Mootor "plödiseb"

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

Probleemid tekivad just koormusega, tühijooksu pöördeid ei karda.
Tehtud, mõeldud.
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas pilgrems »

Väljalase sirge toru ? Pütt vahel paistetab kuumaga kinni?
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

Kontrollitud, gaasid mahuvad välja.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

Ei, nii suur pada jõuab piisavalt palju õhku ahmida ja mootor üsna avatud.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas erik »

See mehhaaniline viga võib olla täitas olemas. Kas nukkvõll ikka püsib nn omal kohal. Äkki on kuskil lõtk, mis soojalt tekib ja külmal kaob. Kiilusoon, tift jne. Äkki nukkvõll pooleks nii, et ühte poolt veetakse kaasa...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas kunomets »

Tere. Mul olnud juhus om616 nuka keskmine kinnitus oli pea küljest lahti murdunud, näha polnud, käisin ka paari diislimehe juures abi ei saanud. Anomaaliad olid ainult kuuma mootoriga, pütid läksid tagant ära ja puterdasid suva aegadel, vea sain teada peale u40000km kui murdus ka teine kinnitus. Terv Kuno
Mitsu 3.2DiD,
300GD
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

pooleks nukkvõlli välistaks, kui seal üldse mingi seaduspära on, siis see, et probleemid algavad ketiratta poolt. Alumiiniumplokis ei tohiks tõukurid ka kinni paisuda, terase paisumistegur väiksem. Tegelikult on suur kiusatus teine mootor kokku laduda ja ümber tõsta aga teisalt tahaks ju jama üles leida. Oleks kasvõi kellelegi kasuks, nn. pretsedendi loomiseks. Kahjuks ei suuda meenutada, kas see jama võis alata mootori vahetusega ja alguses oli see üldse raskesti tabatav, sai pandud küünlajuhtmete vms. süüks.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

kunomets kirjutas:
R Nov 20, 2020 8:17 pm
Tere. Mul olnud juhus om616 nuka keskmine kinnitus oli pea küljest lahti murdunud, näha polnud, käisin ka paari diislimehe juures abi ei saanud. Anomaaliad olid ainult kuuma mootoriga, pütid läksid tagant ära ja puterdasid suva aegadel, vea sain teada peale u40000km kui murdus ka teine kinnitus. Terv Kuno
See V8 on alumise võlliga, otse plokis.
Tehtud, mõeldud.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas heeringas »

Kas hüdrotõukuritel õlisurve ei saa kuidagi ära kaduda?
Näiteks nukvõlli saalega mingi jama.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

Saab ja jääbki üsna madalaks aga kui tõukurid läbi vajuvad, hakkaksid klapid kõbisema ja mootor kaotaks veidi võimsust aga see lõpeb täitsa ära. Aga järjest rohkem kaldub asi ikka raua poole. Seda enam, et see "inglise huumor" on ühe rinka käinud ilma õlita ja eelmise aasta MudEsti ilma jahutusvedelikuta (enamus konesid oleks selle peale vanametalli läinud). Eks selline terror jätab oma jäljed aga kuhu ja kuidas.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Landy miks sa kiusad Totut - ütle ometi ära mis viga on
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas Landy »

MahviaDeTyrk kirjutas:
R Nov 20, 2020 10:00 pm
Landy miks sa kiusad Totut - ütle ometi ära mis viga on
Meie koduvabariigis neid mootorid eriti ei tuunita, seega puudub siian ka vastav teadmine. Tarkust tuleks Briti saartelt otsida.
Pelegi sellest Buicki mootori siseelust ei oska ma eriti midagi rääkida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

Sai täna, teise mootoriploki ettevalmistamisel vaadatud, mis karul (hüdrotõukur) kõhus on. Rõhukamber on üsna suletud ruum, millest õli välja ei pääse, ainult seinte vahelt lekkides. Ja see ködi oli üsna must. Siit teooria, et kaua paiksena olnud õlis sisalduv tahm on tihendanud äravoolu pinnad ja ei lase klappi korralikult kinni. Üsna tööpärase kuumutamisega mõõtsime klapisääre soojuspaisumiseks (pikkuses) 0,65mm, mis on üüratu suurus. Kui tõukurvarraste ja klapisäärte tavapaisumise suudavad tõukurid korrigeerida siis järsul koormamisel tekkivat soojuspaisumist, klapi taldrikult säärele, mitte ja klapid ei sulgu korralikult? On see reaalne?
Hydraulic-tappet-2.jpg
Hydraulic-tappet-2.jpg (237.22 KiB) Vaadatud 1861 korda
Allikas:https://www.pakwheels.com/blog/what-are ... rformance/
Tehtud, mõeldud.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas v6sa »

Võimalik, aga siis peaks kompressioon ka kaduma. Seda vist kuumana antud pajast väga ei mõõda?

Kas mootor hakkab peale ääkoolemist oluliselt kergemini ringi käima? Seda võiks teoorias saada hammasvööst mõõta täitsa.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootor "plödiseb"

Postitus Postitas totu »

v6sa kirjutas:
P Nov 22, 2020 1:03 pm
Võimalik, aga siis peaks kompressioon ka kaduma. Seda vist kuumana antud pajast väga ei mõõda?

Kas mootor hakkab peale ääkoolemist oluliselt kergemini ringi käima? Seda võiks teoorias saada hammasvööst mõõta täitsa.
Töötava mootori komprssiooni mõõta ei saa, kollektorid liiga lähedal, hammasvöö ka ära peidetud ja sealt mõõtmiseks peaks hakkama mingit rakist ehitama. Või kui siis starteri voolu mõõta. Hetkel plaanis tõukurid vahetada, kui uus kollektori tihend saabub. Tahaks enne mootori vahetust teada saada, mida ei tohi vanalt kasutada(sellelt tahaks saada kaaned, keti, õlipumba ja kolvid, vist kepsud ka).
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”