Raami keevitamine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Faric
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 164
Liitunud: K Okt 31, 2012 10:15 am
Asukoht: Tartu

Re: Raami keevitamine

Postitus Postitas Faric »

Olles ühte raami remontinud, siis lahti lõigates ilmub terve ajalugu sealt seest välja lihtsalt paik peale pannes käib all roostetegevus hästi edasi.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Kasutaja avatar
v2ikevenna
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
Asukoht: Tartu v. Kanepi

Re: Raami keevitamine

Postitus Postitas v2ikevenna »

Kui raam vajab lappimist, siis ilmselt raamil "elu-sügis" käes ja see lappimine aitab ainult "talve" pisut edasi lükata. Ise lappisin 10 aasta eest oma esimese maasturi Nissan Pathfinderi raami. Tänasel päeval on see auto veel toimekas ja veab veel nii põllult kartuleid kui ka metsast puid koju. Samuti on abiks praegustes rasketes lumeoludes. Kuid see lappimine ise - kui täna on lapitava koha kõrval metalli mille külge lappi panna, siis homme on lapp veel kõva kuid lapi kõrvalt on raam ikka pehme.

Raami lappimise juurde üks pisike vahepala veel:

Minu eelmise aasta kogemus on selline, et niikaua kuni ülevaatusel tulede pesurid töötavad ja VIN-kood on tehase poolt näidatud kohas loetav, niikaua on auto korras. Logisev esiratas aga ei häiri kedagi. Näiteks minu Pajero Spordil on VIN asukoht parema tagaratta juures raami peal ja minu hetke teadmiste kohaselt peab see seal loetav olema 30 aastat. Minul õnnestus see VIN küll nähtavaks poleerida, kuid üldiselt on see just see tüüpiline koht kust jaapanlase raam ära mädaneb ja kui VIN asemel seal ülevaatajale mingi lapp vastu vahib, siis võib juhtuda et auto ülevaatust ei saa. Sisuliselt tekitab see ka probleemi juhul, kui saad kusagilt korraliku raami ja tahad selle oma autole alla panna. Kui selline olukord tekib, siis on võimalik korraldada autole remarkeerimine - see on bürokraatia millesse tuleb kaasata margiesindus, margiesinduse-esindaja koos Transpordiameti esindajaga ja siis vist ka mingi Vasja, kes eelmainitute juuresolekul uue nähtava VIN-koodi paigaldab...
4x4 korda 4
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”