendus. Polypuksi tarvis on vaja teistmoogi polt teha, tõenäoliselt ka jämedam. Lisaks sellele on vaja ka need puksid hankida.rommi kirjutas:mul on just alumisega otsaga see mure, et loogiliselt võttes kui see amordipuksi metalltoru liikuma pääseb siis ta tglt võib ju amordipoldi lahti keerata. Natuke lollisti lahendasin selle tglt, oleks pidanud poldi hoopiski statsionaarse tegema ja siis amort sinna otsa ning lukuga mutter peale.jr kirjutas: Sa pead silmas alumist puksi?
Pane topeltseibid (õhukesed) ette ja taha vahele, ning keera siis kinni. Ei vea amorti kõvasti kaasa sedasi.
+372 5028488
kolmnurkne vahetükk seetõttu, et paagi kinnitusrant on poolviltu ja selleks et ta horisontaalselt jääks tuli midagi välja mõelda. Paak on max kõrgusel ja paremat kohta talle seal pole võtta ka (enne oli kõhu all risti jalus) Alla tuleb veel panzer.jr kirjutas:Milleks see kolmnurkne vahetükk paagile?
Jäi liiga kõrgele maapinnast? Tekitad võimalusi meeldejäävatele emotsioonidele metsas?
GY MT/R 37"x12.5" Varem ei pannud alla, sest pisemate rehvidega oli mugavam silla kallal askeldada.jr kirjutas:Ja oot mis mõõtu rehvid sa alla keerad?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602