Tere,
Kas keegi teab milline on lubatud lõtk diisel mootori silindri ja kolvivahel? Kas on mingi kindel rusikareegel, või igal mootoril on kindlad lubatud mõõdud?
Silindri ja kolvi vahe
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Silindri ja kolvi vahe
Oleneb mootorist. Ja mis ajastust. Kõige parem on ikka kirjandusest üle vaadata.
Kuna vist tean, mis kone jutuks: OM617 on kulumispiir 0.1 mm; uus/üle käidud mootor peaks olema 0.043-0.063mm.
Moodsatel mootoritel on kulumispiir juba 0.020 mm jne.
Allikas: http://web.archive.org/web/201012201852 ... 01-110.pdf
Kogu turbo manuaal: http://web.archive.org/web/201012201537 ... anual.html
Kuna vist tean, mis kone jutuks: OM617 on kulumispiir 0.1 mm; uus/üle käidud mootor peaks olema 0.043-0.063mm.
Moodsatel mootoritel on kulumispiir juba 0.020 mm jne.
Allikas: http://web.archive.org/web/201012201852 ... 01-110.pdf
Kogu turbo manuaal: http://web.archive.org/web/201012201537 ... anual.html
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: Silindri ja kolvi vahe
Terv, ma olen seda silma järgi määranud (loksutades kolbi). Silma järgi 0,2-ga töötab veel küll. Mingid kw kaovad küll. Kui on probleeme külmalt käivitamisega, vaata üle pump, pihustid ja küünlad (muidugi odavamast otsast alates, näit pumba ajastus). Kui on silindri pinnal kriimustusi, siis see silinder on kutu, seal ei aita ka rõngaste vahetus. kui on soov täis pauk tagasi saada, siis ainult silindrite ule puurimine ja uued rem. kolvid.
jõudu
jõudu
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571