Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
knaap1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Apr 04, 2013 2:33 pm

Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas knaap1 »

Mootor on pärit Fordi pealt ja väljalaskeaaasta 1993. Hetkel mootor UAZ peal. Töötab praegu ilusti tegelikult. Turbo võlli otsast loksutades on tunda lõtk, õli kuskilt nii palju välja ei aja, et häiriks.
Kas keegi teab kedagi kes on võimeline või valmis seda turbot hooldama või remontima. Suuremad ja tuntumad firmad on vastanud, et liiga vana ja ei tegele enam sellisega.
Või on targem üldse mitte torkida ja las töötab? Oskab keegi targem nõu anda.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas v6sa »

Kuniks õlikulu ei sega ja labad keresse ei ulata, las toimetab.

Järgmise kõbusa võiks valmis vaadata. Neid veel liigub.

Remontida vanu asju keegi eriti ei taha, kuna sellega kaasnev võimalik peavalu ei meeldi kellelegi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
kloox
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 13, 2013 4:05 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas kloox »

Mispidi see lõtk on?Ristilõtk võib väike olla,pikki es tohi väga.Kui õli ei võta,siis anna aga takka.
martti727
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: T Jaan 06, 2009 10:28 pm
Asukoht: Võru

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas martti727 »

VM või Peugeot mootor ?
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas LR90 »

kloox kirjutas:Mispidi see lõtk on?Ristilõtk võib väike olla,pikki es tohi väga.Kui õli ei võta,siis anna aga takka.
Kas mitte vastupidi ei olnud, radiaal lõtku ei tohi olla, piki lõtku natuke?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
knaap1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Apr 04, 2013 2:33 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas knaap1 »

Pikilõtk on väga väike. küljele loksub rohkem.
Ma isegi ei tea, mis mootor see päritolult on. Väidetavalt on see Peugeoti mootor algselt.
Turbo näeb selline välja
turbo2 4x4.JPG
turbo2 4x4.JPG (285.07 KiB) Vaadatud 3223 korda
turbo 4x4.JPG
turbo 4x4.JPG (291.51 KiB) Vaadatud 3221 korda
Kasutaja avatar
knaap1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Apr 04, 2013 2:33 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas knaap1 »

Põhimõtteliselt võiks ju tagavaraks ühe juurde osta kui kellelgi pakkuda on. Andke teada kui vedeleb garaazi nurgas ja omal vaja ei lähe.
Kasutaja avatar
Kalill
Rock Crawler
Postitusi: 535
Liitunud: P Jaan 09, 2011 9:04 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas Kalill »

Selline kaalikas Lätis veel au sees. 265+km saab taastatud kujul sellise. Laos olemas ka.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas v6sa »

LR90 kirjutas:
kloox kirjutas:Mispidi see lõtk on?Ristilõtk võib väike olla,pikki es tohi väga.Kui õli ei võta,siis anna aga takka.
Kas mitte vastupidi ei olnud, radiaal lõtku ei tohi olla, piki lõtku natuke?
Sedapidi on tervislikum jah.

Aksiallõtk on kaunikesti paratamatu virbli ehituse tõttu. Radiaallõtk tekib kulumisel ja sellega kaasneb kohe ka järjest suurenev õlikulu.

Aga lõpuks koolevad need kõik. Mida kehvema õliga ja harvem vahetades, seda kiiremini kaalikas ära sureb.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
kloox
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 13, 2013 4:05 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas kloox »

v6sa kirjutas:
LR90 kirjutas:
kloox kirjutas:Mispidi see lõtk on?Ristilõtk võib väike olla,pikki es tohi väga.Kui õli ei võta,siis anna aga takka.
Kas mitte vastupidi ei olnud, radiaal lõtku ei tohi olla, piki lõtku natuke?
Sedapidi on tervislikum jah.

Aksiallõtk on kaunikesti paratamatu virbli ehituse tõttu. Radiaallõtk tekib kulumisel ja sellega kaasneb kohe ka järjest suurenev õlikulu.

Aga lõpuks koolevad need kõik. Mida kehvema õliga ja harvem vahetades, seda kiiremini kaalikas ära sureb.
Juu siis tuleb hakata raamatuid ümber kirjutama ja õppeasutusi koolitama-õpetama uuesti :lol:
Pikilõku es tohi olla,ristilõtk võib kuna mootori käivitudes kaob see ära koos õlisurve tekkimisega.Aga see kõigest minu kokkupuude viimase turbote koolituse materjalidega.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas v6sa »

kloox kirjutas: ...
Pikilõku es tohi olla
...
Mida teeb väike (kümnendik-paar) pikilõtk halba seni, kuni labad ei ulatu seina kraapsama?

Loomulikult on koolituse materjalides kirjas, et kui tekib mõõdetav lõtk, tuleb paigaldada uus turbo. Mida muud võikski tarbimisühiskonnas oodata...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
knaap1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: N Apr 04, 2013 2:33 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas knaap1 »

kokkuvõttes tundub siin loetud jutu järgi, et tasub sõita niikaua, kuni labad vastu korpust tükkideks lendavad ja siis minema visata.
Tagavara oleks muidugi hea variant. kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kelle selline mootor või turbo veel jõude seisab. oli siin juttu, et taastatud maksab 263+km. Ma olemasoleva mootori ostsin siit foormumist vist 170 eur eest ja töötab juba 7.....8 aastat. Tundub, et tasub otsida lihtasalt tagavara mootor.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas totu »

Radiaallõtk peab olema, turbiini pöörded on nii kõrged, et võll peab saama "hõljuda". Kui tihedaks teha, tapab mootori vibra pöörded ära.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas puhvel »

Oh sa pühadevahe küll, leppige nüüd kokku kudapidi see lõtk võib veidi olla.
Saaks ka targemaks :)
XC 70
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 551
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: Ford 2,5 TD turbo remont/hooldus

Postitus Postitas laurz »

Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”