Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Jutt käib vanemast hilux'ist. Nimelt kui sõita paksemas lumes ja enam edasi ei taha minna, siis hakkab auto hüppama ja päris hullult kohe, vaata et läheb pooleks. Olen sellist asja kohanud ka vana audi 100, kui tahtsid vähe rehvi põletada siis hakkas ka sild all hüppama. Et mis sellist asja tekitab ja mida selleks teha saab et ei hüppaks sillad.
PARUN kirjutas:Jutt käib vanemast hilux'ist. Nimelt kui sõita paksemas lumes ja enam edasi ei taha minna, siis hakkab auto hüppama ja päris hullult kohe, vaata et läheb pooleks...
tagaots kastikal ju kerge ja hakkabki hüppama, ca 300 kilo kasti ja asi kohe parem.
Panin oma länkaril samuti väikest hüppamist tähele. Just sel hetkel kui auto juba viimasel hetkel ehk vahetult enne kinnijäämist ja enam edasi minna ei jõua. Samas olen kuulnud, et olgugi, et differ lukustatud olekus võtab veojõukontrolli maha, kuid sellisel "lõpu" hetkel pidavat see ikka kuigipalju rakenduma, et ilmselt hakkab sellest see hüppamine?
P.S amordid kontrollitud ja korras!
Vahet pole mis amort . LJ 70nel hakkas samamoodi hüppama. All olid uued Konid. Isegi raidid ei suutnud assja kontrolli all hoida, aga seal oli ka reduktorsild ja 39,5 Bogger. Samas on suht savi. Kui läheb katki, teed korda ja täiustad ning siis jälle järgmise korrani.
PS: Siiani pole ühelgi minu autol selle pärast midagi lagunenud.
PARUN kirjutas:Jutt käib vanemast hilux'ist. Nimelt kui sõita paksemas lumes ja enam edasi ei taha minna, siis hakkab auto hüppama ja päris hullult kohe, vaata et läheb pooleks. Olen sellist asja kohanud ka vana audi 100, kui tahtsid vähe rehvi põletada siis hakkas ka sild all hüppama. Et mis sellist asja tekitab ja mida selleks teha saab et ei hüppaks sillad.
Kui "hästi" läheb, saad diffrist jagu. Traktoril olen saanud. Ehk siis ei soovita hüppama lasta.