Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kas see on piisavalt tugev? 100x50mm pruss, tõstan kahe taliga, asjad on loodis ning vasakpoolsed seina küljes kinni, parempoolsetele veel rist vahele, et ei liiguks.
Kere on tühi, ainult armatuur on sees, ei uksi ega aknaid.
Sinna saab veel tugevdused samast prussist panna nurkadesse, 45 kraadi, nurgast umbes meeter, kui mõõta nurgast alla ja teine ots nurgast piki lage.
Tähendab siis olemasolevate prusside külge, peaks palju juurde andma, kui on kõhklusi.
Viimati muutis puhvel, T Apr 29, 2014 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ega enne ei tea kui ei proovi. Mingi põiktala kindlasti vahele neile kahele postile ja äki ülanurkadesse 45kraadised julgestused. Nii saab veelgi jäigem ja ülemised otsad püsivad veidi kõvemini koos kui vaid kruvidel.
Puit väga palju ette ei hoiata kui järgi andma hakkab.
Mis Sa ise hindad, palju see kere kaalub?
Piisab täiesti. Koormus on ju ainult 125 kg per tala, ehk näiteks kui minusugust meest kätega rippumas kannatab, siis peab ka sellele tühjale kerele vastu.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
talaalused klotsid on igaks juhuks, prussid on omavahel liidetud metall nurkadega - püstprussi külge kruvitut metallist taskusse istub risti pruss täpselt sisse ja on ka kinni kruvitud, kruvid on piisavalt pikad ja üsna jämedad mitte küproki kruvid
p.s. tõsta on mul teda nii palju vaja, et ma saan vana alusvankri alt kätte ning teise alusvankri alla veeretada ( mis on juba aias valmis ), ma oma pead sinna vahele ei plaani toppida
Roostekoll kirjutas:
...
Puit väga palju ette ei hoiata kui järgi andma hakkab.
...
Vastupidi, hoiatab ette mõne sekundi enne, kui päris järele annab.
Kere on kerge ja ilmselt valitud talast piisab. 45-kraadised toed võiks enda ohutuse huvides ju külge kruvida.
Millised kruvid ja kui palju (ehk milline on kinnitav ristlõige) on talaaluste klotside sees?
No kui näppupidi raami ja kere vahel passida, siis paar sekki pole just palju
Aga kui kruvid on ka okeid ja kõik läbi mõeldud, siis peaks see paarsada kilo seal ilusti ära rippuma.
Edu askeldamisel!
Esimene tala on kenasti lookas. Kuna paistavad ka mõned oksakohad, võib olla üsna lähedal murdepiirile. Raginat kuulda polnud tõstes?
Vintside kinnitused on küll arusaadavad, kuid siiski äärmiselt kehvasti paigutet: kinnituskruvid töötavad peamiselt tõmbele. Mis pole kuigi hea suund puidu omaduste anistroopsust arvestades.
Aga kuna pidas vastu, siis on kõik hästi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
ei krõbisenud ega ragisenud, kere rippus ca 15 minutit, vintse ei saanud kuskile mujale kahjuks panna, tegin tugevad tükid alla ja pikkade kruvidega kinni, vintsi alused jupid olid ka seina konstruktsiooni prussidesse kinni lastud, enne kui kere rippuma jätsin loksutasin ja õõtsutasin keret raami kohal ja kannatas ilma probleemideta