Kütuselisand?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Kütuselisand?

Postitus Postitas Hydroid »

Keegi oskab midagi head soovitada bensiini mootoris pihustite puhastamiseks? VÕi need igasugused kütustelisandid on kasutud? Probleem selles, et külmalt mootor ei taha kuidagi hästi käima minna, tahan alustada pihustitest. Mõtlesin küll süüde on natukene paigast ära, pole jõudnud veel stroboga üle vaadata, aga rohkem tundub, et pihustid kusevad. Aitäh
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2636
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

Alustaks sellest- mis autoga tegu?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
insener007
Fitting 44"
Postitusi: 450
Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm

Postitus Postitas insener007 »

See siuke nii ja naa asi ...
On olnud juhuseid, kus aitab - ka üks minu pikemaltseisnud auto kunagi unustas peale lisandit puterdamise ära ..
Samas olen ka kuulnud. et need lahtileotatud sodiosakesed on paksu pahandust tekitanud ..
Chero
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Autoks on Nissan Terrano2 1997 va, 2.4 bensiin. Mulle räägiti, et neid lisandeid ei tohi korraga palju lisada, muidu tuleb kõik see sodi bensiiniga kooos torudelt maha ja ummistab pihusteid veel rohkem täis.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Hydroid kirjutas:Autoks on Nissan Terrano2 1997 va, 2.4 bensiin. Mulle räägiti, et neid lisandeid ei tohi korraga palju lisada, muidu tuleb kõik see sodi bensiiniga kooos torudelt maha ja ummistab pihusteid veel rohkem täis.
No ja mis mõte on seda vähe lisada?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Alguses tuleb lisada väikestes kogustes ja pärast lisada rohkem ja rohkem, kolmanda korraga umbes tuleks täisproportsioonis panna. Keegi teab siis head mis tõesti võiks aidata?
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2636
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

mnjah.. eks need foorumid toredad asjad ole- viskan aga küsimuse ja kõik targutavad mida teha.kahjuks alati nn telefoni teel abi osutamine ei ole reaalselt võimalik.
lugedes sinu mure sisu: ei sa tea isegi täpselt mis vaevab sinu sisepõlemismootoriga sõpra, küll aga kipud kohe pihustite kallale?Miks?
Minu küsimuse põhjuseks oli ,et äkki on sul auto, mis on tuntud selliste käitumismaneeride põhjustajana tüüpiliselt ,kuid selle auto puhul see nii ei ole.
Ei oska küll soovitada kohtla järvel pädevaid diagnostikuid kuid soovitan : leida koht, täpne viga kaardistada ning seejärel hakata tegelema intensiivse vea likvideerimisega.
Minu isiklik (sõltumatu) arvamus- viga ei ole pihustites
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Ma ei oska seda sõnadesse kijra panna mida auto külmalt käivitades teeb. Ja see külmkäivitus on mõeldud nii kui auto on paar päeva paigal seisnud ja kui väljas on umbes alla 5 kraadi sooja. Siis käivitamisel auto alguses turtsub, nagu et kerib kerib siis läheb käima sureks nagu korraks välja ja uuesti kohe käima. Ja alguses natukene sõites kui gaasi annad hakkab auto natukene "uppuma" ehk nagu jääks kütusenälga. Vot ma mõtlesin, et ma alustan kõige lihtsamast, vahetan kütusefiltri ära ja siis proovin lisandeid juurde panna. Selle pärast ma küsingi kas on mõttet neid panna, on üldse kedagi aidanud. Kahjuks meil linnas pole häid diagnostikuid, ja enne kui ma seda kellegi juurde viiks, ta peaks tema juures alguses paar päeva seisma ja siis käivitama ja kuulama.
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Pakun umbes, et vajaoleks vahetada vähemalt küünlad. Võimalik, et ka juhtmed ja jagaja kaas. Ei pretenderi küll täielikule tõele.
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Postitus Postitas pimeroolis »

Terekest.Segaks ka natuke suppi, jätaksin need lisandid. Eelkirjutaja soovitas juba küünlad ja juhtmed vahetada peaks proovima ka kütusepumpa kontrollida näiteks survet ja võib ka asi olla lihtsalt solgis besiinis. Igaljuhul need lisandid kõige viimaseks ega need kulund pihustit uueks tee. Pole küll kuulnud et pihustid nii kergelt aia taha lähevad kui just vett ei saa.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Postitus Postitas 4x4 sõber »

Väga hea lisand on Mergi. Puhastab küttesüsteemi väga hästi ja tõstab ka kütte oktaanarvu. Ise kasutan seda juba 3-4 aastat.
Kõlbab bensukatele kui ka disladele.
Metsas ja poris veedetud tunde ei arvestata eluea hulka.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ma viskasin toyota pihustid ööseks likku aine sisse ja enne peale keeramist lasin kogu V6 fuel rail-i samuti benaga pooleks pihustipuhastajat täis. Sai väga hea, vahe oli nagu öö ja päev endisega. Kütusesurvet võib ka tõsta pisut kui saab, paha ei tee.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Ühesõnaga lugu nüüd järgmine. Õhtul tulin koju auto töötas ilusti ja külmalt läks käima nagu tavaliselt halvasti. Järgmisel hommikul mõtlesin et võtan jagaja kaane maha ja vaatan mis seal toimub. Jagaja kaane kontaktidel oli paks kiht valget oksiiidi peal. Kraapisin seda ettevaatlikult noaga maha ja puhastasin natuke peene liivapaberiga. Pärast panin kaane tagasi ja auto enam käima ei läinud, keris ja keris aga isegi midagi sisse ka ei võtnud. Võtsin juhtme esimese silindri pealt maha ja kontrollisin sädet ning esimeses ta oli, aga käima ikka ei läinud. Ei tea küll milels viga võib olla, kogu see kütuse süsteem peaks ikka korras olema.
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

No aga keera küünlad maha ja koksa sädemevahe õigeks, sitemaks ikka ei tee.
Hydroid
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: T Sept 15, 2009 7:24 pm
Asukoht: Kohtla Järve

Postitus Postitas Hydroid »

Küünaldel sädeme vahed on õiged.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”