Selle mootori kepsud maksavad kordades rohkem kui teema algataja soovib maksta terve mootori eest, need EI ole tehase omad.....kala kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=k2u1sPZh ... re=related diisel ei käi pöördesse we?
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati.
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
K:Milline alu plokiga ,mootor oleks parim/kergeim TR3 le
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
ja sinna otsa bolt-on väiksel cherol kasutatav Aisini AW-4 kast.helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Jahutusega ei tule mingeid probleeme,pigem vastupidi,
Bmw pole korraliku aut kasti,ei viitsi metsas istuda avarii resiimis kastiga.
Audil on põhimõtteliselt samade vigadega kast mis bmw-l,kuid on kordades raskem ja pikem.
Ei viitsi hakkata nuputama ise kaste ja mootoreid kokku,liigne aja ja raha kulu.
Selleks ongi jäänud silma lexuse 1UZ-FE,kaalub vähe ,maksab vähe,kasti kohta pole midagi halba kuulnud,ning sinna otsa saab kerge vaevaga vahe kasti panna.
Manuaali ei taha ja kui tahakski tuleks seal kohe siduriga möllama hakkata,ning soos ja mägedel poleks ikka see mis automaat.
Bmw pole korraliku aut kasti,ei viitsi metsas istuda avarii resiimis kastiga.
Audil on põhimõtteliselt samade vigadega kast mis bmw-l,kuid on kordades raskem ja pikem.
Ei viitsi hakkata nuputama ise kaste ja mootoreid kokku,liigne aja ja raha kulu.
Selleks ongi jäänud silma lexuse 1UZ-FE,kaalub vähe ,maksab vähe,kasti kohta pole midagi halba kuulnud,ning sinna otsa saab kerge vaevaga vahe kasti panna.
Manuaali ei taha ja kui tahakski tuleks seal kohe siduriga möllama hakkata,ning soos ja mägedel poleks ikka see mis automaat.
Proto
53951597
53951597
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kui bmw vastu peaks mingi huvi ikka olema siis on 400e eest üks 4l v8 koos kastide ja juhtmetega müüa.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
somm ise väitis küll,et sisu on kõik stock,vb ajas pada sisAsTroSS kirjutas:Selle mootori kepsud maksavad kordades rohkem kui teema algataja soovib maksta terve mootori eest, need EI ole tehase omad.....kala kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=k2u1sPZh ... re=related diisel ei käi pöördesse we?
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati.
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
56157755
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Automaat ikka. Sinna otsa manuaal peaks olema selline kullahinnaga haruldus.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Jeepi mootor on isegi mõttes mõlkunud aga malmploki pärast ei tahaks ikkagi.Ei ole eriti kerge.helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
HM Racing Team
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
4.7 190kw peaks interneti andmetel nõks alla 200kg olema. Sinna siis veel kast otsa ja võibolla ka genekas ja muu pudi. Lisaks on kogu see jeepi elektroonika paras porno. Mingist jeepi reklaamionu jutust jäi silma, et 4.7 pidi 25-30kg kergem olema kui 5.2.
Kui 1000 euri eest saab normaalses seisus lexuse mootori ja kasti, siis tuleks ehk mõtelda, miks see ei ole selle raha eest parim lahendus. Peale varuosade saadavuse ja hinna ei tulegi nagu midagi pähe. Selle ajastu toyota kvaliteet, suhteliselt lihtsa ja tugeva disainiga mootor. Piisavalt jõudu ja kerge on ka. Teine võimalus on võtta näiteks see bmw või audi mootor ja sinna hakata mingit muud kasti otsa paaritama.
Kui 1000 euri eest saab normaalses seisus lexuse mootori ja kasti, siis tuleks ehk mõtelda, miks see ei ole selle raha eest parim lahendus. Peale varuosade saadavuse ja hinna ei tulegi nagu midagi pähe. Selle ajastu toyota kvaliteet, suhteliselt lihtsa ja tugeva disainiga mootor. Piisavalt jõudu ja kerge on ka. Teine võimalus on võtta näiteks see bmw või audi mootor ja sinna hakata mingit muud kasti otsa paaritama.
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Lexuse hinnad jah jäävad sinna 1000-1500 vahele,väikese kõksuga,
Jeep 4,7 on mootoriga probleeme,mis pole kõige odavamad remontida,nimelt ketimajandus,mis 200 tuhi pealt läbi ja vaevalt saad mootori millel need vahetatud.
Nüüd pole uurind palju need mootorid maksavad,aga aasta tagasi polnud väga odavad,tuttaval vedeleb see jeep sama ketide jamaga.
Jeep 4,7 on mootoriga probleeme,mis pole kõige odavamad remontida,nimelt ketimajandus,mis 200 tuhi pealt läbi ja vaevalt saad mootori millel need vahetatud.
Nüüd pole uurind palju need mootorid maksavad,aga aasta tagasi polnud väga odavad,tuttaval vedeleb see jeep sama ketide jamaga.
Proto
53951597
53951597
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Meil järgmisel aastal ilmselt plaanis teostada selline kooslus, kuna tundub ka finantsiliselt parim lahendus. Keegi siitkandist võiks jah selle töö esimesena ära teha, siis hea luuret tehaurmas kirjutas:ja sinna otsa bolt-on väiksel cherol kasutatav Aisini AW-4 kast.helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Kui kaal pole oluline jne,siis võib neid jeepe kokku aretada,aga seal igast muid asju veel,näiteks kollektorid(välja) täis oinsus,selline takistus,siis veel jagaja,ning kõige olulisem palju pöörde läheb
Proto
53951597
53951597
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
lootsin et äkki on manuual ja sa ei tea selle väärtustheints kirjutas:Automaat ikka. Sinna otsa manuaal peaks olema selline kullahinnaga haruldus.
mul manuaal kast ja 4,4 vedeleb garaazis ja tean mis peavalu oli seda kasti saada
56157755
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR
Nagu elu on näidanud,siis originaalsiduriga on see täiesti mõttetu kooslus offroadis.Mingid tuuningsidurid ja aretised lähevad jälle megakirveks.
HM Racing Team