Vedrukammitsad
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Vedrukammitsad
Selline mure, et OME pudinatega olid küll U-poldid kaasas aga üks peab pikem olema, kuna sillamunaka lähedal on sild paksem ja tavapikkusega kammits ei ulata. Seega - kas keegi viitsiks või teab kes viitsiks teha säherduse asja. Ma ei tea mis metallist kõige parem teha oleks, vast äkki armatuurteras? Kui vaja võin joonise saata *.pdf kujul korraliku kvaliteediga. Painutada võin hiljem ise ka, muidugi kui üldse võib külmalt.
siin ka OME originaal U-bolt: http://www.smilegroup.ee/rommi/ubolt3.jpg
PS! Ja tänu mõnedele sulidele raha ette ei maksa
siin ka OME originaal U-bolt: http://www.smilegroup.ee/rommi/ubolt3.jpg
PS! Ja tänu mõnedele sulidele raha ette ei maksa
Mul on omal sama mure, vedrukammitsad jäävad lühikeseks.
Mõtlesin, et kui ma pikemaid ei leia siis üritan ka armatuurterase latist teha.
Külmalt painutadaes... ei ole vist hea mõte. Pigem ikka terve! raudlatt punaseks, vajalikult kohalt ära painutada ja siis üle karastada. Tervelt seepärast, et siis muutuvad armatuurterase omadused ühtlaselt ja on ka ühtlaselt tugev...
Peab oma vanad metallurgia konspektid ülesse otsima ja täpselt lugema.
Mõtlesin, et kui ma pikemaid ei leia siis üritan ka armatuurterase latist teha.
Külmalt painutadaes... ei ole vist hea mõte. Pigem ikka terve! raudlatt punaseks, vajalikult kohalt ära painutada ja siis üle karastada. Tervelt seepärast, et siis muutuvad armatuurterase omadused ühtlaselt ja on ka ühtlaselt tugev...
Peab oma vanad metallurgia konspektid ülesse otsima ja täpselt lugema.
ma pole küll teab mis suur alkeemik mettallurgik aga .. keermelatt on ju pehme nagu hiirejunn , ära sellest küll tee, sa ei saa isegi pingutada mitte ,juba venib järgi ...v6sa kirjutas:Kas valutum poleks teha keermelatist?
Seda on ka natuke tugevamat, kui standardne 8,8 saada
Tõsi, keermelatti tuleb ALATI kuumalt painutada, muidu tõmbab praod sisse...
Sellised kõverad U boldid pole kyll õige lahendus yhegi silla kinnituseks
pigem tulemus suurte kividega võitlemisest.
võta mõne suurema auto U bolt lõika alt kitsamaks ja keevita kokku saad parema tulemuse kui suvalist rauda kasutades.
Ja eri kuju asemel pane silla ja vedrude vahele kirve taoline kiil - see muudab kardaani nurka sammuti.
pigem tulemus suurte kividega võitlemisest.
võta mõne suurema auto U bolt lõika alt kitsamaks ja keevita kokku saad parema tulemuse kui suvalist rauda kasutades.
Ja eri kuju asemel pane silla ja vedrude vahele kirve taoline kiil - see muudab kardaani nurka sammuti.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Sa julged sellist detaili lõhki lõigata ja kinni keevitada? Suvalist rauda seal vaevalt keegi kasutada tahab. Mu loogika ütleb küll, et see asi peaks ühest tükist tehtud olema. See hoiab ju paigal tervet silda ja seal surve ja vibra...Daniel kirjutas: võta mõne suurema auto U bolt lõika alt kitsamaks ja keevita kokku saad parema tulemuse kui suvalist rauda kasutades.
Viimati muutis svenson, T Juun 06, 2006 1:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Selle vasakpoolse jõnksu seal pildil tõmbad pingutades sirgeks. Ikka kiil vahele on õigem teha (Vaevalt, et Sa silda nii kaldu tahad panna, et kiiluga ei saaks).
Aga "nõuka ajal" on külamehed kolhoosides kammitsaid keevitanud küll ja küll - ega neil sellepärast sillad alt ära ei kukkunud (metalli struktuur muutub kindlasti)!
Kui tahad sellist painutatud kammitsat siiski katsetada, siis keevita mõlemad küljed mingite poltidega üle: Painuta oma kammits enne ära ja mõlemale haarale kaks polti (ülespoole painet ja allapoole painet). Nii hoiab lühem haar oma nurka paremini ja pikem ei anna venima (see pikem hakkab Sul suurt koormust saama).
Nii saad jõle pervertse ja koleda detaili oma masinale ja selle vastupidavus selgub kasutades.
Aga "nõuka ajal" on külamehed kolhoosides kammitsaid keevitanud küll ja küll - ega neil sellepärast sillad alt ära ei kukkunud (metalli struktuur muutub kindlasti)!
Kui tahad sellist painutatud kammitsat siiski katsetada, siis keevita mõlemad küljed mingite poltidega üle: Painuta oma kammits enne ära ja mõlemale haarale kaks polti (ülespoole painet ja allapoole painet). Nii hoiab lühem haar oma nurka paremini ja pikem ei anna venima (see pikem hakkab Sul suurt koormust saama).
Nii saad jõle pervertse ja koleda detaili oma masinale ja selle vastupidavus selgub kasutades.
raudtoru muidu keevitatakse nii kokku omavahel et ühe toru ots tehakse natukene emaseks ja teine isaseks , sooveldamine või kuidas iganes seda ka nimetatakse siis... ===< <===
Aga poltide asemel keevitaksin (nii et ikka korralikult kokku sulaks) kõigepealt raua kokku, eelnimetatud meetodil ja siis keevitaks sinna hoopis toru ümber.
Ringraja golfil nt veovõlle tehakse lühemaks ja need suht kodusel meetodil uuesti kinni keevitatud mõnel mehel ja peab küll...
Aga poltide asemel keevitaksin (nii et ikka korralikult kokku sulaks) kõigepealt raua kokku, eelnimetatud meetodil ja siis keevitaks sinna hoopis toru ümber.
Ringraja golfil nt veovõlle tehakse lühemaks ja need suht kodusel meetodil uuesti kinni keevitatud mõnel mehel ja peab küll...
Custom U-bolts:
http://store.snakeracing.com.au/cache/i ... l?cache=no
Või siis Toyota 290mm U-poldid:
http://store.snakeracing.com.au/cache/i ... l?cache=no
http://store.snakeracing.com.au/cache/i ... l?cache=no
Või siis Toyota 290mm U-poldid:
http://store.snakeracing.com.au/cache/i ... l?cache=no
+372 5028488