Warn M6000 tuksis

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Warn M6000 tuksis

Postitus Postitas mart77 »

Tervitus tegijatele.

Mul selline mure:
sai kuidagi ära küpsetatud Warn´i vints, M6000. Liiga pikalt sai käiatud kui tõmbasin üht 15-tonnist veokat välja. Igatahes on seis selline: tundub et mehhaanikaosa on nagu töökorras ja toimiv, kuid elekter ei taha sellest va mustast karbist edasi jõuda. Kas keegi on sarnase jamaga maadelnud ning mis maha kõrbeda võis? Kas Eestis Warn vintse keegi remondib?

Kõikvõimalikud soovitused teretulnud,
Mart

PS. Veoki sain ikkagi kätte:)
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Warn M6000 tuksis

Postitus Postitas virgo »

mart77 kirjutas: elekter ei taha sellest va mustast karbist edasi jõuda
Releede vahetus.
Mudas alates 2003.
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Äkki viskad vihje kust releed hankida? Pole teemaga nagu piisavalt kursis, et siis iga vihje oleks kuldaväärt.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Vaata esmalt "musta karpi" sisse, kas on kahe otsaga releed või neljaga...

PS haiseb pigem kärsanud mootori järele :cry:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Releesid saab Top Partsist.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Võid julgelt ka Come-Up releed panna. odvamad ja töökindlamad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Asi juba selgem. Aga veel kaks algaja küsimust: kuidas kontrollida, kas kärssas mootor või relee? Kas võib mootorist väljatulevad jämedad kaablid ühendada otse aku külge - et siis selguks, kas mootor üldse liigutab end? Ja kus müüakse Come Up releesid?
Peale seismajäämist ei tundunud mootori korpus käega katsudes kuum olevat - äkki siis mootor toimib?

Tänud ette!
Mart
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

mart77 kirjutas:Asi juba selgem. Aga veel kaks algaja küsimust: kuidas kontrollida, kas kärssas mootor või relee? Kas võib mootorist väljatulevad jämedad kaablid ühendada otse aku külge - et siis selguks, kas mootor üldse liigutab end?
Jah, korraks võib küll. Saad näha, kas mootor üldse liigahtab või ei.
Ja kus müüakse Come Up releesid
TOP-parts vist tõi maale neid...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Need Come-Upi solenoidid (nagu ka Aabe T-Maxi veel odavamad) on nelja otsaga.
Ehk siis kui Sul on praegu 4x kaheotsalist siis pead terve karbi sisu ümber sättima (2x neljaotsalise peale).
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kui sul sellega abi vaja on siis anna teada.Mõtekas on korra see kahe relee peale ümber ehitada ja siis on tulevikus lihtsam.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Kui hakkad vintsi juhtmeid otse aku peale panema vaata ikka lülitusskeemi ka. Vintsimootorist tuleb välja 4 otsa F1; F2; A ja mass. Sa pead omavahel ühendama A ja F1 või F2 ja siis vabale F otsale + peale andma
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Nonii - selgus kibe tõde: vintsi mootorist pole järgi mitte miskit märkimisväärset - lamellid olid kõik küljest rebitud, rootori mähis ühest otsast nagu hakklihamasinast läbi käinud... Tuleb ilmselgelt merevee süüks asi ajada. 2 a tagasi nimelt uppus aparaat koos vedava alusega.

Aga tekkis uus ja huvitavam idee - aretada vaheplaadiga hüdromootor sinna otsa - kõrbemis- ja veekindel ning ei jookse pinge all ringi. Samuti kaob võimalik releede probleem ära.
Sellest siis järgmine küsimus - palju võiks olla M6000 mootori võimsus ning pöörlemiskiirus? Liialt võimsa mootoriga hakkab arvatavasti lõhkuma planetaarmehhanismi. Warni koduleht on suht kitsi sellise info koha pealt.
Kui need andmed oleks teada, siis vurinal Baltflexi või Hüdroscandi mootorit otsima.
Suured tänud kõigile vastajatele,
Mart

EDIT:

Ise küsin - ise vastan - ikkagi Warni kodukal on info olemas (kui pakub teistele kah huvi): võimsus 4,8 hp; ülekandearv 156:1; 3-astmeline planetaar. Ja trossi kiirused tühjalt on 14,8 m/min ning täistõmbel (2,72 tonni) 3,05 m/min.
Vot.
Mart
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

mida sa ARETAD ?!

Sinna otsa istub comeup mootor ja paigas. hind 3500 eek.

ja see asi mis sul seal paistis on tingitud sellest, et vintsi pidur ei ole pidanud ning meeletu vintsimise vägistamise järel on mootor lihtsalt tagurpidi käima jookstud läbi trossi.

Nüüd, kus sul ülekande arv ka teada on, siis arvuta, et kui trummel tõmmati käima ca 100 pööret sekundis, siis mida pidi see üles sulamise piiril olev mootorike tegema.

Viimast Nimetataksegi "Vinisi Trofeeks". Meil kõigil on selline olemas, enamusel rohkem, kui üks.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Aretan jah - asi nimelt selles et tegemist pole just kõige tavalisema offroadimasinaga: kõik süsteemid toimivad hüdraulikaga ja ainus eletrimootor on/oli vintsimootor. Ja genekas ja starter kah muidugi, sry. Kuid veomootorid jms on õliga toimivad.
Kui aus olla, siis on tegemist hoopis puurmasinaga, selline 2,5t kaaluv lintidega tangike - ning võsas ja igasugu kuumaastikul müttamist on kõvasti.

Mart (ärge nüüd kõvasti lööge...:)

PS. Selline ta umbes välja näeb http://www.geomachine.com/gm75.php
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1020
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Kuna palavate ilmadega on laiskus ületanud igasugused mõistlikud piirid, siis panen ikkagi elektrimootori...
Aitäh kõigile nõuandjatele, teema lukku
Mart
Suletud

Mine “Hooldus ja Remont”