K: Kui jäme tross silla liikumist piirama?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
K: Kui jäme tross silla liikumist piirama?
Terv.
Järgmine mure.
Kuna sai nivale nii ~5cm lift tehtud, siis paratamatult muutus ka sillakäik nii suureks, et kui amordi pikaks tõmbab, tahab vedru minekut teha kere ja silla vahelt. Seega tekkis mõte tõmmata sild trossidega kere külge kinni. Et üles kere külge aas ja silla külge ka, või lihtsalt silla ümber ja siis tross trossi klambritega kinni. Jäi silma, et jr'i patrolil oli sama võtet kasutatud.
Aga kui jämedat trossi peaks kasutama, et niva sild seda puruks ei tõmbaks. Ja kui paksust plekist tasuks kinnitused selle trossi jaoks väänata?
ette tänades, Mikk
Järgmine mure.
Kuna sai nivale nii ~5cm lift tehtud, siis paratamatult muutus ka sillakäik nii suureks, et kui amordi pikaks tõmbab, tahab vedru minekut teha kere ja silla vahelt. Seega tekkis mõte tõmmata sild trossidega kere külge kinni. Et üles kere külge aas ja silla külge ka, või lihtsalt silla ümber ja siis tross trossi klambritega kinni. Jäi silma, et jr'i patrolil oli sama võtet kasutatud.
Aga kui jämedat trossi peaks kasutama, et niva sild seda puruks ei tõmbaks. Ja kui paksust plekist tasuks kinnitused selle trossi jaoks väänata?
ette tänades, Mikk
Kui eeldada, et amortides mingi vurts veel sees on, siis peaks mingist odavamast 6-7 mm trossist tükiks ajaks piisama mida pooltes poodides "aircraft cable" pähe määritakse.....
Kuigi tegelt...nivale lift = pikem vedru+pikem amort...mis peaksid ju üksteist kompenseerima ilma et midagi vahelt putku paneks.
Kuigi tegelt...nivale lift = pikem vedru+pikem amort...mis peaksid ju üksteist kompenseerima ilma et midagi vahelt putku paneks.
Mudas alates 2003.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Veel kavalam on aga vedrude sisse koonused panna kui need kipuvad lühikeseks jääma.Koonus peab nii pikk olema ,et ta ots jääks vedru sisse kui amort on täielikult välja tõmmatud.Koonused võib vabalt plastist teha kaalu kokkuhoiu pärast.
Veel üks versioon on klambritega vedrud pesadesse kinni tõmmata.
Veel üks versioon on klambritega vedrud pesadesse kinni tõmmata.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond