EPO kasutamisest
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
EPO kasutamisest
Vesteldes ühe inimesega EPO teemal, väitis ta, et kasutas seda omalajal Ziguli karpide taastamiseks. Kui masin aastaid hiljem prügimäele läks olid karbid ainuke kõva koht sel masinal.
Teadmata karpide tähtsust kere konstruktsiooni jäikuse sisukohalt, on mul siiski kahtlus, kas see oleks kõige mõistlikum tegevus. Kuid poritiiva servade taastamisel ma mingit olulist probleemi ei suuda välja mõelda.
Tõsised rauamehed ütlevad ilmselt, et tuleb uus plekk väänata/keevitada?
Oleks EPO-lahendusel mingit pointi või on see surmult sündinud idee?
Teadmata karpide tähtsust kere konstruktsiooni jäikuse sisukohalt, on mul siiski kahtlus, kas see oleks kõige mõistlikum tegevus. Kuid poritiiva servade taastamisel ma mingit olulist probleemi ei suuda välja mõelda.
Tõsised rauamehed ütlevad ilmselt, et tuleb uus plekk väänata/keevitada?
Oleks EPO-lahendusel mingit pointi või on see surmult sündinud idee?
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
nii
Minu arust siia foorumisse ei sobi nõuanded stiilis müügiks tee kas või kaamli sitast Kui me midagi teeme, siis teeme ainult hästi või ei tee ültseMaaks kirjutas:Sõltub kellele teed, kui müügiks - on EPO või makrofleks üks lihtsamaid mooduseid välimuse taastamiseks. Ja ega nad ei roosteta jah sest metalli neis ju ei ole.
Pekske mind, kui ma olen millesti valesti aru saanud...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: EPO kasutamisest
Su küsimuses on vastus juba sisse kirjutatud...a1 kirjutas: Kui masin aastaid hiljem prügimäele läks olid karbid ainuke kõva koht sel masinal.
Kui tahad ajutiselt midagi remontida, siis kõlbab EPO + klaasriie küll...
Kui tahad midagi hästi teha, siis rauda tuleks ikka rauaga remontida. Töömahult vahet ju ei ole - mõlemil juhul tuleb kokkupuutuvad pinnad täiesti roostevabaks saada...
Nendest autodest, mis mina 10e aasta jooksul teinud olen, pole ükski veel prügimäele õnneks jõudnud...