Lülitid kõrgemale
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Lülitid kõrgemale
Tere!
Olen 4x4 maailmas päris uus ning soetasin omale esimese generatsiooni Pajero.
Nüüd siis tahan vedada kõik lülitid lae alla ning mõtlesin küsida, et kes mis lahendusi kasutanud on? Millist materjali kasutada, kuidas kinnitanud olete ja mis lüliteid eelistada?
Praegune olukord on seal selline, et kord on bassikõlari juhtmega lisatuledesse vool viidud, siis on 3M juhet lihtsalt salongis laiali jaotatud ja mingit korda seal ei ole.
Tänaseks on sisu välja võetud, kere ja raam korrastamises ning ongi hea hetk elektri vedamise peale mõelda.
Jään huvitavat diskussiooni ootama,
P.
Olen 4x4 maailmas päris uus ning soetasin omale esimese generatsiooni Pajero.
Nüüd siis tahan vedada kõik lülitid lae alla ning mõtlesin küsida, et kes mis lahendusi kasutanud on? Millist materjali kasutada, kuidas kinnitanud olete ja mis lüliteid eelistada?
Praegune olukord on seal selline, et kord on bassikõlari juhtmega lisatuledesse vool viidud, siis on 3M juhet lihtsalt salongis laiali jaotatud ja mingit korda seal ei ole.
Tänaseks on sisu välja võetud, kere ja raam korrastamises ning ongi hea hetk elektri vedamise peale mõelda.
Jään huvitavat diskussiooni ootama,
P.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Lülitid kõrgemale
Lülitite lae alla vedamisest ei tea midagi ja sellist mõtet pole kunagi tekkinud.
Aga värskel offroadimehel oleks kõige õigem kohe mudarehv alla panna ja kuhugi auku. Nõrgemad võivad vintsi ka panna. Metsast naastes on kindlasti tekkinud mingi kontseptsioon sellest, kuhu lülitid vedada ja mida veel enne lüliteid võiks teha.
Kui Paherole Patroli või Volvo sillad paned, siis ehk sõidab nii sügavale, et supp lülititeni jõuab. Muidu jääb enne kinni.
Jääme ootama selle väite ümberlükkamist.
Aga värskel offroadimehel oleks kõige õigem kohe mudarehv alla panna ja kuhugi auku. Nõrgemad võivad vintsi ka panna. Metsast naastes on kindlasti tekkinud mingi kontseptsioon sellest, kuhu lülitid vedada ja mida veel enne lüliteid võiks teha.
Kui Paherole Patroli või Volvo sillad paned, siis ehk sõidab nii sügavale, et supp lülititeni jõuab. Muidu jääb enne kinni.
Jääme ootama selle väite ümberlükkamist.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Lülitid kõrgemale
Pihtas ja põhjas!
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Lülitid kõrgemale
Ma siis vastan inimesele et nt kasutaja Küllo on oma LC70nel sellise asja teinud.
Aga ta viis ka kõik kaitsmed, releed ja muu üles.
Samas ühinen ka eeskõnelenutega : Lülitid on küll suht viimane asi mille peale muretseda !
Aga ta viis ka kõik kaitsmed, releed ja muu üles.
Samas ühinen ka eeskõnelenutega : Lülitid on küll suht viimane asi mille peale muretseda !
Re: Lülitid kõrgemale
Võibolla sobiks midagi merendusest...
https://www.motonet.ee/et/toode/386710/ ... ED-lulitit
Et kui ise aoto elektrit natukene oskad ,siis tasub vaeva näha küll,aga kui teenust sisse ostad,siis võib töö väga kulukaks minna.Hakkasin mina mõtlema et esimese põlvkonna pajero pole nüüd küll eriline elektri juhtmetest koosnev auto kus oleks miljon lülitit ja 600 km kaablit ,sellepärast küsingi et kas lülitid ja kaitsmed originaalkohapeal ei sobi?Et mis oleks selle paigutuse eesmärk(teadugipärast pead kogu kaabelduse viima siis ülesse lae alla "A"piilarite kaudu,ja originaalasukohast kaitsmete ja lülitite ühte kokku sobitamine paras töö)
https://www.motonet.ee/et/toode/386710/ ... ED-lulitit
Et kui ise aoto elektrit natukene oskad ,siis tasub vaeva näha küll,aga kui teenust sisse ostad,siis võib töö väga kulukaks minna.Hakkasin mina mõtlema et esimese põlvkonna pajero pole nüüd küll eriline elektri juhtmetest koosnev auto kus oleks miljon lülitit ja 600 km kaablit ,sellepärast küsingi et kas lülitid ja kaitsmed originaalkohapeal ei sobi?Et mis oleks selle paigutuse eesmärk(teadugipärast pead kogu kaabelduse viima siis ülesse lae alla "A"piilarite kaudu,ja originaalasukohast kaitsmete ja lülitite ühte kokku sobitamine paras töö)
Re: Lülitid kõrgemale
Mis point sellel tegevusel oleks? Allveelaeva ehitad?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lülitid kõrgemale
Mõistlikum oleks mootorit tõsta .
Seal on palju elektrit ja see on paha.
Alla poole meetri ei anna tulemust.
Seal on palju elektrit ja see on paha.
Alla poole meetri ei anna tulemust.
HM Racing Team
Re: Lülitid kõrgemale
Suured tänud diskussiooni eest!
Põhjus sellele küsimusele on see, et kuna auto on põhimõtteliselt laiali võetud. Sisu väljas, juhtmed avali, siis mõtlesingi, et kas on mõttekas juba see tegevus ära teha. Küll aga mõistan, et jah. Allveelaeva võib-olla ei ole vaja tõesti ehitada.
Seega vaatasin asjad üle, mõtlesin kaasa ja otsustasin, et ei hakka lage lammutama, vaid teen lülitid hoopistükis maki juurde.
Praeguseks on kere keevitamistöödega alustatud, plokikaane viisin stendi. Kõrgemale ei hakka seda ikkagi tõstma. Praegu on 33" mudakad ja kere tõstetud kolme hokilitri võrra. Vaatan, ehk teen ühe teema ka, kui mootori uuesti käima panen.
Aga suured tänud Teile diskussiooni eest ja ma panen oma aja nüüd teistesse kohtadesse, kui lülititele.
Põhjus sellele küsimusele on see, et kuna auto on põhimõtteliselt laiali võetud. Sisu väljas, juhtmed avali, siis mõtlesingi, et kas on mõttekas juba see tegevus ära teha. Küll aga mõistan, et jah. Allveelaeva võib-olla ei ole vaja tõesti ehitada.
Seega vaatasin asjad üle, mõtlesin kaasa ja otsustasin, et ei hakka lage lammutama, vaid teen lülitid hoopistükis maki juurde.
Praeguseks on kere keevitamistöödega alustatud, plokikaane viisin stendi. Kõrgemale ei hakka seda ikkagi tõstma. Praegu on 33" mudakad ja kere tõstetud kolme hokilitri võrra. Vaatan, ehk teen ühe teema ka, kui mootori uuesti käima panen.
Aga suured tänud Teile diskussiooni eest ja ma panen oma aja nüüd teistesse kohtadesse, kui lülititele.
Re: Lülitid kõrgemale
Kui sellest ei saa võistluspill, on nende lülitide ja enamuse muu elektroonika paigutus suht savi. Pole mitsudega väga kursis, aga kui sellel mingid elutähtsad polkid/ ajud vms kusagil istmetevahel või sel kõrgusel, siis need võid sealt küll ära koristada. Saad julgemalt salongi survega pesta juba. Kui peaksid esimene kord nii veeall ära käima et ka rooliratas märg, on mõtet edasi mõelda.
Team Vürst.
Re: Lülitid kõrgemale
Muidugi, õige jutt!jaan mmc kirjutas: ↑R Sept 10, 2021 3:14 pmÕige suhtumine, kriitika siiski edasiviiv ja õpetamiseks, mitte kiusamiseks (nagu seeda tänapäeval tavaliselt näidatakse) tehtud. Hetke vaeva analüüsides jõuab kiirelt järelduseni, et mh. nt. korrosiooni tõrjesse tasub panustada, sest nt. mootorit jms. võib ka hiljem ehitada või vajadusel päevaga vahetada. Kere võ raamiga nii lihtne ei ole.
Tõsi, sel juhul pean juba ujumistrikoo peale ka mõtlema hakkama.RaulK kirjutas: ↑R Sept 10, 2021 9:35 pmKui sellest ei saa võistluspill, on nende lülitide ja enamuse muu elektroonika paigutus suht savi. Pole mitsudega väga kursis, aga kui sellel mingid elutähtsad polkid/ ajud vms kusagil istmetevahel või sel kõrgusel, siis need võid sealt küll ära koristada. Saad julgemalt salongi survega pesta juba. Kui peaksid esimene kord nii veeall ära käima et ka rooliratas märg, on mõtet edasi mõelda.