Turvapuurid alates 2023
Postitatud: E Mai 08, 2023 10:25 pm
Lugupeetud ehitajad.
Panen siia ka üles EAL-i tehnikakollegiumi info:
OFF-ROAD masinate turvapuuride valmistamine!
Viimasel ajal on tekitanud palju segadust turvapuuride valmistamiseks mõeldud materjalide kasutamine OFF-Road võistlusmasinatel. Segaduste ärahoidmiseks kordame kiiresti ja lühidalt üle turvapuuri valmistamise reeglid:
- sõiduk, mis on valmistatud külmtõmmatud ning õmbluseta torust, mille süsinikusisaldus on max 0,3% ja mille tõmbetugevus on minimaalselt 350 N/mm2, toimub turvapuuri ehitamine vastavalt FIA Lisa J Artikkel 283.8- le ja EI vaja rahvuslikult sertifitseerimist.
- sõiduk , mille turvapuur on valmistatud muust eriterasest ( nt. Docol R8 jne), toimub turvapuuri ehitamine vastavalt FIA Turvapuuri Homologeerimise juhendile 2023 ning vajab sertifitseerimist.
Sertifitseerimise küsimustes palume pöörduda:
-Martin Toom +372 501 5792 martintoom@europe.com ( Põhja-Eesti ja saared)
-Marek Mõistus +37256484167 marek.moistus@gmail.com ( Lõuna-Eesti)
Panen siia ka üles EAL-i tehnikakollegiumi info:
OFF-ROAD masinate turvapuuride valmistamine!
Viimasel ajal on tekitanud palju segadust turvapuuride valmistamiseks mõeldud materjalide kasutamine OFF-Road võistlusmasinatel. Segaduste ärahoidmiseks kordame kiiresti ja lühidalt üle turvapuuri valmistamise reeglid:
- sõiduk, mis on valmistatud külmtõmmatud ning õmbluseta torust, mille süsinikusisaldus on max 0,3% ja mille tõmbetugevus on minimaalselt 350 N/mm2, toimub turvapuuri ehitamine vastavalt FIA Lisa J Artikkel 283.8- le ja EI vaja rahvuslikult sertifitseerimist.
- sõiduk , mille turvapuur on valmistatud muust eriterasest ( nt. Docol R8 jne), toimub turvapuuri ehitamine vastavalt FIA Turvapuuri Homologeerimise juhendile 2023 ning vajab sertifitseerimist.
Sertifitseerimise küsimustes palume pöörduda:
-Martin Toom +372 501 5792 martintoom@europe.com ( Põhja-Eesti ja saared)
-Marek Mõistus +37256484167 marek.moistus@gmail.com ( Lõuna-Eesti)