K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Mul oleks mõttes sellinne kooslus:Land Rover Range Roveri 4,6L 2000-2002.Sellel tuleb muhkvõll asendada nukkvõlliga ja sisselase ära portida.Toru väljalase on juba olemas.Siis 4HP-22 kast millele panna 4HP-24 sisu koos BMW 850 kasutatava esimese käiguga.
Või kui eriti kerget asja otsida siis Nissani QX 3,0L V6.Sinna otsa ma pole suutnud veel välja mõelda mõistliku auto kasti.
Sellised mõtted siis.
Veiko
Või kui eriti kerget asja otsida siis Nissani QX 3,0L V6.Sinna otsa ma pole suutnud veel välja mõelda mõistliku auto kasti.
Sellised mõtted siis.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kõlab kuidagi hirmus kallilt aga siiski võimalus.
HM Racing Team
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Küsi Inseneri käest hinda.Korralik nukk maksis 240 EUR-i.
Ja progetavad pritseid mis korralikult töötavad saab alates 500 EUR-ist.Org piritse on ka suht OK.
Nissani hinda ei tea.Seda peab Leedu lammaristest uurima.
Veiko
Ja progetavad pritseid mis korralikult töötavad saab alates 500 EUR-ist.Org piritse on ka suht OK.
Nissani hinda ei tea.Seda peab Leedu lammaristest uurima.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
fordi enda kastid on puhas paskMovistar kirjutas:Minu andmete põhjal th 350 kui selline üldse ei sobi.See kast on meil ka olemas. Põhjuseks liiga aeglane ülekandearv.Viimane,ehk 3. käik on ülekandesuhtega 1:1 .Võiks aga olla kiirendav.
Mis kast/id seal Fordi 4,6 otsas tehasest tulnuna on ?
sul on kuskil valed andmed.milleks kiirendav käik?
th 350 on hea pommikindel kast +veel odav ka
fordi 4,6 maksab umbes 800-1000€.kast 400€
lisada vahetüki tegemine ja ongi korralik komplekt olemas
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kuna planeeritavate sildade ülekandearv on ca 10,3:1 siis jääb lihtsalt pööret väheks.kollane kirjutas: milleks kiirendav käik?
Olemasoleval autol on sildade ülekandearv 7,55:1 .
4.käiguga,ehk otse ,pöördel ca 3000 rpm on kiirus ca 75 km/h.
10,3 on ca 30% aeglasem kui 7,55 ja pööre tõuseb ligikaudu 1000 rpm võrra ehk 4000 peale.
Selleks ongi vaja,et käigukasti väljundvõllilt tulevad pöörded oleks suuremad mootoripööretest.
Bensiinimootoril pole võibolla ka suurt vahet kas ta töötab 3000 või 4000 pöörde pealt.
Arvestada tuleb ka seda,et vähemalt Leedus on ülesõitudel kiirus 90 km/h ja ülesõidud on pikad.
40-50 km ülesõitu põhjagaasiga ei mõju ühelegi mootorile hästi.
Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
hea põhjus peab olema sellise ülekandega silda kasutada
mina kasutaks sel juhul mootorit mis käib kuni 10tp/min
sellisele ei tee tunnike 7000 lasta midagi
mina kasutaks sel juhul mootorit mis käib kuni 10tp/min
sellisele ei tee tunnike 7000 lasta midagi
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kas sooviksite teemat täpsustada?Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Võtsin omale õiguse teha uue teema.Vaidleme siis seal edasi.Selle teema jätame mootori jaoks.Arto kirjutas:Kas sooviksite teemat täpsustada?Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Aeglustit on TR 3-s alati vaja.Ülekannet peab saama ajada nii aeglaseks,et masin liiguks tühikäigul ise.kollane kirjutas:vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
Sellise sillaülekandega masin on tegelt juba ammu olemas ja osaleb arvatavasti ka selle aasta Kukepeal klassis TR3 .
Ehk siis Eesti mõistes midagi uut
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Midagi uut eesti mõistes on ka see,et pill ujub ja kaalub traktori rattaga 1860kg (võistlus kaal)
Proto
53951597
53951597
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
kas 1860 on auto koos sõitjatega
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Ilma.kollane kirjutas:kas 1860 on auto koos sõitjatega
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Millisest autost käib jutt?kollane kirjutas:palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
HM Racing Team