Pajero Spordile 33" rehv

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
lukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: K Nov 19, 2008 6:55 pm
Asukoht: Tartumaa

Pajero Spordile 33" rehv

Postitus Postitas lukas »

Plaan panna spordile alla 33" rehvid. Originaalis siis 245/70 R16, mis teeb kõigest 29,5". Siiani olen netist välja surfanud, et ega see niisama ei õnnestu ja vaja vähemalt body lift kit alla kruvida ning vist ainult sellega asi ka ei piirdu. Eesti keelset materjali pole, inglise keeles ka suht vähevõitu. Venemaal tundub pajero foorum on üsna asjalik, kuid minu jaoks on see umbes sama, mis mõni hiinakeelne foorum.

Selles teemas on päris mitu lehte asja kohta, kuid krt keelt ei oska.

Leidsin sellise lehe, kuid ei suuda ka google translatoriga täpselt väja lugeda, mis veel vaja teha.

Panen konkreetsed küsimused, siis on ehk lihtsam vastata.

1. Body kit´i saab näiteks siit või teeb neid keegi Eestis ka?
2. Sellest venekeelsest tekstist loen välja, et ette on vaja pikemad pidurivoolikud, saan ma õigesti aru?
3. Mis tuleb teha käigukangi juures? Lihtsalt kang pikemaks?

Samas äkki soovib keegi mu autol sellise töö ette võtta?
2x outlander (mitsubishi ja can-am)
robot
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Sept 30, 2009 2:48 pm
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas robot »

esimene link:

1) kütusepaaki kõri pikemaks
2) esimesed pidurivoolikud pikemaks
3) kui käigukangi juures on "ry4ag razdatki" siis seda on tehtud kuumaks ja painutatud + on sisse pandud mingi pikem kang
4) tagumised pidurivoolikud pikemaks

Kaks päeva rahulikut tööd
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

Ise teinud kahel autol keret6sted(suburban ja bronco)Ja kummagil ei jäänud ei piduri voolikud ega ka kütuse paagi k6rid lühikeseks.Tuleb jälgida ,et juhtmed pingule ei jää ja ka radiaatori tuule koda ümber teha sest mootor jääb samase kohta aga radikas t6useb.Siis ka veel vaja uusi logareid(mida tavaliselt lift kitiga kaasas pole) Oleneb kui suurt tõstet teha tahad siis oleneb mida käigukangiga teha aga üld juhul ei toimu nendega ka midagi kui siis natuke reguleerimisst(automaadi puhul siis)jah ja aega läheb tõesti kaks päeva kui rahulikult teha.Saigi vist enamus kirja kui küsimusi siis anna teada järsku saan aidata.Jah ja vaata ,et kere peal ka otse jääks.
http://www.cardomain.com/MakeModel/Mits ... Sport/all/?
vaata ka neid seal palju näiteid
Ah jah lõdvikuid tuleb ka keerata kui kannatab
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Üks variant on ka esisilla ja raami vahele teha distants seibid nt 50-60mm. NB Ülemise sarniiri ja käändmiku vahele ning torsiooni tala ja raami vahele peab ka seibikud tegeme, muidu asi hapu.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4476
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Pajero Spordile 33" rehv

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

lukas kirjutas:1. Body kit´i saab näiteks siit või teeb neid keegi Eestis ka?
Eestis tehakse neid tavaliselt ise poltidest ja nt. hokilitritest või MTZ kabiini patjadest või 53 kabiini patjadest või .... - törts tervet talupoja mõistust ja ...

Samas... ma olen nagut suht mitmel 33'' ilma igatsuguse tõstetta all näinud - tegelikult võis ka 32'' olla :roll:

Kui ise ei viitsi aretada siis helista ja ma annan mõned kontaktid
tartuoffroad.ee
5581340
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

Nagu välja tuli, on padjad väga head, aga ma siiski aretasin litritest ja sai ka väga hea(vaata chevy alamfoorumisse) :)

Edit: ma üritan oma pajerole ilma suuremate ümberehitusteta 32" alla suruda, mulle sellest esialgu piisab :P
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
lukas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: K Nov 19, 2008 6:55 pm
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas lukas »

Alla said BFG MT2 mõõdus 285/75 R16 ehk 32,8" Veljed on offsetiga 0 ja 8" laiad. Puhtalt rehvide vahetusega, võrreldes originaaliga, toimus tõste 4,2 cm :)
Viimati muutis lukas, E Veebr 13, 2012 1:35 pm, muudetud 2 korda kokku.
2x outlander (mitsubishi ja can-am)
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Kõrgust omajagu ju 8) :thumb:
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

Väga viis 8)
Kasutaja avatar
Feig
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: P Nov 01, 2009 4:59 pm

Postitus Postitas Feig »

:thumb:
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Tavalisel wagonil on se kere lift veits keerulisem, kuna stanged on raami küljes :?
http://4x4pajero.spaces.live.com/
Või natuke ilusam stange lahendus
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... c&start=45
kui nii poleks siis oleks juba ammu liftitud.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
svahi
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: K Mai 01, 2013 11:42 pm

Re: Pajero Spordile 33" rehv

Postitus Postitas svahi »

Teab keegi, kui suurt rehvi Pajero Spordile võimalik on alla ajada ilma tõsteta? Originaalveljele ma mõtlen, ilma et flantse vms kasutaks. Kas 265/75R16 istub ilusti originaalveljele (7tolli lai ja offset 13)?
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”