1. leht 1-st

Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitatud: L Jaan 23, 2021 11:07 pm
Postitas Landy
Huvitav, et siia foorumise pole uutete tehniliste tingimuste asjus kordagi midagi postitatid.

Siit loen:
https://offroad.ee/wp-content/uploads/2 ... q6swGqgQiA

6.4. TR-1 tehnilistes tingimustes muuta maksimaalselt lubatud ratta läbimõõt sõltuvaks võistlusauto
tühimassist:
6.4.1.Tühimass kuni 1500kg, läbimõõt 790mm, laius 265mm.
6.4.2.Tühimass 1501-2000kg, läbimõõt 840mm, laius 320mm.
6.4.3.Tühimass üle 2001kg, läbimõõt 890mm, laiust ei piirata.

--------
Kust pärineb alljärgnev algatus?

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitatud: P Jaan 24, 2021 7:37 am
Postitas LauriJ
MudEstil tegid võistlejad ühispöördumise ja panid asja veerema. Nüüd siis tehti selline lahendus. Kas see päris õige on, näitab aeg. Mina leian, et kaal tuleks leida reaalse kaalumise teel teh. kontrollis, mitte sõiduki tehnilisest passist, kus numbrid on vahel suht suvalt visatud.

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitatud: N Veebr 04, 2021 1:00 am
Postitas Landy

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitatud: N Veebr 04, 2021 8:28 am
Postitas erik
Võib ka vabalt kommenteerida.

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitatud: N Veebr 04, 2021 9:08 am
Postitas totu
Ühte ei sõida aga puhttehniliselt võiks mass olla seotud ratta laiusega ja läbimõõt kõigil sama või väikese variatsooniga (nt. sõltuvalt saadaolevatest rehvimõõtudest). Tihti määrab vintsimise vajaduse rööpa sügavus ja siin annab suurem ratas selge eelise. Ja kolm nädalat enne esimest võistlust uued reeglid? Massidega nii ja naa, pigem praegune lahendus hea. Tootja poolt antud väärtusega (tühimass) on kõige keerulisem manipuleerida, tegeliku massi arvestusega lihtne raskemasse (suurema rattaga) kategooriasse pääseda. Isekeskis mõtlesime juba JOKKe välja, näiteks 300kg põhjaplaat, mis kaob "kogemata" esimeses augus, lihtsalt poldid saavad liiga nõrgad, jällegi "kogemata". Ja ettenägematuid rikkeid ei saa ju ometi keelata :D .