Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Aga ülejäänud, näiteks kas kolvid ja rõngad võiksid samad olla? Ja mida annab eelpõlemiskamber: eelis või puudus Kas kellegil mingeid jooniseid pole MTZ 50- st?
Erinevus on mootori jõududes. Margi numbrid tähistavad hj. 80 kolbidel peaks olema põlemiskamber kolvis. Erinevad on veel pihustid ja ka kütuse pump (etteande kogus on erinev). Kui kavatsed osta jupid poest siis peaks olema mõlemaid saada, sest MTZ 50 toodeti kaua aega ekspordiks.
Terekest Kondimehelt.
MTZ 50 Võib panna MTZ80 plokikaane, kolvid ja hülsid aga siis pead panema ka MTZ 80 pihustid. Kütuse pump jääb sama kuid pead pumba stendi sõidutama ja küte surve 130-nelt tõstma 175-le.
Kolvid ja hülsid oli kohe plaan vahetada, siis on hea, kui saab näiteks MTZ 80- e jupid peale panna, aga kas see küttepumba surve tõstmine mingit negatiivset nähet ei too?
Türil pidi MTZ- i hülsikomplekt maksma umbes 2000.- ringis, kas see vastab tõele ja kui palju võib umbes pihustite peale maksma minna, ja lõpptulemus on siis loomulikult vähe võimsam masin, kui enne...
Ma üritasin netist MTZ- de kohta inf. leida, aga ei leidnud mitte midagi kasulikku. Tund aega pusisin, kui keegi andekam leiab, siis võiks mind ka sinna juhatada ( võib olla ka venekeelne tekst )
Kas keegi selle kohta oskab midagi kosta. Nimelt kas MTZ 80-e plokikaanel jooksevad vee ja õlikanalid MTZ 50- e mootoriga kokku? Või on seal ka mingeid erinevusi?
Kuidas lõpptulemus on? kas selline asi tasub ära ka, kui asi ükskord tööle panna, ja kuidas see majanduslik pool oli. Palju sul jupid maksma läksid? Tahaks enam- vähem umbes juppide hinda teada, kui poest osta! Või kasutada ka juba kasutatud juppe?
Endal T-40AM.Soojalt soovitan sellist kohta nagu Uhtna Talutehnika.Siiamaani olen sealt saanud kõik vidinad ja väga mõistliku hinna eest.MTZ juppe ja suurtest kogustest saab veel Türilt Bel-Estist.50 tastamine on muidugi tore asi kuid 4x4 on puudu.Parem soeta 82 ja korrasta seda väheke.Tuleb odavam ja saad neljaveolise traktori.
MTZ 50 kirjutas:Tegelikult peaks saama ka MTZ 50-st ju 4-veolise teha? Aga uus esilsild osta tundub väga kallis, ei tea, kas mingit odavamat versiooni ka olemas on?
Ühed Võrumaa mehed ehitasid sinna kunagi Gaz 66 või Zil 157 esisilla alla ja panid suuremad rehvid kõrguse kompenseerimiseks, oli täitsa tugev ja lollikindel asi saanud. Aga ära jumala pärast minu käest küsi, mil moel nad ülekandearvud klappima said, mina ei tea...