Kütuselisand?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kütuselisand?
Keegi oskab midagi head soovitada bensiini mootoris pihustite puhastamiseks? VÕi need igasugused kütustelisandid on kasutud? Probleem selles, et külmalt mootor ei taha kuidagi hästi käima minna, tahan alustada pihustitest. Mõtlesin küll süüde on natukene paigast ära, pole jõudnud veel stroboga üle vaadata, aga rohkem tundub, et pihustid kusevad. Aitäh
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Alustaks sellest- mis autoga tegu?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
No ja mis mõte on seda vähe lisada?Hydroid kirjutas:Autoks on Nissan Terrano2 1997 va, 2.4 bensiin. Mulle räägiti, et neid lisandeid ei tohi korraga palju lisada, muidu tuleb kõik see sodi bensiiniga kooos torudelt maha ja ummistab pihusteid veel rohkem täis.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
mnjah.. eks need foorumid toredad asjad ole- viskan aga küsimuse ja kõik targutavad mida teha.kahjuks alati nn telefoni teel abi osutamine ei ole reaalselt võimalik.
lugedes sinu mure sisu: ei sa tea isegi täpselt mis vaevab sinu sisepõlemismootoriga sõpra, küll aga kipud kohe pihustite kallale?Miks?
Minu küsimuse põhjuseks oli ,et äkki on sul auto, mis on tuntud selliste käitumismaneeride põhjustajana tüüpiliselt ,kuid selle auto puhul see nii ei ole.
Ei oska küll soovitada kohtla järvel pädevaid diagnostikuid kuid soovitan : leida koht, täpne viga kaardistada ning seejärel hakata tegelema intensiivse vea likvideerimisega.
Minu isiklik (sõltumatu) arvamus- viga ei ole pihustites
lugedes sinu mure sisu: ei sa tea isegi täpselt mis vaevab sinu sisepõlemismootoriga sõpra, küll aga kipud kohe pihustite kallale?Miks?
Minu küsimuse põhjuseks oli ,et äkki on sul auto, mis on tuntud selliste käitumismaneeride põhjustajana tüüpiliselt ,kuid selle auto puhul see nii ei ole.
Ei oska küll soovitada kohtla järvel pädevaid diagnostikuid kuid soovitan : leida koht, täpne viga kaardistada ning seejärel hakata tegelema intensiivse vea likvideerimisega.
Minu isiklik (sõltumatu) arvamus- viga ei ole pihustites
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Ma ei oska seda sõnadesse kijra panna mida auto külmalt käivitades teeb. Ja see külmkäivitus on mõeldud nii kui auto on paar päeva paigal seisnud ja kui väljas on umbes alla 5 kraadi sooja. Siis käivitamisel auto alguses turtsub, nagu et kerib kerib siis läheb käima sureks nagu korraks välja ja uuesti kohe käima. Ja alguses natukene sõites kui gaasi annad hakkab auto natukene "uppuma" ehk nagu jääks kütusenälga. Vot ma mõtlesin, et ma alustan kõige lihtsamast, vahetan kütusefiltri ära ja siis proovin lisandeid juurde panna. Selle pärast ma küsingi kas on mõttet neid panna, on üldse kedagi aidanud. Kahjuks meil linnas pole häid diagnostikuid, ja enne kui ma seda kellegi juurde viiks, ta peaks tema juures alguses paar päeva seisma ja siis käivitama ja kuulama.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Terekest.Segaks ka natuke suppi, jätaksin need lisandid. Eelkirjutaja soovitas juba küünlad ja juhtmed vahetada peaks proovima ka kütusepumpa kontrollida näiteks survet ja võib ka asi olla lihtsalt solgis besiinis. Igaljuhul need lisandid kõige viimaseks ega need kulund pihustit uueks tee. Pole küll kuulnud et pihustid nii kergelt aia taha lähevad kui just vett ei saa.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Ühesõnaga lugu nüüd järgmine. Õhtul tulin koju auto töötas ilusti ja külmalt läks käima nagu tavaliselt halvasti. Järgmisel hommikul mõtlesin et võtan jagaja kaane maha ja vaatan mis seal toimub. Jagaja kaane kontaktidel oli paks kiht valget oksiiidi peal. Kraapisin seda ettevaatlikult noaga maha ja puhastasin natuke peene liivapaberiga. Pärast panin kaane tagasi ja auto enam käima ei läinud, keris ja keris aga isegi midagi sisse ka ei võtnud. Võtsin juhtme esimese silindri pealt maha ja kontrollisin sädet ning esimeses ta oli, aga käima ikka ei läinud. Ei tea küll milels viga võib olla, kogu see kütuse süsteem peaks ikka korras olema.