1. leht 1-st

Rehvide lamellimine

Postitatud: P Sept 13, 2009 9:40 pm
Postitas yanekk
Kas keegi omab kogemust.
Kummimees pakub sellist teenust,http://www.kummimees.ee/?op=body&id=206

Kuna 36"rehvi naelutamisel ei näe mõtet,siis uuriks sellist teenust.
AGA kuidas suhtub rehv sellisele "ümberlõikamisele"?

Postitatud: P Sept 13, 2009 10:56 pm
Postitas AsTroSS
Sellest ümberlõikamisest ma paraku ei tea midagi aga üks tont meerikas kiitis ,et lasi oma uued ja suured rehvid üle treida .

Saatis ka paar pilti,kus oli näha,et rehvilt oli mõnusalt (ca1-2 millimeetrit) maha lõigatud. Naljakas oli aga see, poole protsessi ajal oli ka pilt tehtud,kus oli ilusasti näha lohud kust ei olud rahvi maha saetud.

Tegelane mainis,et pärast 'ümberlõikamist' võis veljed küljes olevad balanseerimis raskused minema visata, ei mingit viba ega kiskumist.

Postitatud: E Sept 14, 2009 8:11 am
Postitas samuraidur
Keila päästeautol lamelliti eelmine talv Kummimehes rehve. Autojuhtide sõnul olevat pidamine tunduvalt parem. Headel aegadel sõitsime talvel naastudega, aga sellest ei maksa meil enam unistada.

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Sept 14, 2009 12:16 pm
Postitas 4x4 sõber
yanekk kirjutas:Kas keegi omab kogemust.
Kummimees pakub sellist teenust,http://www.kummimees.ee/?op=body&id=206

Kuna 36"rehvi naelutamisel ei näe mõtet,siis uuriks sellist teenust.
AGA kuidas suhtub rehv sellisele "ümberlõikamisele"?
Olen oma masina rehve lasknud lamellida. Pidamine muutus paremaks ning pehmem oli sõita.

Postitatud: E Sept 14, 2009 12:39 pm
Postitas vallo
tere,

Lamellitud GY wrangler MT ga olen pea aasta sõit. Paraleelselt on kodu võtta kaks kastikat ühel ilma ja teisel lamellitud GY mt rehvid, positiivne vahe on lamelli kasuks olemas.
Ainus koht kus pidamist ei ole on paljas sile jää.
Tehti ka kummimehes. Ja kui lamellid ära kuluvad siis saab jälle üle lasta teha ja nii saab ka pikemalt rehviga sõita.

terv.vallo

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Dets 10, 2018 6:18 pm
Postitas GC
Kuna olen sügavalt lamellrehvi usku ja kunagi sai kogetud ka vene NISBI mustriga proti rehvi, siis tahtsin ise järgi proovida lamellitud mudarehvi.
Rehvid 265/70 16 Hankook MT ja lamellitud maksimaalselt, mis Kummimees heaks arvas.
Kuna sellisel kujul lamellimine võimaldab lõigata ainult risti rehvi, tekkis palju rehvimustri klotse, mille teravad tipud olid lahti lõigatud.
Kartus oli, et need osad seal kaua ei püsi... tänaseks olen sõitnud ca 3000 km ja klotsid on üllatavalt hästi koos püsinud.
Seni olen kogenud ainult positiivset!
Rehvimüra asfaldil, uskumatult väike!
Kõik muu kuni sügava lumeni on sisuliselt järele proovitud.
Selgest jääst ma ei räägi, seal annab kindlasti väikese eelise naast, mille võib siiski kiiresti ellimineerida loll pea...
Kui keegi ainult toodaks hõreda klotsiga, sügava mustriga, pehme seguga, isukalt lamellitud rehvi, ostaks kohe mitu tükki!

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Dets 10, 2018 9:42 pm
Postitas honkomees
Kui sügavalt lasid lamellida? Mul on oma 5 a ülimalt positiivset kogemust keskelt lamellitud äärtest naelutatud nexen roadian mt rehvidega, eelmine sügis lasin teist korda lamellida, kuna esimene kord lasin lamellida 5 mm sügavuselt, praegu on ca 8-10 mm mustrit alles.
See viimane lause on sul küll 100% mu mõte ...

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:46 pm
Postitas GC
Ega ma enam ei mäleta, mis sügavust tellisin, aga mõõtmine näitas miski 7...8 mm
Lamellitud on ka äärmised klotsid, aga mitte päris servani.

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Jaan 14, 2019 2:17 pm
Postitas UbakesetMuda
Tere.. lasin kummimehes pet.mnt l ara lammellida maxxis trepador 35 12,5 rehvid. Olen ulimalt rahul. Kull votab aega natuke sissesoitmine aga tulemus lumepeal soites on ikka öö ja paev..

Soovitan!

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Jaan 14, 2019 5:33 pm
Postitas vanapagan
Misasja? Lumepeal ei ole ju vahet kas sel sügavamal mustril veel 8mm lamelli on aga jääpeal võib küll oluliselt parem olla. Või kuidas? Kas äkki kuluvad nüüd ka kiiremini?

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Jaan 14, 2019 10:19 pm
Postitas olli
Kõva, kinni tallatud lume peal on küll vahe. Enamus kruusateid näiteks, kuhu soola ei panda. Ise sõidan nii vähe nendega et kulumist ei oska võrrelda, aga mõned väidavad, et hakkab isegi vähem kuluma kuna rehv jahtub paremini.. no mine tea.

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: T Jaan 15, 2019 4:03 pm
Postitas UbakesetMuda
mis mõttes pole vahet.. ilma lamellimata oli nagu lehm jääl.. see et seal klotsi on ei pane teda lumel pidama. aga lumel oli haarduvus suht nulli lähedane.
nii kinnise lume kui lahtise lumepeal väga hea.. ja kulumise kohta nii palju , et see pidavat müüt olema et hakkab rohkem kuluma.. nagu ka eelmine vastus oli et jahtub paremini ja kestab kauem

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: L Jaan 19, 2019 8:50 pm
Postitas GC
Ma julgen päris kindlasti väita, et lamell, olgu ta siis tehasest või hiljem järgi lamellitud, ongi talvise sõidu võti!
Ka tiheda klotsiga lamellrehv on sügavas lumes uskumatult tragi!
Sadu x järgi proovitud!
Ikka ja jälle ma imestan kui keegi otsib head AT rehvi talveks!
Sellist asja pole olemas!!!

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Veebr 04, 2019 9:56 pm
Postitas Pleku
Tõsisema kipsinoaga saab ise lamellida,.

Re: Rehvide lamellimine

Postitatud: E Veebr 04, 2019 11:07 pm
Postitas vanapagan
Pleku kirjutas:Tõsisema kipsinoaga saab ise lamellida,.
äkki teritaks raudreha ära ja prooviks sellega kaapida, saab vast ühtlasem ja kiiremini valmis