PTO lülitus

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

PTO lülitus

Postitus Postitas priitprg »

Tere
Autoks vana patrol 3,3TD
Kuidas lahendada Pto lülitamist, ei tahaks sitast saia tegema hakkata, kuulaks maad kuidas teised selle lahendanud on. Pildi materjal oleks kah hea. Originaalis on vist mingi trossi süsteem.

Priit
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: PTO lülitus

Postitus Postitas Praks1 »

Lihtne lahendus, võtad Niva vahekasti kangi (mis käib poltidega ära) ja paned kasti käpa külge. Hiljem ühendad kangi ja Pto, varda ja Uniboli,kuuliigendi või muu sarnasega ära.Kogu see töö on tehtav drelli ja rellakaga.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
priitprg
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: T Nov 27, 2007 8:18 pm
Asukoht: Viljandi

Re: PTO lülitus

Postitus Postitas priitprg »

Praks1 kirjutas:Lihtne lahendus, võtad Niva vahekasti kangi (mis käib poltidega ära) ja paned kasti käpa külge. Hiljem ühendad kangi ja Pto, varda ja Uniboli,kuuliigendi või muu sarnasega ära.Kogu see töö on tehtav drelli ja rellakaga.


Kangiks sai armatuur varda jupp, mis on kahe M8 unviversaal sarniiriga PTO hoovaga ühendatud,
M8 keermelatiga abiga.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”