Siin ikka nagu ülekuumenemine.
Kas väljalase on roostevaba?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Siin ikka nagu ülekuumenemine.
Tegelikult on asi valikutes. Oli plaaniks sisselaskesse karburaator (teeb sama välja) aretada, see plödisemine tekib ainult koormuse all ja üsna keeruline on sellisesse mootorisse kütet pritsida. Ja tuli lihtsalt pähe ummistnud tõukurite teooria, mis tundus igati loogiline. nüüd ongi dilemma- kas laduda sisselase uuesti kokku ja jätkata katseid või teha juba korralik mootor valmis ja sellega katseid jätkata (kui anomaalia jätkub).jaan mmc kirjutas: ↑L Nov 28, 2020 6:01 pmTuttav lukksepp ütleb selliste kundede kohta kes nõuannete peale ütlevad: see on tehtud, to on kontrollitud, selles ei saa viga olla jne. järgmist. See on nii väike probleem, selle sa teed ise korda Miks ma tögan ? Sest ma ei näe mõnede soovituste järgimist. Mitte, et ma teaksin milles viga aga ma ei näe põhjust, milleks on tegemata sisselaskekollektori kaudne lisakütuse manustamine, plõdiseval töötamisel. See, et pihustite lahtiolekuajad ja trassirõhk on piisavad, pole argument kui tulemust pole.
Ega ei ole mõõtnud aga 3bar rõhu all ei tohiks keema minna, või kui läheb, peaks paaki aur jooksma (peale regulaatorit rõhk langeb).
Massid jooksevad erinevaid liine pidi ja on ka mootorisse maandatud.