Diisli remont ja "tuuning"
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Muudatused sisse viidud:erik kirjutas:Landy, sa ise vingud kui keegi segab omavahel jeep`i ja dziibi, villise ja uaziku. Aga krt. sa ei saa ajada sassi kompressiooni ja surveastet. NO lihtsalt see ei sobi inimesele kes autodest niipalju kirjutab.
http://www.landrover.ee/est/ajalugu/moo ... otorid.htm
nüüd saad öösel rahulikult magada!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
To: Landy. Aga mismoodi saab olla, sinu poolt viidatud Roverite leheküljel äratoodud tehno andmetes surveaste "maksimaalne". Ega surveaste ei muutu. Auto tuleb uuena tehasest välja, surveaste 14:1, see sama auto sureb vanaduse surma ja ikka on surveaste 14:1.
Viimati muutis erik, E Dets 12, 2005 3:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Plokikaane käänamisel ainsuses on Tarmol õigus:
Mis-mille-mida
Kaas-kaane-kaant (ava, purki ja mootorit sulgev detail)
kaan-kaani-kaani (madu-uss)
Mootori teemal:
Kes viimati 66-e V8-t molekulideks lammutas? Kas on mõtet kaaned õhemaks lihvida, et surveastet tõsta eesmärgiga 95 bensu kasutades parem põlemine saada, kas on effekti ? Karpa asemele Usaka monopritse? Kas õlifiltri saab ümber ehitada, näit Lada filtri vastu? Mõtted jõlguvad alles peas, mootor ei lähe 66-le, vaid hoopis pisemale neljarattalisele.
Võtan uue teema.
Mis-mille-mida
Kaas-kaane-kaant (ava, purki ja mootorit sulgev detail)
kaan-kaani-kaani (madu-uss)
Mootori teemal:
Kes viimati 66-e V8-t molekulideks lammutas? Kas on mõtet kaaned õhemaks lihvida, et surveastet tõsta eesmärgiga 95 bensu kasutades parem põlemine saada, kas on effekti ? Karpa asemele Usaka monopritse? Kas õlifiltri saab ümber ehitada, näit Lada filtri vastu? Mõtted jõlguvad alles peas, mootor ei lähe 66-le, vaid hoopis pisemale neljarattalisele.
Võtan uue teema.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Turbode installist saad lugeda täpsemalt: turboclub.ee.
Ega seal midagi keerulist pole, uus väljalaske kollektor ja püksid, vahejahuti paigaldus ja sisselaske modimine, turbole õlitus (võibolla jahutus ka, sõltub föönist), WG klapi paigaldus või modimine, by-pass klapi paigaldus, hunnik igasuguseid voolikuid. Küsimuseks jääb, kas segu turbo rakendumisel lahjaks ei jää, kui jääb,on vaja pumbaga ka midagi teha.
Ega seal midagi keerulist pole, uus väljalaske kollektor ja püksid, vahejahuti paigaldus ja sisselaske modimine, turbole õlitus (võibolla jahutus ka, sõltub föönist), WG klapi paigaldus või modimine, by-pass klapi paigaldus, hunnik igasuguseid voolikuid. Küsimuseks jääb, kas segu turbo rakendumisel lahjaks ei jää, kui jääb,on vaja pumbaga ka midagi teha.
aga palju rõhku kannatab keerata,kui sisse panna turbo kolvid,wg mõtlesin,et ei peax üldse panema,et ostax korraliku suure bypass klappi ja sealt saax rõhku rahulikult 1 peale keerata,kui ainult segu lahjax ei jääx!
kui panna patroli turbo diisli pump ja pihustid,et kas siis olex asi korras we?
Ja palju peale siis silinris surve tõusex kui turbo peal on?
kas tihend järgi ei anna we?
Bensu katel on neid tihendeid lennanud küll ju!
kui panna patroli turbo diisli pump ja pihustid,et kas siis olex asi korras we?
Ja palju peale siis silinris surve tõusex kui turbo peal on?
kas tihend järgi ei anna we?
Bensu katel on neid tihendeid lennanud küll ju!
56157755
ploki tihendi lendamisest nii palju : kui läheb pole midagi teha,kas valesti pingutatud või on pea kõver kui õieti ära lihvida siis on variant panna ainult liimiga, enamus rinka autosid kasutavad selleist meetodit(tulemus parimate kilda) (sellise juhul ei paigaldata plokikaaane tihendit ) prbla aint selles ,et nii kaan kui ka plokk peavad mõlemad lihvitud olema ,et õieti kokku istuks. edu ehitamisel
No aga lihtne ju! Dünole ja wideband O2 sumpsi ning siis düünima. natuke mängida turborõhu ja kütusetteandega pumbast ja on selge pilt, kas saab org. pumbaga hakkama või mitte. Samuti saab juba kohe täpselt välja häälestada pumba ja rõhu. Laki Tuuningus ei maksa see üritus palju...600eeku eest sain kaks tundi mürada. Kas keegi teab, mis on hea diisli AFR näit? Kas võib samuti arvata nagu bensukatel, et 12.9 on väga hea?kala kirjutas:aga palju rõhku kannatab keerata,kui sisse panna turbo kolvid,wg mõtlesin,et ei peax üldse panema,et ostax korraliku suure bypass klappi ja sealt saax rõhku rahulikult 1 peale keerata,kui ainult segu lahjax ei jääx!
kui panna patroli turbo diisli pump ja pihustid,et kas siis olex asi korras we?
Ja palju peale siis silinris surve tõusex kui turbo peal on?
kas tihend järgi ei anna we?
Bensu katel on neid tihendeid lennanud küll ju!
+372 5028488
Diisli tuuning
Mina panin Top Partsis väikese chipsi vahele ja auto läks lausa vormeliks kätte. Igatahes soovitan.