LC 100 kesk difer
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
LC 100 kesk difer
Nii,miski teeb tumedat häirivat mütsatust või isegi kolksu kui pedaaliga hoog maha lasta ja siis jälle peale vajutada.Niipalju kui olen aru saanud siis kui keskdiffer lukku panna kaob see ära.Kui nüüd keegi on lammutanud siis mis seal ära kulunud on? Difri karbis satelidid? Või on nende loks seal liiga suur,saab seda kuidagi sättida? Lahti vist tundub et saab auto all selle harutada,ei pea maha kiskuma kasti.Ehk keegi teab ja kui teab siis kus kohast saab mingeid pudinaid sinna sisse? Mõni vihje oleks abiks.Olen otsinud nagu küll omaarust aga ega eriti ei leia midagi.
Olge terved!
tel:52 74284
Olge terved!
tel:52 74284
olge marurahulikud!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 100 kesk difer
Teeks oma panuse esimese reduktori kinnituspatjadele või tagasilla kinnitustele. Või siis esisillale (suurenenud lõtkud).
Tehtud, mõeldud.
Re: LC 100 kesk difer
Veovõlliotsa välimine nuut + rummu peale flantsid ehk..
Re: LC 100 kesk difer
Ei,ei vahekasti difriga on miskit,kui see lukku panna kaob kolks ära.
olge marurahulikud!
Re: LC 100 kesk difer
Lukus diffriga veabki ülekande pingesse.. Ise katsumata/nägemata ei julge vaielda. Aga viimasel sellisel olid esimese välimise veovõllinuudid nagu noaterad.
Probleem:
https://youtu.be/KNGDy1MOsdc
B- varuosad:
https://youtu.be/Fj6xrUOvwnQ
OE flants + ODM ots oli kõige tihkem lahendus.
Probleem:
https://youtu.be/KNGDy1MOsdc
B- varuosad:
https://youtu.be/Fj6xrUOvwnQ
OE flants + ODM ots oli kõige tihkem lahendus.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 100 kesk difer
Kui differ lukus, läheb jõud maha läbi väiksema lõtkuga silla ja teine veereb kaasa, kui lahti, saavad mõlemad sillad samasuguse (kui sümmeetriline differ) jõu ja võtab lõtku kolksuma. Kindlasti ei välista vahekasti aga see on tõenäosuste järjekorras tagapool. Rauast asjad annavad üsna resoluutse kolksu, tumeda mütsu järgi pakkusin surnud patja esimesena.
PS: ajami häälitsuste puhul ei ole mingit tähtsust, kuskohast heli kostab- kardaanid kannavad neid mööda autot, üsna kaugele. Isegi peaülekande undamise võib ära petta.
Tehtud, mõeldud.
Re: LC 100 kesk difer
No kurat teab,see tuleb nagu ikka keskelt,kasi juurest.Nuudid on kulunud küll muidugi aga kas see niisugust mütsu teeb..?
olge marurahulikud!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 100 kesk difer
On alust arvata, et kulunud on ka püsikad, nende sisemised nuudid, võlli nuudid diffris, difri satikad/võllid ja peaülekanne. St. esisillas on palju kohti, mille väikesed lõtkud summeeruvad. Palju sõltub, las kolks tekkis päevade, nädalate või aastatega. Ehk vaataks korra auto alla, palju kardaane pöörata kannatab, enne kui rattad liikuma hakkavad?
Tehtud, mõeldud.
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 436
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
Re: LC 100 kesk difer
Pakun esratta otsa huubid ja keskdiffer
Re: LC 100 kesk difer
Kuna oli õlivahetus naguinii siis sai ka loksutatud kardaane.Esiosas loksud natuke suuremad ,tagapool vähem.Esimese ja tagumise kardaani vahel on ka natuke tühja .Kui palju see palju on aga ju siis kõik kokku ilmselt on.Eks näis mis saab.
olge marurahulikud!
Re: LC 100 kesk difer
Tere Uko, kas leidsid põhjuse? Mul sama mure.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: LC 100 kesk difer
LC90-tel esineb samasugune nähtus. Kui omale hakkasin sellist soetama, siis uurisin pikajalise Toyotade hooldus- ja remondikogemusega inimeselt selle kohta - reeglina üldise kulumise tõttu tekkinud loksude summa. Automaatkastiga pidi rohkem tunda andma.
Minu auto on kolhoosnik, tehasest väikese ja kitsa rehviga välja tulnud ja teadaolevalt sellistega minu kätte jõudmiseni sõitnud ja lõtkude summa veel 300 tuh pealt tunda ei anna. Sõbral on euroturu laienditega variant ja 1kd mootoriga, sellel on sama läbisõiduga tunda seda summat.
100-l on selle summa tekkimiseks potensiaali rohkem, kuna võlle keeratakse jõulisemalt.
Minu auto on kolhoosnik, tehasest väikese ja kitsa rehviga välja tulnud ja teadaolevalt sellistega minu kätte jõudmiseni sõitnud ja lõtkude summa veel 300 tuh pealt tunda ei anna. Sõbral on euroturu laienditega variant ja 1kd mootoriga, sellel on sama läbisõiduga tunda seda summat.
100-l on selle summa tekkimiseks potensiaali rohkem, kuna võlle keeratakse jõulisemalt.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: LC 100 kesk difer
Keskdifri õli sai vahetatud paksema vastu. Kolksu tugevus on nüüd tunduvalt väiksem, aga jäi ikka.
Re: LC 100 kesk difer
Ei ole viitsinud lammutada,aega ka ei ole.Aga tundub siiski otsides ja vaadates et kusagil seal keskdifri satikate juures see asi on.Kusjuures enne mul oli ka üks 90 ,peaaegu 400 tuhhi sõitnud,käitus samuti.Ja huvitav et näiteks mitsul on ju sarnane asi vahekastis,veel parem küll muidugi,aga ei tule sealt mingit valet häält.
olge marurahulikud!