4. leht 4-st

Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi

Postitatud: P Nov 05, 2017 8:18 pm
Postitas LauriJ
Ma ei saa sellest miinimum kaalu nutust aru. Vaatasin selle aasta tulemusi ja nendes polnud küll mingit seost miinimum kaalu ja võitmise vahel. Igal võistlusel olid erinevad võitjad. Ridala oli kõige rohkem poodiumil (järelikult neil auto on normaalselt ehitatud ja peab selle 2h!!! sõitu vastu). Tehke seal presendi all veidike rohkem hooldust, et auto sõidu lõpuni vastu peaks ning ongi pealtvaatajatel ning fännidel kaasaelamiseks põhjust. Enamus sõitudel oli meeskondade läbitud ringide arvus ikka väga suured vahed. Kui Antsumäe võitja sõidab 27ringi ja 4 koht 9 ringi, lisaks on see 27ringi sõitja silmajärgi üle 3,5tonni, siis kus see kaalueelis neil kergematel autodel välja tuleb? Võtame näiteks Ridala etapi. esikolmik sõitis kõik 11 ringi - seal oli vist kergemaid ja raskemaid autosi pundis?

Lisaks küsimus siin Kolhoosi esimehele. Kaua on need reeglid veoka sarjas kehtinud? Kuna hakkas "kolhoos" oma nunnut ehitama? Eelmine aasta? Oleks võinud siis kohe ju kabiiniga ET2 auto ehitada ning kõik võistlused kinni panna (eelnevast jutust paistab, et plaan on reegleid järgides järgmine auto ehitada juba...).

Praksi eelnev jutt on ka kõrvaltvaataja seisukohast täiesti õige. Vastupidavus vastupidavuseks. Kuidas mõtlete neid autosi kaaluma hakata võistlustel? Igal võistlusel peaks siis taadeldud kaal kohal olema, mis suudaks ka raskemad autod ära kaaluda.

Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi

Postitatud: P Nov 05, 2017 8:22 pm
Postitas heints
Aga pidage siis 2 eri kaalukategoorias arvestust. Kuni 3,5t ja üle 3,5t. Kõik kolud sõidavad korraga ja iga mees ise vaatab kumba klassi pürgib. Keegi ei pea hakkama autot raskemaks tegema ja raskete autode mehed saavad ka garaaziriiulile karikaid koguda. Peaks ju kõigile sobima?

Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi

Postitatud: P Nov 05, 2017 10:48 pm
Postitas Ural 6x6
LauriJ kirjutas:Ma ei saa sellest miinimum kaalu nutust aru. Vaatasin selle aasta tulemusi ja nendes polnud küll mingit seost miinimum kaalu ja võitmise vahel. Igal võistlusel olid erinevad võitjad. Ridala oli kõige rohkem poodiumil (järelikult neil auto on normaalselt ehitatud ja peab selle 2h!!! sõitu vastu). Tehke seal presendi all veidike rohkem hooldust, et auto sõidu lõpuni vastu peaks ning ongi pealtvaatajatel ning fännidel kaasaelamiseks põhjust. Enamus sõitudel oli meeskondade läbitud ringide arvus ikka väga suured vahed. Kui Antsumäe võitja sõidab 27ringi ja 4 koht 9 ringi, lisaks on see 27ringi sõitja silmajärgi üle 3,5tonni, siis kus see kaalueelis neil kergematel autodel välja tuleb? Võtame näiteks Ridala etapi. esikolmik sõitis kõik 11 ringi - seal oli vist kergemaid ja raskemaid autosi pundis?

Lisaks küsimus siin Kolhoosi esimehele. Kaua on need reeglid veoka sarjas kehtinud? Kuna hakkas "kolhoos" oma nunnut ehitama? Eelmine aasta? Oleks võinud siis kohe ju kabiiniga ET2 auto ehitada ning kõik võistlused kinni panna (eelnevast jutust paistab, et plaan on reegleid järgides järgmine auto ehitada juba...).

Praksi eelnev jutt on ka kõrvaltvaataja seisukohast täiesti õige. Vastupidavus vastupidavuseks. Kuidas mõtlete neid autosi kaaluma hakata võistlustel? Igal võistlusel peaks siis taadeldud kaal kohal olema, mis suudaks ka raskemad autod ära kaaluda.
Nunnut hakati ehitama 2014 oktoobris(2 meest) ja Võsakunni 2016 septembris. MTÜ Mäksa kolhoos loodi 2016 novembris ja nüüdseks on liikmeid juba kümmekond. Nagu ma korduvalt olen öelnud, siis kolhoosi mehed polnud mitte need, kes hakkasid diskuteerima teemal, et veokid lähevad väga ET2 klassi nägu, seda juttu alustas alakomitee. Minimaalse võistluskaalu tõstmine on üks võimalustest, mis soosiks pigem suuremate autode ehitamist. Nunnu ehitamisel oli eesmärk veoki kaalu juures ära katsetada automaatkast ja fulltime 4wd vahekast. Seda, et mees roolis veel kohati sõita ei mõista ei tohiks alati ka auto kaela ajada. Samas alati saab autot ehitada paremini ja kasutada teistsuguseid tehnilisi lahendusi. Esimese võistlusteks ehitatud auto kohta on Nunnu oma töö põhimõtteliselt ära teinud ja võiks mõne aasta pärast täie südamerahuga pensionile jääda, sest mingist hetkest pole vana autot mõtet edasi arendada. Seda, kas talle ka järelkasvu tuleb - noh, mõtteid on tekkinud. Tõsi, peamised mõtted keerlevad siiski kiirema ja võimsama vintsi ning mootori suunas, mitte alusauto salendamise ümber.

Re: VEOK võistlusmasina minimaalne kaal 2018 ja edasi

Postitatud: P Nov 05, 2017 11:05 pm
Postitas Ural 6x6
samur kirjutas:Miks sa võtad ühest klassist miinimumkaalu ja teisest maximumi?
Sest see piir tunduks mõistlik kahe klassi vahel olukorras, kus mõlemas klassis on ratta max läbimõõt piiramata.