Andke nõu...

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Metsakutsu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm

Andke nõu...

Postitus Postitas Metsakutsu »

Tervitus

Palun soovitage Tartus inimest/kohta kes/kus oskab tegelda Jeepidega WK 5.7 või teab V8 mootorite kohta.

Lisaks soovitage Tallinnas kuhu autot ostueelsesse kontrolli viia? Tegemist Jeep GC 5.7

Kolmandaks, et oskab keegi midagi rääkida 5.7 põhimuredest.

Uuendan veidi teemat ka
VW touareg (3.0) va Jeep GC wk 3.0 kuna 5.7 hetkel jäi välja.
Hetkel hinnapiiriks paneks 6k€ mille eest võiks saada normaalse gc või touaregi kuigi vaatan veel, mis sellise summa ette leiab.


Tänades metsakutsu.
Viimati muutis Metsakutsu, E Mai 31, 2021 10:04 pm, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
zilliver
Rock Crawler
Postitusi: 778
Liitunud: L Mär 21, 2015 11:02 pm
Asukoht: Viimsi

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas zilliver »

Ära jumala eest gaasitatud autot võta. Hemi ei kannata seda, ainult uutel on tehasest lisaõlitused küljes, kui kohe gaasiga võtta.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas maksipoiss »

Siis ikka nii, et ära ilma lisaõlituseta gaasiseadmega isendit võta. Paigaldatud gaasiseadmeid on ka lisaõlitusega, mul kolmel sõbral on V8 gaasiseadme ja lisaõlitusega
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas laurz »

Ei tee see LPG sellele v8-le midagi,kui on korrektselt seadistatud. Käib väga hästi. Rahaliselt tuleb kuskil nii,et vötab bena umbes 10l sajale....normaalselt kulgedes :D
Metsakutsu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas Metsakutsu »

Seda olen ka varem kuulnud ja lugenud, et uuemate puhul (käib jutt siis dodge ram-i kohta) kas tavaline bens või siis tehase poolt bens+lpg aga siit küsimus, miks? Eestis on ametlikud paigaldajad (gaznet, gazland jne), kes tegelevad nende paigalduste ja hooldusetega, miks siis nende tooted ei sobi v8 mootorile? Kui korralikult seadistatud ja hooldata siis ei tohiks probleemi olla või siiski on?
Kogemused vanema mudeli WJ 4,7 lpg, kurta küll ei saanud, et midagi oleks teistmoodi.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas ahto42 »

Segu ei tohi liiga ökoks reguleerida, siis põleb liiga kuumalt see segu
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas laurz »

Bensiiniga sama lugu.....lahja segu pöletab. Tundub et siin maal ei viitsita eriti süveneda.Kruvitakse see seade kuidagi külge. Enamuses söidavad nad kuskil 3500pöördeni gaasiga,edasi käib bensuga.Ideaalis vöiks olla kaks aurustit ja jämedam gaasitrass. Ja seadistamiseks kasutada lisaks segukella.
Metsakutsu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas Metsakutsu »

Siis kahjuks või õnneks jätan selle 5.7 välja, Lgp veel sõitnud aga bensu pealt tõmbab selle rahakoti tühjaks.

Panen valikusse hoopis VW touareg 3.0 ja Jeep GC WK 3.0
Kasutaja avatar
zilliver
Rock Crawler
Postitusi: 778
Liitunud: L Mär 21, 2015 11:02 pm
Asukoht: Viimsi

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas zilliver »

Ega jah, diisli remont jätab selle rahakoti küll paksult täis :lol:
Metsakutsu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: R Juun 05, 2020 10:42 pm

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas Metsakutsu »

zilliver kirjutas:
E Mai 31, 2021 9:30 am
Ega jah, diisli remont jätab selle rahakoti küll paksult täis :lol:
Point on hea küll aga kui vaja mingit kasutatud varuosa siis Eestis kipub olema just diislitel neid asju olema ladusalt. Aga jah nokk kinni saba lahti :D
Eks käin vaatan kõik kolm ära ja vaatan edasi. Võib olla ei sobigi ja võtan vanema kerega masina WJ.
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas vreps »

Olin üle 20 aasta paadunud audifänn. Miks olin? Aga sellepärast et VAG ei tee enam normaalseid mootoreid, loe audiklubi lehelt 3L dislade probleemidest. Seepärast soovitan Jeep WK-d, mul üks juba seitse aastat käes olnud :D Jah touaregi salong on parem, sõiduautolikum aga ega overland varustuses Jeep ka palju kehvem pole. Lisaks veel, et nelikvedu on Jeepil ikka tõsine ja aeglustiga aga touareg on siiski parketikas.
numerus stultorum, infinitus est
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas ahto42 »

Samas, ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
viewtopic.php?f=19&t=78121&start=15
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas honkomees »

ahto42 kirjutas:
E Mai 31, 2021 3:43 pm
ega see Euro 6 VM Motori 3.0 crd ka eriline vastupidavuse etalon ole. Ainult kui iga 10k õlivahetust teha siis on lootust, et 200k välja veab. Samas Euro 5 on vastupidavam.
vanasti oligi 5-7 tuhat õlivahetuse välp, siis tehnika arenedes jõuti 10 tuhandeni ja elu oli lill. pärast hakkas tehnika arenema imelikus suunas, mootorit hakati igasugu värdseadmetega piinama ja samas deklareeriti üha suuremaid õlivahetusvälpasid et ikka pärast garantiiaja lõppu uue masina ostaksid. Reaalsus on et kui tahta "miljon km ilma kapremondita" siis tuleb ikka hooldusele ja õlile kulutada kordades rohkem kui tehas ette näeb.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas v6sa »

Khm, need igasugus värdseadmed võimaldavad suurlinnades hingamiskõlbulikku õhku tarbida ning ülipikkade hooldusvälpadega optimeeritakse tootja kulusid. Vähesed autokasutajad plaanivad täna ostetavat sõidukit kasutada inimpõlve või miljon kilomeetrit. Väidetavalt üle poole autodest utiliseeritakse enne nende tegeliku tehnilise kasutusea lõppu avarii või korrosiooni tõttu. Mistõttu tootjal on kasulik keskenduda lõviosa ostjate murede lahendamisele ja meiesugustega tegelemine jäetakse juriidilisele osakonnale. :mrgreen:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Andke nõu...

Postitus Postitas honkomees »

Igatahes peale puhkust hakkan Silberilt nõudma oma mitsule õlivahetust, 10 tuleb ette vaatamata koroonaaja kodusistumistele.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”