Warn M6000 tuksis
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Warn M6000 tuksis
Tervitus tegijatele.
Mul selline mure:
sai kuidagi ära küpsetatud Warn´i vints, M6000. Liiga pikalt sai käiatud kui tõmbasin üht 15-tonnist veokat välja. Igatahes on seis selline: tundub et mehhaanikaosa on nagu töökorras ja toimiv, kuid elekter ei taha sellest va mustast karbist edasi jõuda. Kas keegi on sarnase jamaga maadelnud ning mis maha kõrbeda võis? Kas Eestis Warn vintse keegi remondib?
Kõikvõimalikud soovitused teretulnud,
Mart
PS. Veoki sain ikkagi kätte:)
Mul selline mure:
sai kuidagi ära küpsetatud Warn´i vints, M6000. Liiga pikalt sai käiatud kui tõmbasin üht 15-tonnist veokat välja. Igatahes on seis selline: tundub et mehhaanikaosa on nagu töökorras ja toimiv, kuid elekter ei taha sellest va mustast karbist edasi jõuda. Kas keegi on sarnase jamaga maadelnud ning mis maha kõrbeda võis? Kas Eestis Warn vintse keegi remondib?
Kõikvõimalikud soovitused teretulnud,
Mart
PS. Veoki sain ikkagi kätte:)
Re: Warn M6000 tuksis
Releede vahetus.mart77 kirjutas: elekter ei taha sellest va mustast karbist edasi jõuda
Mudas alates 2003.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Võid julgelt ka Come-Up releed panna. odvamad ja töökindlamad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Asi juba selgem. Aga veel kaks algaja küsimust: kuidas kontrollida, kas kärssas mootor või relee? Kas võib mootorist väljatulevad jämedad kaablid ühendada otse aku külge - et siis selguks, kas mootor üldse liigutab end? Ja kus müüakse Come Up releesid?
Peale seismajäämist ei tundunud mootori korpus käega katsudes kuum olevat - äkki siis mootor toimib?
Tänud ette!
Mart
Peale seismajäämist ei tundunud mootori korpus käega katsudes kuum olevat - äkki siis mootor toimib?
Tänud ette!
Mart
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jah, korraks võib küll. Saad näha, kas mootor üldse liigahtab või ei.mart77 kirjutas:Asi juba selgem. Aga veel kaks algaja küsimust: kuidas kontrollida, kas kärssas mootor või relee? Kas võib mootorist väljatulevad jämedad kaablid ühendada otse aku külge - et siis selguks, kas mootor üldse liigutab end?
TOP-parts vist tõi maale neid...Ja kus müüakse Come Up releesid
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Nonii - selgus kibe tõde: vintsi mootorist pole järgi mitte miskit märkimisväärset - lamellid olid kõik küljest rebitud, rootori mähis ühest otsast nagu hakklihamasinast läbi käinud... Tuleb ilmselgelt merevee süüks asi ajada. 2 a tagasi nimelt uppus aparaat koos vedava alusega.
Aga tekkis uus ja huvitavam idee - aretada vaheplaadiga hüdromootor sinna otsa - kõrbemis- ja veekindel ning ei jookse pinge all ringi. Samuti kaob võimalik releede probleem ära.
Sellest siis järgmine küsimus - palju võiks olla M6000 mootori võimsus ning pöörlemiskiirus? Liialt võimsa mootoriga hakkab arvatavasti lõhkuma planetaarmehhanismi. Warni koduleht on suht kitsi sellise info koha pealt.
Kui need andmed oleks teada, siis vurinal Baltflexi või Hüdroscandi mootorit otsima.
Suured tänud kõigile vastajatele,
Mart
EDIT:
Ise küsin - ise vastan - ikkagi Warni kodukal on info olemas (kui pakub teistele kah huvi): võimsus 4,8 hp; ülekandearv 156:1; 3-astmeline planetaar. Ja trossi kiirused tühjalt on 14,8 m/min ning täistõmbel (2,72 tonni) 3,05 m/min.
Vot.
Mart
Aga tekkis uus ja huvitavam idee - aretada vaheplaadiga hüdromootor sinna otsa - kõrbemis- ja veekindel ning ei jookse pinge all ringi. Samuti kaob võimalik releede probleem ära.
Sellest siis järgmine küsimus - palju võiks olla M6000 mootori võimsus ning pöörlemiskiirus? Liialt võimsa mootoriga hakkab arvatavasti lõhkuma planetaarmehhanismi. Warni koduleht on suht kitsi sellise info koha pealt.
Kui need andmed oleks teada, siis vurinal Baltflexi või Hüdroscandi mootorit otsima.
Suured tänud kõigile vastajatele,
Mart
EDIT:
Ise küsin - ise vastan - ikkagi Warni kodukal on info olemas (kui pakub teistele kah huvi): võimsus 4,8 hp; ülekandearv 156:1; 3-astmeline planetaar. Ja trossi kiirused tühjalt on 14,8 m/min ning täistõmbel (2,72 tonni) 3,05 m/min.
Vot.
Mart
mida sa ARETAD ?!
Sinna otsa istub comeup mootor ja paigas. hind 3500 eek.
ja see asi mis sul seal paistis on tingitud sellest, et vintsi pidur ei ole pidanud ning meeletu vintsimise vägistamise järel on mootor lihtsalt tagurpidi käima jookstud läbi trossi.
Nüüd, kus sul ülekande arv ka teada on, siis arvuta, et kui trummel tõmmati käima ca 100 pööret sekundis, siis mida pidi see üles sulamise piiril olev mootorike tegema.
Viimast Nimetataksegi "Vinisi Trofeeks". Meil kõigil on selline olemas, enamusel rohkem, kui üks.
Sinna otsa istub comeup mootor ja paigas. hind 3500 eek.
ja see asi mis sul seal paistis on tingitud sellest, et vintsi pidur ei ole pidanud ning meeletu vintsimise vägistamise järel on mootor lihtsalt tagurpidi käima jookstud läbi trossi.
Nüüd, kus sul ülekande arv ka teada on, siis arvuta, et kui trummel tõmmati käima ca 100 pööret sekundis, siis mida pidi see üles sulamise piiril olev mootorike tegema.
Viimast Nimetataksegi "Vinisi Trofeeks". Meil kõigil on selline olemas, enamusel rohkem, kui üks.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Aretan jah - asi nimelt selles et tegemist pole just kõige tavalisema offroadimasinaga: kõik süsteemid toimivad hüdraulikaga ja ainus eletrimootor on/oli vintsimootor. Ja genekas ja starter kah muidugi, sry. Kuid veomootorid jms on õliga toimivad.
Kui aus olla, siis on tegemist hoopis puurmasinaga, selline 2,5t kaaluv lintidega tangike - ning võsas ja igasugu kuumaastikul müttamist on kõvasti.
Mart (ärge nüüd kõvasti lööge...
PS. Selline ta umbes välja näeb http://www.geomachine.com/gm75.php
Kui aus olla, siis on tegemist hoopis puurmasinaga, selline 2,5t kaaluv lintidega tangike - ning võsas ja igasugu kuumaastikul müttamist on kõvasti.
Mart (ärge nüüd kõvasti lööge...
PS. Selline ta umbes välja näeb http://www.geomachine.com/gm75.php