Hüdrorool

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4562
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Hüdrorool

Postitus Postitas uputaja »

Ma olen oma kogemusest tähelepannud, et mida suuremaks keerad käändmikul ettejooksu, seda stabiilsemaks läheb hüdrorool kiiremal sõidul. Ehk siis käändmiku liigutamiseks ümber telje tuleb rakendada suuremat jõudu.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2271
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Hüdrorool

Postitus Postitas v6sa »

RaulK kirjutas:
T Juun 21, 2022 12:22 am
...
Samas ülesõidud olid hirmsad. 0 tunnetust ja üle 50km/h pidi kruttima nii et õlad valusad et kraavi ei lendaks.
Kas probleem on otseasendi puudumine esisillas? Seda orbitrol ega pump ei mõjuta, see peab tulema ikka sillast. Asjakohased vihjed on juba tulnud. Küsin juurde, ega ratastel kokkujooksu liiast ole?
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4387
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Hüdrorool

Postitus Postitas Movistar »

Tegelikult ei saa selle järeljooksu nurgaga üle pingutada.
Ma olen üle 10 a erinevaid versioone katsetanud ja proovinud ja hydro on ja jääb parajaks peavaluks.
See kui juhitavus on sitt on tavaliselt 10 ne muu asja taga kinni.
Kingpin axis on vales kohas ja ei arvesta velje offseti.
Roolitrapets on tehtud kuidas juhtub.See ei oma õiget seost rööpe ja teljevahega.
Hüdrorooli komponendid(pump,silindri mahtuvus ja käik,dosaatori suurus) on totaalselt valesti valitud ja kombineeritud.
Silindri tihendid lõtkuvad piki varre telge ja lekivad läbi.
Dosaator on suva odav junn,mitte kvaliteetne täppistoode.
Järeljooksunurk on sobimatu ülejäänud geomeetriaga.
Kokkujooks on vale.
Lisaks võimenduvad lõtkud jne,jne jne.
Kuni 50 km/ h sõidab praktiliselt igasugune jama.Edasi on selline nii ja naa.
Alates 100st läheb juba väga täppisteaduseks millel pole ühtset tõde.
TR3
RaulK
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Re: Hüdrorool

Postitus Postitas RaulK »

Rooli sain keerama nii kuis peab uue pumbaga. Ehk enam nö aeglaselt sõites ei jõnksuta keerates. Siimustis sain katsetada, aga samas eks seal sirget ja kiirust polnud ka. Teen mõnipäev väikse tiiru külavahel, vaatan mis kiirusel nüüd otse sõites jube hakkab.
Team Vürst.
RaulK
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: T Mär 27, 2018 10:39 pm

Re: Hüdrorool

Postitus Postitas RaulK »

Movistar kirjutas:
R Juun 03, 2022 9:44 am
Mul on üle korra proovitud 80ccm3 dosaator.
Kvaliteettoode.
Mõte proovida teist dosaatorit. Mis hinnaga loobuksid?
Team Vürst.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”