Raami keevitamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Raami keevitamine
Olles ühte raami remontinud, siis lahti lõigates ilmub terve ajalugu sealt seest välja lihtsalt paik peale pannes käib all roostetegevus hästi edasi.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
- v2ikevenna
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
- Asukoht: Tartu v. Kanepi
Re: Raami keevitamine
Kui raam vajab lappimist, siis ilmselt raamil "elu-sügis" käes ja see lappimine aitab ainult "talve" pisut edasi lükata. Ise lappisin 10 aasta eest oma esimese maasturi Nissan Pathfinderi raami. Tänasel päeval on see auto veel toimekas ja veab veel nii põllult kartuleid kui ka metsast puid koju. Samuti on abiks praegustes rasketes lumeoludes. Kuid see lappimine ise - kui täna on lapitava koha kõrval metalli mille külge lappi panna, siis homme on lapp veel kõva kuid lapi kõrvalt on raam ikka pehme.
Raami lappimise juurde üks pisike vahepala veel:
Minu eelmise aasta kogemus on selline, et niikaua kuni ülevaatusel tulede pesurid töötavad ja VIN-kood on tehase poolt näidatud kohas loetav, niikaua on auto korras. Logisev esiratas aga ei häiri kedagi. Näiteks minu Pajero Spordil on VIN asukoht parema tagaratta juures raami peal ja minu hetke teadmiste kohaselt peab see seal loetav olema 30 aastat. Minul õnnestus see VIN küll nähtavaks poleerida, kuid üldiselt on see just see tüüpiline koht kust jaapanlase raam ära mädaneb ja kui VIN asemel seal ülevaatajale mingi lapp vastu vahib, siis võib juhtuda et auto ülevaatust ei saa. Sisuliselt tekitab see ka probleemi juhul, kui saad kusagilt korraliku raami ja tahad selle oma autole alla panna. Kui selline olukord tekib, siis on võimalik korraldada autole remarkeerimine - see on bürokraatia millesse tuleb kaasata margiesindus, margiesinduse-esindaja koos Transpordiameti esindajaga ja siis vist ka mingi Vasja, kes eelmainitute juuresolekul uue nähtava VIN-koodi paigaldab...
Raami lappimise juurde üks pisike vahepala veel:
Minu eelmise aasta kogemus on selline, et niikaua kuni ülevaatusel tulede pesurid töötavad ja VIN-kood on tehase poolt näidatud kohas loetav, niikaua on auto korras. Logisev esiratas aga ei häiri kedagi. Näiteks minu Pajero Spordil on VIN asukoht parema tagaratta juures raami peal ja minu hetke teadmiste kohaselt peab see seal loetav olema 30 aastat. Minul õnnestus see VIN küll nähtavaks poleerida, kuid üldiselt on see just see tüüpiline koht kust jaapanlase raam ära mädaneb ja kui VIN asemel seal ülevaatajale mingi lapp vastu vahib, siis võib juhtuda et auto ülevaatust ei saa. Sisuliselt tekitab see ka probleemi juhul, kui saad kusagilt korraliku raami ja tahad selle oma autole alla panna. Kui selline olukord tekib, siis on võimalik korraldada autole remarkeerimine - see on bürokraatia millesse tuleb kaasata margiesindus, margiesinduse-esindaja koos Transpordiameti esindajaga ja siis vist ka mingi Vasja, kes eelmainitute juuresolekul uue nähtava VIN-koodi paigaldab...
4x4 korda 4