Kuna endal kogemus vintsidega üldse puudub
Palun aidake!
Kas on keegi kokkupuutunud Sprut (vene toodang) vintsidega, neil pakkuda kaks varianti Sprut 8000, Sprut 9000.
Saab keegi võrrelda lääne toodanguga, teh. parameetrid<>hind.
panen juurde linki ka:
[/url]http://lebedka.net/th.htm[url]
Lugupidamisega
Dmitri
[/url][/u]
Vene vintsid Sprut 8000, 9000
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Olen kokku puutununud nendega sedavõrd, kui neid on kasutanud off-road võistlustel kaasvõistlejad.
Arvestades nende kvalitatiivseid ja tehnilisi omadusi ning hinda, millega neid Eestis müüakse on tegu mõtetult kalli kaubaga. Sama raha eest on võimalik saada oluliselt kvaliteetsem ja paremate tehniliste näitajatega lääne vints (näiteks Come-up).
Kui sul õnnestub selline vints Venemaalt otse ja OLULISELT odavamalt saada, siis minu arvamuse järgi võiks seda kasutada mõnel safri autol või äärmisle juhul võistlusauto tagumise vintsina.
Kõik, kes seni neid vintse kasutanud ja kellega rääkinud olen on kurtnud kehav koostekvaliteeti, nõrka töökindlust ja aeglust vintsimisel.
Need on ka põhjused, miks see vints võitlemiseks ei sobi.
Kui neid müüdaks Eestis 3-4 korda odavama hinnaga kui praegu, siis võiks lõbusõidu autole ostmisele isegi mõelda. Võistlusutole ilmselt mitte.
Arvestades nende kvalitatiivseid ja tehnilisi omadusi ning hinda, millega neid Eestis müüakse on tegu mõtetult kalli kaubaga. Sama raha eest on võimalik saada oluliselt kvaliteetsem ja paremate tehniliste näitajatega lääne vints (näiteks Come-up).
Kui sul õnnestub selline vints Venemaalt otse ja OLULISELT odavamalt saada, siis minu arvamuse järgi võiks seda kasutada mõnel safri autol või äärmisle juhul võistlusauto tagumise vintsina.
Kõik, kes seni neid vintse kasutanud ja kellega rääkinud olen on kurtnud kehav koostekvaliteeti, nõrka töökindlust ja aeglust vintsimisel.
Need on ka põhjused, miks see vints võitlemiseks ei sobi.
Kui neid müüdaks Eestis 3-4 korda odavama hinnaga kui praegu, siis võiks lõbusõidu autole ostmisele isegi mõelda. Võistlusutole ilmselt mitte.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Veel üks "vene ime"
http://www.off-road.ru/equipment/o_ap9000f.shtml
http://www.off-road.ru/equipment/o_ap9000f.shtml
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi