Insa Turbo Saharale naastud

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
metsahunt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 121
Liitunud: P Mär 18, 2012 9:08 am
Asukoht: Viljandimaa

Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas metsahunt »

Tere.Selline küsimus ,kas on mõistlik naelutada Saharat?Kasutan neid põhiliselt talvel ,kuna kodust välja saamine talvel raskendatud.Sõita tuleb ka vahel trassi peal,kuid seal on juba probleeme teel püsimisega.Ilmselt aitab sellele kaasa ka maasturi lühike kere.Ootaks sellist infot nendelt,kellel selline kogemus olemas.Hea oleks ka teada kui palju tuleks naelu sisse tulistada ja kus sellist teenust võiks leida.Päikest vastajatele.
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 271
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas Martinsr »

Kuna talv eelmine aasta tuli ootamatult ja tekkisid järtsud rehvitöökodades, mõtlesin, et vahetan rehvid hiljem ja nii jäigi, pärast vastu kevadet polnud mõtet enam vahetada. Sõitsin eelmise terve talve Insa saharadega, nii maastik/ trass / Linn - umb 5000-6000km-i. Naelteta rehvid :!: Saab hakkama kui 4wd pidevalt sees ja võtad asja mõistusega(eriti kurve ja pidurdusi). Lörtsis on peab päris enam-vähem. Üle 80Km/h pole mõtet nendega painutada Trassi. Ise algul arvasin, et puudub igasugune pidamine, kuna klots ei oma lamelli ja rehvid muutuvad plastmassiks. Kuid minu üllatuseks olid nad isegi -15 suht pehmed :D
Eks naastud parandavad pidamist jääl. Naast peaks siiski olema pandud üle klotsi. Kuid üle 150 naastu vist ei tohtinud olla (rehvi kohta). Ja 1/3 veerepinnast peaks olema naelteta. Lisaks on see ka, et naastude arv rehvides, ei tohi erineda üle 25%. Võid ilmselt Lamellida ja naelutada. On tulemus parem.
Sahara pole võrreldav korraliku firma naastrehviga, kuid sõidetav, Peaga peab asja võtma!!

Kummimees teostab nii lamellimist kui naelutamist.




Martin
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Kasutaja avatar
Tarmu
Rock Crawler
Postitusi: 641
Liitunud: R Mär 07, 2008 9:49 am
Asukoht: Laulasmaa
Kontakt:

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas Tarmu »

Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
Rocky(peer) Viis Kolm Neli Kaks Seitse Kuus Null Üks

http://tr-trans.eu/
Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas Taavi2101 »

Nende rehvidega jah jääl pidamine peaaegu null.
Aga kui harjutad endale sisse, et pidurdamiseks tuled sõidu jäljest välja ja
kui on vaja järsku pidurdada siis sõidad teepeenrale, saab hakkama.
Mina panin kunagi oma saharadele igasse kuubikusse pakiauto naela ja sai hea küll.
Politsei küsis küll, et kas naelu palju pole aga sai aru, et jeebil on läbivust vaja ja naelte kohalt pigistas silmakinni.
Eks oleneb kah kes ja millal kontrollib :D
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2199
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas puhvel »

Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
XC 70
Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas Taavi2101 »

Minu mäletamise järgi oli Saharal M+S peal
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas tyyp07 »

Oled sa üldse vaadanud näiteks insa tähistusi ? Minu saharadel on küll kirjas M+S.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
Martinsr
Fitting 38"
Postitusi: 271
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:20 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas Martinsr »

puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?

Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas RAMBO »

Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita. :twisted:

Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2199
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas puhvel »

Martinsr kirjutas:
puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?

Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
No selge siis aga imelik on see, et tegelt ju klotsiga, lamellita rehv tänapäeva mõistes talvel ei toimi piisavalt hästi. ( sellest ei pajata, et vene valitsuse ajal ei teadnudki keegi, et on olemas talve rehv :) )
XC 70
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas TiitR »

RAMBO kirjutas:Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita. :twisted:

Terv.
RAMBO
Jutt õige! Isegi täiesti ilma klotsita asfaldirehvil on M+S (Mud + Snow) peal, kuid tasub otsida sealt tähekombinatsiooni tagant lumehelbekese märki, siis on mõeldud ka "päris" talveks 8)

Pilt
Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas sultan »

Tarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
200 on suur raha
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2199
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas puhvel »

sultan kirjutas:
Tarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
200 on suur raha
Miski ei maksa palju, kui saab raha eest :wink:
XC 70
Kasutaja avatar
metsahunt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 121
Liitunud: P Mär 18, 2012 9:08 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas metsahunt »

puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Saharal on peal M+s tähis
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!
Kasutaja avatar
metsahunt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 121
Liitunud: P Mär 18, 2012 9:08 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Insa Turbo Saharale naastud

Postitus Postitas metsahunt »

Kui ainult lamellida,kas tulemus oluliselt parem kui palja klotsiga?Huvitav oleks ka teada,kui sügavale seda lamelli lõigatakse?
mees metsast ,kus ilma maasturita võimatu elada!
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”