K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Veiko »

Mul oleks mõttes sellinne kooslus:Land Rover Range Roveri 4,6L 2000-2002.Sellel tuleb muhkvõll asendada nukkvõlliga ja sisselase ära portida.Toru väljalase on juba olemas.Siis 4HP-22 kast millele panna 4HP-24 sisu koos BMW 850 kasutatava esimese käiguga.
Või kui eriti kerget asja otsida siis Nissani QX 3,0L V6.Sinna otsa ma pole suutnud veel välja mõelda mõistliku auto kasti.
Sellised mõtted siis.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

Kõlab kuidagi hirmus kallilt aga siiski võimalus. :)
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Veiko »

Küsi Inseneri käest hinda.Korralik nukk maksis 240 EUR-i.
Ja progetavad pritseid mis korralikult töötavad saab alates 500 EUR-ist.Org piritse on ka suht OK.
Nissani hinda ei tea.Seda peab Leedu lammaristest uurima.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

Movistar kirjutas:Minu andmete põhjal th 350 kui selline üldse ei sobi.See kast on meil ka olemas. Põhjuseks liiga aeglane ülekandearv.Viimane,ehk 3. käik on ülekandesuhtega 1:1 .Võiks aga olla kiirendav.
Mis kast/id seal Fordi 4,6 otsas tehasest tulnuna on ?
fordi enda kastid on puhas pask
sul on kuskil valed andmed.milleks kiirendav käik?
th 350 on hea pommikindel kast +veel odav ka
fordi 4,6 maksab umbes 800-1000€.kast 400€
lisada vahetüki tegemine ja ongi korralik komplekt olemas
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

kollane kirjutas: milleks kiirendav käik?
Kuna planeeritavate sildade ülekandearv on ca 10,3:1 siis jääb lihtsalt pööret väheks.
Olemasoleval autol on sildade ülekandearv 7,55:1 .
4.käiguga,ehk otse ,pöördel ca 3000 rpm on kiirus ca 75 km/h.
10,3 on ca 30% aeglasem kui 7,55 ja pööre tõuseb ligikaudu 1000 rpm võrra ehk 4000 peale.
Selleks ongi vaja,et käigukasti väljundvõllilt tulevad pöörded oleks suuremad mootoripööretest.
Bensiinimootoril pole võibolla ka suurt vahet kas ta töötab 3000 või 4000 pöörde pealt.
Arvestada tuleb ka seda,et vähemalt Leedus on ülesõitudel kiirus 90 km/h ja ülesõidud on pikad.
40-50 km ülesõitu põhjagaasiga ei mõju ühelegi mootorile hästi.
Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

hea põhjus peab olema sellise ülekandega silda kasutada
mina kasutaks sel juhul mootorit mis käib kuni 10tp/min
sellisele ei tee tunnike 7000 lasta midagi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Arto »

Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
Võtsin omale õiguse teha uue teema.Vaidleme siis seal edasi.Selle teema jätame mootori jaoks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

kollane kirjutas:vahekasti tuleb sel juhul teha aeglusti asemel kiirendav ülekanne
sellise sillaülekandega pole aeglustit ju vaja
Aeglustit on TR 3-s alati vaja.Ülekannet peab saama ajada nii aeglaseks,et masin liiguks tühikäigul ise.
Sellise sillaülekandega masin on tegelt juba ammu olemas ja osaleb arvatavasti ka selle aasta Kukepeal klassis TR3 .
Ehk siis Eesti mõistes midagi uut :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Praks1 »

Midagi uut eesti mõistes on ka see,et pill ujub ja kaalub traktori rattaga 1860kg :D(võistlus kaal)
Proto
53951597
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

kas 1860 on auto koos sõitjatega
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

kollane kirjutas:kas 1860 on auto koos sõitjatega
Ilma.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
kollane
Fitting 38"
Postitusi: 295
Liitunud: E Okt 23, 2006 11:40 am
Asukoht: lehetu

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas kollane »

palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4428
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitus Postitas Movistar »

kollane kirjutas:palju teil üks ratas kaalub ?
meie väike peletis kaalus väikse traktorirehviga 1350kg
Millisest autost käib jutt?
HM Racing Team
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”