Insa Turbo Saharale naastud
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Insa Turbo Saharale naastud
Tere.Selline küsimus ,kas on mõistlik naelutada Saharat?Kasutan neid põhiliselt talvel ,kuna kodust välja saamine talvel raskendatud.Sõita tuleb ka vahel trassi peal,kuid seal on juba probleeme teel püsimisega.Ilmselt aitab sellele kaasa ka maasturi lühike kere.Ootaks sellist infot nendelt,kellel selline kogemus olemas.Hea oleks ka teada kui palju tuleks naelu sisse tulistada ja kus sellist teenust võiks leida.Päikest vastajatele.
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Kuna talv eelmine aasta tuli ootamatult ja tekkisid järtsud rehvitöökodades, mõtlesin, et vahetan rehvid hiljem ja nii jäigi, pärast vastu kevadet polnud mõtet enam vahetada. Sõitsin eelmise terve talve Insa saharadega, nii maastik/ trass / Linn - umb 5000-6000km-i. Naelteta rehvid
Saab hakkama kui 4wd pidevalt sees ja võtad asja mõistusega(eriti kurve ja pidurdusi). Lörtsis on peab päris enam-vähem. Üle 80Km/h pole mõtet nendega painutada Trassi. Ise algul arvasin, et puudub igasugune pidamine, kuna klots ei oma lamelli ja rehvid muutuvad plastmassiks. Kuid minu üllatuseks olid nad isegi -15 suht pehmed
Eks naastud parandavad pidamist jääl. Naast peaks siiski olema pandud üle klotsi. Kuid üle 150 naastu vist ei tohtinud olla (rehvi kohta). Ja 1/3 veerepinnast peaks olema naelteta. Lisaks on see ka, et naastude arv rehvides, ei tohi erineda üle 25%. Võid ilmselt Lamellida ja naelutada. On tulemus parem.
Sahara pole võrreldav korraliku firma naastrehviga, kuid sõidetav, Peaga peab asja võtma!!
Kummimees teostab nii lamellimist kui naelutamist.
Martin
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eks naastud parandavad pidamist jääl. Naast peaks siiski olema pandud üle klotsi. Kuid üle 150 naastu vist ei tohtinud olla (rehvi kohta). Ja 1/3 veerepinnast peaks olema naelteta. Lisaks on see ka, et naastude arv rehvides, ei tohi erineda üle 25%. Võid ilmselt Lamellida ja naelutada. On tulemus parem.
Sahara pole võrreldav korraliku firma naastrehviga, kuid sõidetav, Peaga peab asja võtma!!
Kummimees teostab nii lamellimist kui naelutamist.
Martin
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Nende rehvidega jah jääl pidamine peaaegu null.
Aga kui harjutad endale sisse, et pidurdamiseks tuled sõidu jäljest välja ja
kui on vaja järsku pidurdada siis sõidad teepeenrale, saab hakkama.
Mina panin kunagi oma saharadele igasse kuubikusse pakiauto naela ja sai hea küll.
Politsei küsis küll, et kas naelu palju pole aga sai aru, et jeebil on läbivust vaja ja naelte kohalt pigistas silmakinni.
Eks oleneb kah kes ja millal kontrollib![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aga kui harjutad endale sisse, et pidurdamiseks tuled sõidu jäljest välja ja
kui on vaja järsku pidurdada siis sõidad teepeenrale, saab hakkama.
Mina panin kunagi oma saharadele igasse kuubikusse pakiauto naela ja sai hea küll.
Politsei küsis küll, et kas naelu palju pole aga sai aru, et jeebil on läbivust vaja ja naelte kohalt pigistas silmakinni.
Eks oleneb kah kes ja millal kontrollib
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
XC 70
- Taavi2101
- Fitting 38"
- Postitusi: 253
- Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
- Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Minu mäletamise järgi oli Saharal M+S peal
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Oled sa üldse vaadanud näiteks insa tähistusi ? Minu saharadel on küll kirjas M+S.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Insa Turbo Saharale naastud
puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita.
Terv.
RAMBO
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: Insa Turbo Saharale naastud
No selge siis aga imelik on see, et tegelt ju klotsiga, lamellita rehv tänapäeva mõistes talvel ei toimi piisavalt hästi. ( sellest ei pajata, et vene valitsuse ajal ei teadnudki keegi, et on olemas talve rehvMartinsr kirjutas:puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
XC 70
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Jutt õige! Isegi täiesti ilma klotsita asfaldirehvil on M+S (Mud + Snow) peal, kuid tasub otsida sealt tähekombinatsiooni tagant lumehelbekese märki, siis on mõeldud ka "päris" talveksRAMBO kirjutas:Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita.![]()
Terv.
RAMBO
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/3591441/Nokian_WRG2_SUV_UTQG.jpg)
Re: Insa Turbo Saharale naastud
200 on suur rahaTarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Miski ei maksa palju, kui saab raha eestsultan kirjutas:200 on suur rahaTarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
XC 70
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Saharal on peal M+s tähispuhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Kui ainult lamellida,kas tulemus oluliselt parem kui palja klotsiga?Huvitav oleks ka teada,kui sügavale seda lamelli lõigatakse?
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!