K: Kui jäme tross silla liikumist piirama?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
mikk888
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: K Apr 13, 2005 5:17 pm

K: Kui jäme tross silla liikumist piirama?

Postitus Postitas mikk888 »

Terv.
Järgmine mure.
Kuna sai nivale nii ~5cm lift tehtud, siis paratamatult muutus ka sillakäik nii suureks, et kui amordi pikaks tõmbab, tahab vedru minekut teha kere ja silla vahelt. Seega tekkis mõte tõmmata sild trossidega kere külge kinni. Et üles kere külge aas ja silla külge ka, või lihtsalt silla ümber ja siis tross trossi klambritega kinni. Jäi silma, et jr'i patrolil oli sama võtet kasutatud.
Aga kui jämedat trossi peaks kasutama, et niva sild seda puruks ei tõmbaks. Ja kui paksust plekist tasuks kinnitused selle trossi jaoks väänata?

ette tänades, Mikk
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Kui eeldada, et amortides mingi vurts veel sees on, siis peaks mingist odavamast 6-7 mm trossist tükiks ajaks piisama mida pooltes poodides "aircraft cable" pähe määritakse.....
Kuigi tegelt...nivale lift = pikem vedru+pikem amort...mis peaksid ju üksteist kompenseerima ilma et midagi vahelt putku paneks.
Mudas alates 2003.
mikk888
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: K Apr 13, 2005 5:17 pm

Postitus Postitas mikk888 »

no mul on mosse amordid, mis niva orig. 4cm pikemad + kinnitused ca. 3-4 cm kõrgemale toodud. aga asi ongi selles, et kui amort sirgeks tõmmata, tuleb vedru vahelt lahti. paneks pikemad vedrud, hakkaks sild juba amorte põhja lööma=amordi surm.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ise kasutaks uuesti tehes puksiirlinti.
+372 5028488
mikk888
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: K Apr 13, 2005 5:17 pm

Postitus Postitas mikk888 »

puksiirlint vist jah tiba parem, kuna suts elastsem kui tross. lihtsalt trossi vist tiba lihtsam panna, kuna nival pole ju raami ega midagi, kuhu külge seda linti kinnitada.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Veel kavalam on aga vedrude sisse koonused panna kui need kipuvad lühikeseks jääma.Koonus peab nii pikk olema ,et ta ots jääks vedru sisse kui amort on täielikult välja tõmmatud.Koonused võib vabalt plastist teha kaalu kokkuhoiu pärast.
Veel üks versioon on klambritega vedrud pesadesse kinni tõmmata.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”