Nüüd siis küsimuse ees...
Kas masinal võiks olla automaat või manual hubid?
Automaatide kohapealt on plussiks mugavus, 4vedu sisse ja minek, miinuseks jällegi see, et ei pidavat alati hästi töötama, kui pole korralikult hooldatud ja õige määre sees jne.
Manualide miinuseks jällegi see, et sisse lülitamiseks peab välja ronima ja ise sisse keerama. Plussidest: väidetavalt töökindlamad...
Ootaks vastukaja ja arvamusi.
HUB
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
ise küsin ise vastan :d
täpselt nii nagu ise heaks arvad
ma ennem ronin autost välja ja sisse olles teadlik et asi funkab ja on vastupidav...kui see et lülitad soojas kabiinis mõnuga ja siis selgub et per*et roosi ...
täpselt nii nagu ise heaks arvad
ma ennem ronin autost välja ja sisse olles teadlik et asi funkab ja on vastupidav...kui see et lülitad soojas kabiinis mõnuga ja siis selgub et per*et roosi ...
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Simpel on see otsustamine.
Kui sõidad rohkem metsas/maastikul/võistlustel, siis mitte mingil juhul automaatlukud. Kindlasti manuaalsed (vastupidavamad) või koguni kinnine rumm (eriti võistlusauto puhul).
Kui auto on peamiselt maantee/linna/käru vedamise jaoks millega aeg-ajalt metsa alla pöörata, siis automaadid (mugavam).
Osadel patrolitel muideks olen näinud hub'e, millel on nii automaatne kui manuaalne reiim mõlemad.
Kui sõidad rohkem metsas/maastikul/võistlustel, siis mitte mingil juhul automaatlukud. Kindlasti manuaalsed (vastupidavamad) või koguni kinnine rumm (eriti võistlusauto puhul).
Kui auto on peamiselt maantee/linna/käru vedamise jaoks millega aeg-ajalt metsa alla pöörata, siis automaadid (mugavam).
Osadel patrolitel muideks olen näinud hub'e, millel on nii automaatne kui manuaalne reiim mõlemad.