1. leht 2-st

Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 2:58 pm
Postitas CaveMan
Kas keegi oskab selgitada, mis eesmärgil on auto raamis 30mm avaused? Ma ei tea kas kõikidel aga Pajerol on.
Sealt läheb kõik sodi sisse ja kohta ei ole kust see välja saaks tulla. Kui näpp august sisse panna, siis on raami sisemus kuni augu ääreni liiva ja sodi täis.
Mis inseneridel võis mõttes olla? Kuna sealt läheb sodi sisse aga välja ei tule, siis kuidas raami seest puhta saab hoida, et seal elu ei tekiks?

Lisaks sooviks küsida, kui pakusust materjalist tavaliselt raamid on?



20210420_210818.jpg
20210420_210818.jpg (456.35 KiB) Vaadatud 2870 korda

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 3:10 pm
Postitas amevier
Hea küsimus. Korrosioonitõrjeks raami sees?
Vanematel Toyotadel on neil aukudel plastkorgid ees. Mul on need augud kinni pandud. Ventilatsiooniks peaks piisama otsaavadest.
Nendel Toyotadel, mida ma näppind olen, on raam olnud 3 mm materjalist.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 5:37 pm
Postitas honkomees
August lükkad surveka otsa sisse ja järjest ajad sodi otsa poole ikka järgmisest august edasi ja lõpuks välja, just lõpetasin 2 korda sel kevadel. Hea teha kui auto üks ots kõrgemal.
P.S. Seda muret, et sodi sisse ei saa, ka kinnissese raami, ei ole. Ja õhuliikumist ei ole kunagi liiga palju.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 8:14 pm
Postitas amevier
Toyota paneb vist uuematele Länkareile ka raamiaukudele plastpunne. Mul on nagu meeles, et 60th anniversary 150-l on punnid, aga 2009 a omal veel polnd.
Ja ma arvan, et korgitud aukudega raamile ikka sodi sisse ei saa eriti. Kui muidugi pidevalt sügavates aukudes ei jaura.
Ma huvi pärast võtan enda omal mõne augu lahti ja vaatan, kas on midagi seal sees. Raam sai 2 a tagasi korrastatud ja augud korgitud kohe peale seda.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 9:37 pm
Postitas honkomees
nii vähe kui mul neliveduseid olnud on kõigil raamid augulised olnud, ju ikka põhjusega ...

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: K Apr 21, 2021 10:09 pm
Postitas heeringas
honkomees kirjutas:
K Apr 21, 2021 9:37 pm
nii vähe kui mul neliveduseid olnud on kõigil raamid augulised olnud, ju ikka põhjusega ...
Mul naistega sama jama - jo neid siis ikka on vaja

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 6:17 pm
Postitas GC
heeringas kirjutas:
K Apr 21, 2021 10:09 pm
honkomees kirjutas:
K Apr 21, 2021 9:37 pm
nii vähe kui mul neliveduseid olnud on kõigil raamid augulised olnud, ju ikka põhjusega ...
Mul naistega sama jama - jo neid siis ikka on vaja
Need on õhutusavad, ära jumala pärast kõiki korraga kinni pane!

Aga võib olla tehakse raamidesse avad sellepärast, et sitta koguks ja lõpuks ära mädaneks!?
Uusi autosid peavad inimesed ostma!
... kuigi see on praegu tükati keeruline.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 6:28 pm
Postitas GC
Üks mõte tuli siiski veel...!
Küllap neid raame ikka tehases ka kuidagi seest poolt kaitstakse!?
Võimalik, et lastakse näiteks fosfaadi vanni ja selleks peab vedelik sisse ja välja saama?

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 6:39 pm
Postitas TiitR
GC kirjutas:
E Apr 26, 2021 6:28 pm
Üks mõte tuli siiski veel...!
Küllap neid raame ikka tehases ka kuidagi seest poolt kaitstakse!?
Võimalik, et lastakse näiteks fosfaadi vanni ja selleks peab vedelik sisse ja välja saama?
Kõik õige, kuid miks see ava asukoht nii emane on? Võiksid ju samasugused augud raami allosas olla, jookseks vedel sitt ise välja. Või on siin mingi teema äkki raami jäikusega? Kuigi ega need pehkinud raamid mingit soovitud jäikust väga pikalt ei anna niikui nii.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 7:32 pm
Postitas GC
TiitR kirjutas:
E Apr 26, 2021 6:39 pm
GC kirjutas:
E Apr 26, 2021 6:28 pm
Üks mõte tuli siiski veel...!
Küllap neid raame ikka tehases ka kuidagi seest poolt kaitstakse!?
Võimalik, et lastakse näiteks fosfaadi vanni ja selleks peab vedelik sisse ja välja saama?
Kõik õige, kuid miks see ava asukoht nii emane on? Võiksid ju samasugused augud raami allosas olla, jookseks vedel sitt ise välja. Või on siin mingi teema äkki raami jäikusega? Kuigi ega need pehkinud raamid mingit soovitud jäikust väga pikalt ei anna niikui nii.
Kui ava on tehnoloogiline, mida ta suure tõenäosusega on, siis tehakse see sinna, kus on selle õige koht!
Edasi on tootjale oluline see, et raam kestaks "teatud aja", sellest kauem pole enam nende huvi!

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 7:34 pm
Postitas v6sa
GC kirjutas:
E Apr 26, 2021 7:32 pm
...
Edasi on tootjale oluline see, et raam kestaks "teatud aja", sellest kauem pole enam nende huvi!
Ilmselt kõige olulisem mõjur. Muidu kestaks autod liiga hästi.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: E Apr 26, 2021 9:04 pm
Postitas olli
Nissan D40 puhul vist mindi augustamisega liiale siis tehases? :P

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: T Juun 13, 2023 4:52 pm
Postitas Crown
Tere

Mazda BT50 raam on savi täis.
Survekaga vist ei anna pesta, kui just keret maha võtma ei hakka.

Millised on võimalused selle sodi eemaldamiseks?

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: T Juun 13, 2023 7:40 pm
Postitas helar
Mõlemad stanged küljest.Vastava tehnikaga pill 180 kraadi tõsta.Või auto vintsiga rippu.Ja siis surveka töö.Tublimad kasutavad ka korstnapühkija harja.

Re: Miks on raamis avaused?

Postitatud: T Juun 13, 2023 7:53 pm
Postitas v6sa
helar kirjutas:
T Juun 13, 2023 7:40 pm
Mõlemad stanged küljest.Vastava tehnikaga pill 180 kraadi tõsta....
Vast ikka 45 pluss kraadi ?