Andke nõu...
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Andke nõu...
võsa, mul on Volvo 745 ´91, ls 791 tkm, kaks korda on küljekarpe vahetatud, aga tehnika toimib,
minu käes 503 tkm. Vanasti tehti autod vastupidavateks, nüüd, et ostaksid ruttu uue auto
Edasi näeme, kumma süda enne seisma jääb, kas minu või tema.
minu käes 503 tkm. Vanasti tehti autod vastupidavateks, nüüd, et ostaksid ruttu uue auto
Edasi näeme, kumma süda enne seisma jääb, kas minu või tema.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm
Re: Andke nõu...
Täna sain tuttavalt teada (kellel jeep gc wj 4.7 bens + lpg), et tal masina esimese silindris surve 0, teised alla normi ja viimaseks klapid läbi põlenud. Kui ei eksi siis paari aasta eest sai mootor ära vahetatud.
Hetke seisuga siis pigem jätan selle 5.7 bens + lpg välja, et vältida sama probleemi mis tuttaval kuigi mõnus oleks küll lpg pealt sõita (soodne) kuid kui sama viga peaks tulema siis annab ikka seda raha sisse laduda.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.
Võib julgelt soovitada ka, mida võiks veel antud hinnaga vaadata.
Hetke seisuga siis pigem jätan selle 5.7 bens + lpg välja, et vältida sama probleemi mis tuttaval kuigi mõnus oleks küll lpg pealt sõita (soodne) kuid kui sama viga peaks tulema siis annab ikka seda raha sisse laduda.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.
Võib julgelt soovitada ka, mida võiks veel antud hinnaga vaadata.
Re: Andke nõu...
v6sa kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 6:01 pmKhm, need igasugus värdseadmed võimaldavad suurlinnades hingamiskõlbulikku õhku tarbida ning ülipikkade hooldusvälpadega optimeeritakse tootja kulusid. Vähesed autokasutajad plaanivad täna ostetavat sõidukit kasutada inimpõlve või miljon kilomeetrit. Väidetavalt üle poole autodest utiliseeritakse enne nende tegeliku tehnilise kasutusea lõppu avarii või korrosiooni tõttu. Mistõttu tootjal on kasulik keskenduda lõviosa ostjate murede lahendamisele ja meiesugustega tegelemine jäetakse juriidilisele osakonnale.
no tehase välpa järgides võiks ikka rohkem kui 104k km ilma saalede ja vända liini persse minemata.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Andke nõu...
Nõus. Aga ... Palju neid juhtumeid on olnud? Kui alla 10% toodetud autodest, siis selleks on juriidiline osakond ja turundus, kes "probleemi vaiba alla pühivad".
Täpselt nii, nagu Toyota vahetas kobisemata välja oma diiselmootoreid ka peale garantiiaja lõppu, kui need kolmanda õlivahetuse eel õhku lendama kippusid nullindate lõpus. Väidetavalt tuli kontsernile odavam, kui kohtus käia;)
Tasub mõista, et enamus tänase maailma autokasutajatest ei ole nõus maksma ei rahas ega ajas selle eest, et keegi kusagil saaks nende poolt mõnda aega kasutatud toodet tarbida. Laenurahale ehitatud majandusmullis ei maksa keegi täiendava hoolikuse eest ja seetõttu on riigi nõuetele vastava või turunduse soovitusel sellest veidi pikema garantiiaja vastu lööv toode puhas kahjum tootjale.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Andke nõu...
Ma saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pmSamas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
numerus stultorum, infinitus est
Re: Andke nõu...
Ma sõitsin 4.0 XJ-iga kuskil 90000km ilma mingite probleemideta.See pill käis gaasiga piirajani......ja ilma mingi lisa ölitaMetsakutsu kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 10:03 pmTäna sain tuttavalt teada (kellel jeep gc wj 4.7 bens + lpg), et tal masina esimese silindris surve 0, teised alla normi ja viimaseks klapid läbi põlenud. Kui ei eksi siis paari aasta eest sai mootor ära vahetatud.
Hetke seisuga siis pigem jätan selle 5.7 bens + lpg välja, et vältida sama probleemi mis tuttaval kuigi mõnus oleks küll lpg pealt sõita (soodne) kuid kui sama viga peaks tulema siis annab ikka seda raha sisse laduda.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.
Võib julgelt soovitada ka, mida võiks veel antud hinnaga vaadata.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Andke nõu...
Siin mõeldi ikka wk2 masinat ehk VM mootorigavreps kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 10:20 amMa saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pmSamas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
Re: Andke nõu...
Teemaalgataja pidas ikkagi silmas wk1 ja sellest ka minu vastus. Või teab keegi kustkohast saab 6000 eurorubla eest normaalse wk2, läheks võibolla isegi vaatama.TiitR kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 9:16 pmSiin mõeldi ikka wk2 masinat ehk VM mootorigavreps kirjutas: ↑T Juun 01, 2021 10:20 amMa saan aru, et siin oli küsimus ja teemaarendus wk(wh)1 põlvkonnast ja sellel on mersu diisel mitte makaroniõgijate üllitis. Mis õlivahetusvälpa puutub, siis ma millegipärast arvan, et siin seltskonnas ei kasutata seda tobedat longlife.ahto42 kirjutas: ↑E Mai 31, 2021 3:43 pmSamas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
numerus stultorum, infinitus est
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Andke nõu...
Kõik õige. Ma vaatasin sinu vastust ahto-le
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm
Re: Andke nõu...
Aga keegi oskab tartus mõnda asjaliku inimest või kohta kuhu viia kontrolli masin? Mõtlesin, et lähen vaatan siiski mõne jeepi ja vw ära kuigi hetkeseisuga jääb jeep mida tahaks võtta.
Mis neid wk1 põhivead on?
Vaatasin, et neid vw touareg 3.0 on väga erinevate kw ning lisadega, kas neil on mingid vahed ka või lihtsalt kilovattide ainult? Või vaadata üldse 5.0?
Mis neid wk1 põhivead on?
Vaatasin, et neid vw touareg 3.0 on väga erinevate kw ning lisadega, kas neil on mingid vahed ka või lihtsalt kilovattide ainult? Või vaadata üldse 5.0?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Andke nõu...
Üsna laiad küsimused;)
Mida see auto peaks tegema? Touareg on üsna õrn väljaspool teed. Samas maanteel käru veab hästi.
Kas remondid ise või ostad kõik sisse? Kolksvaagenit oskavad paljud rautada, Jeepsuga kuuled enamasti tüüpvigade juttu.
Kas ihumehaanik on või astud esimesse ettejuhtuvasse kioskisse sisse? Ihumehaanik annab ise soovituse, mida tasub ka arvestada:)
Mina säärase valiku korral võtaks gaasitatud suure mootoriga jeepsu, saab oluliselt odavamalt hakkama (loe: jääb suurem remondifond) ja mugavamalt sõidetud. Touareg on minu silmis üsna mõtettu junn, paaris iksviiega. Aga muu maailm seda fännab.
Mida see auto peaks tegema? Touareg on üsna õrn väljaspool teed. Samas maanteel käru veab hästi.
Kas remondid ise või ostad kõik sisse? Kolksvaagenit oskavad paljud rautada, Jeepsuga kuuled enamasti tüüpvigade juttu.
Kas ihumehaanik on või astud esimesse ettejuhtuvasse kioskisse sisse? Ihumehaanik annab ise soovituse, mida tasub ka arvestada:)
Mina säärase valiku korral võtaks gaasitatud suure mootoriga jeepsu, saab oluliselt odavamalt hakkama (loe: jääb suurem remondifond) ja mugavamalt sõidetud. Touareg on minu silmis üsna mõtettu junn, paaris iksviiega. Aga muu maailm seda fännab.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Andke nõu...
Omasin ka vahepeal ühte Tregi.Metsakutsu kirjutas: ↑N Juun 03, 2021 9:34 pm
Vaatasin, et neid vw touareg 3.0 on väga erinevate kw ning lisadega, kas neil on mingid vahed ka või lihtsalt kilovattide ainult? Või vaadata üldse 5.0?
3.0d on jah 165kw ja 176kw. Mõni ütleb, et uuem 176kw on vastupidavam, kui vanem 165kw, mõni jälle ütleb, et vahet pole, mõlemad ühed parajad sitad. Niipalju olen aru saanud, et kui 165kw-lisel hakkab kett häält tegema, siis esimesel korral piisab pingutite vahetusest, 176kw-lisel peab kohe kogu ketimajanduse välja vahetama.
Kuna 1. pv Tregil on juba vanust omajagu, siis kipuvad elektriosad järele andma, samuti saab õhuga versioonil ilmselt korra ikka ventiile, patju, kompressorit vahetada.
Mina omasin 2,5d mootoriga isendit, millel siis puudus nii kett, kui rihm, tegu seal hammasratas ülekandega.
Minu omal oli lisasi üsna omajagu peale pandud, arvestades, et tegu oli vanakesega (bi-xenon, kessy, mäludega sisu ja soojendusega puitrool, webasto, õhk, 4-tsooni kliima), samas oli sel vaid keskdifri lukk. Suurema motoga isenditel on tavaliselt ka lisaks tagadifri lukk ja eriti ägedatel on kõik 3 lukku.
Jaksas see 2,5d samuti rasket haagist vedada (tõin liiva koju).
Rooste kipub tekkima taha koopa äärde ja ukselinkide alla. Esitiivad on plastikust, need ei roosteta
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm
Re: Andke nõu...
Mida auto tegema peaks, see on selline küsimus, et kõike , tegelt esmalt jääb rohkem tavakasutusse ja soft roadi sõitmiseks kui ka matkamiseks.v6sa kirjutas: ↑R Juun 04, 2021 9:11 amÜsna laiad küsimused;)
Mida see auto peaks tegema? Touareg on üsna õrn väljaspool teed. Samas maanteel käru veab hästi.
Kas remondid ise või ostad kõik sisse? Kolksvaagenit oskavad paljud rautada, Jeepsuga kuuled enamasti tüüpvigade juttu.
Kas ihumehaanik on või astud esimesse ettejuhtuvasse kioskisse sisse? Ihumehaanik annab ise soovituse, mida tasub ka arvestada:)
Mina säärase valiku korral võtaks gaasitatud suure mootoriga jeepsu, saab oluliselt odavamalt hakkama (loe: jääb suurem remondifond) ja mugavamalt sõidetud. Touareg on minu silmis üsna mõtettu junn, paaris iksviiega. Aga muu maailm seda fännab.
Esialgu pean lepima töökodadega kuna sellest aastast alles lähen eriala õppima seega esimesed kaks aastat kindlasti töökoda või kellegi garaaz.
Pigem eelistaks, et see kes teeb/vaatab/remondib on väga hästi sina peal olgugi sellest vw või jeep või mingi muu masin.
Olen mõelnud gaasitatud mootoriga jeepi aga siis tuleb see AGA kui kaua see mootor kestab antud gaasiseadmega? Kui ikka 90t mootori/klapi kotti viskab siis pole ka väga mõistlik omada.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Andke nõu...
Miks siis sellist ei võta millel lisaõlitusega gaasiseade peal on?Metsakutsu kirjutas: ↑R Juun 04, 2021 9:30 pmOlen mõelnud gaasitatud mootoriga jeepi aga siis tuleb see AGA kui kaua see mootor kestab antud gaasiseadmega? Kui ikka 90t mootori/klapi kotti viskab siis pole ka väga mõistlik omada.