Diisli remont ja "tuuning"

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Mul endal ka vend Tarmo Tartus aga bilooog mitte filoloog.
Helistasin vanematekoju, seal eestikeelne tehnikaleksikon aastast 81, nädalavahetusel teen selgeks, kas Tarmol on põhjust iga poole aasta taga õigekirja üle kobiseda, ehk hoopis supleks poris.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas:Landy, sa ise vingud kui keegi segab omavahel jeep`i ja dziibi, villise ja uaziku. Aga krt. sa ei saa ajada sassi kompressiooni ja surveastet. NO lihtsalt see ei sobi inimesele kes autodest niipalju kirjutab.
Muudatused sisse viidud:
http://www.landrover.ee/est/ajalugu/moo ... otorid.htm
nüüd saad öösel rahulikult magada! :P
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

To: Landy. Aga mismoodi saab olla, sinu poolt viidatud Roverite leheküljel äratoodud tehno andmetes surveaste "maksimaalne". Ega surveaste ei muutu. Auto tuleb uuena tehasest välja, surveaste 14:1, see sama auto sureb vanaduse surma ja ikka on surveaste 14:1.
Viimati muutis erik, E Dets 12, 2005 3:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Aga mismoodi saab roveritel olla surveaste maksimaalne, ega ta siis ei muutu. Tavaline auto tuleb tehasest välja uuena, surveaste 14:1, see sama auto sureb vanaduse surma ja ikka on surveaste 14:1.
Mnjah, nüüd olen ka mina uudishimulik :?:
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

hulkur kirjutas:Et siis plokikaasetihend jne? :shock:
Kaanetihend ikka, aga niisama ikka kaas, mitte kaan :wink:

Kõige koomilisem oli san-tehnika poes (Feb) puust sitapoti prilllaud müügil, millel ilutses peal uhkelt "KAAN 1090.-" :D
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Plokikaane käänamisel ainsuses on Tarmol õigus:
Mis-mille-mida
Kaas-kaane-kaant (ava, purki ja mootorit sulgev detail)
kaan-kaani-kaani (madu-uss)

Mootori teemal:
Kes viimati 66-e V8-t molekulideks lammutas? Kas on mõtet kaaned õhemaks lihvida, et surveastet tõsta eesmärgiga 95 bensu kasutades parem põlemine saada, kas on effekti ? Karpa asemele Usaka monopritse? Kas õlifiltri saab ümber ehitada, näit Lada filtri vastu? Mõtted jõlguvad alles peas, mootor ei lähe 66-le, vaid hoopis pisemale neljarattalisele.

Võtan uue teema.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

Mul praegu käib mõte tavalisele patroli 3,3 mootorile turbo peale panna,kas ja kuidas seda tehtud on?
mul mingi iveco föön põhimõtteliselt olemas!
56157755
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Turbode installist saad lugeda täpsemalt: turboclub.ee.

Ega seal midagi keerulist pole, uus väljalaske kollektor ja püksid, vahejahuti paigaldus ja sisselaske modimine, turbole õlitus (võibolla jahutus ka, sõltub föönist), WG klapi paigaldus või modimine, by-pass klapi paigaldus, hunnik igasuguseid voolikuid. Küsimuseks jääb, kas segu turbo rakendumisel lahjaks ei jää, kui jääb,on vaja pumbaga ka midagi teha.
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Turbo mootorite kolvid on kõvemad kui mitte turbo mootoril. Seda isegi siis kui plokk on neil üks. Tavalisele mootorile turba lisamisel põlevad varsti kolvid läbi.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Me räägime diislitest, millel on nagunii suure surveastme talumiseks, sepistsatud vändad, kepsud ja kolvid. Ja kolvid põlevad läbi ikka sellepärast, et segu läheb boostimisel lahjaks.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

aga palju rõhku kannatab keerata,kui sisse panna turbo kolvid,wg mõtlesin,et ei peax üldse panema,et ostax korraliku suure bypass klappi ja sealt saax rõhku rahulikult 1 peale keerata,kui ainult segu lahjax ei jääx!
kui panna patroli turbo diisli pump ja pihustid,et kas siis olex asi korras we?
Ja palju peale siis silinris surve tõusex kui turbo peal on?
kas tihend järgi ei anna we?
Bensu katel on neid tihendeid lennanud küll ju!
56157755
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

ploki tihendi lendamisest nii palju : kui läheb pole midagi teha,kas valesti pingutatud või on pea kõver kui õieti ära lihvida siis on variant panna ainult liimiga, enamus rinka autosid kasutavad selleist meetodit(tulemus parimate kilda) (sellise juhul ei paigaldata plokikaaane tihendit ) prbla aint selles ,et nii kaan kui ka plokk peavad mõlemad lihvitud olema ,et õieti kokku istuks. edu ehitamisel
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

kala kirjutas:aga palju rõhku kannatab keerata,kui sisse panna turbo kolvid,wg mõtlesin,et ei peax üldse panema,et ostax korraliku suure bypass klappi ja sealt saax rõhku rahulikult 1 peale keerata,kui ainult segu lahjax ei jääx!
kui panna patroli turbo diisli pump ja pihustid,et kas siis olex asi korras we?
Ja palju peale siis silinris surve tõusex kui turbo peal on?
kas tihend järgi ei anna we?
Bensu katel on neid tihendeid lennanud küll ju!
No aga lihtne ju! Dünole ja wideband O2 sumpsi ning siis düünima. natuke mängida turborõhu ja kütusetteandega pumbast ja on selge pilt, kas saab org. pumbaga hakkama või mitte. Samuti saab juba kohe täpselt välja häälestada pumba ja rõhu. Laki Tuuningus ei maksa see üritus palju...600eeku eest sain kaks tundi mürada. Kas keegi teab, mis on hea diisli AFR näit? Kas võib samuti arvata nagu bensukatel, et 12.9 on väga hea?
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

vist ennem pean sõidu auto korralikult tööle saama,tahax esimesel kiirendus võistlusel osa võtta,kahte asja korraga ehitada on suht raske kui raha piiramatult pole!
56157755
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Diisli tuuning

Postitus Postitas Indrek »

Mina panin Top Partsis väikese chipsi vahele ja auto läks lausa vormeliks kätte. Igatahes soovitan. :)
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”