Tr1 Reeglite arutelu möla

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Mäletamistjärgi olime üpris nõutud, kui venelased meist soos oma autoga mõõda sahistasid , 37" Boggerid all . Sõitsid nad küll siis ainult Venemaa GP sarja aga väidetavalt TR-1 klassis.
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Aga mis sellest turistiklassist saanud on? seal sai ju proovida küll ja veel... praktiliselt tasuta ka pealegi.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.

Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

CÄÄRFIILD kirjutas: Tegelikult on see Vene lehel olev PROJEKT siis ka TR-1 tingimused alates 2009 nii LADOGA kui Vepski.Võimalik ,et sain valesti aru aga tundub ,et Venelased tahavad need juba 2008 Ladogal rakendada? :?:
Just,need tingimused rahenduvad juba 2008 Ladogal
Ja edaspidi kanduvad üle ka meile(BSC)
Viimati muutis Maasturid, T Dets 04, 2007 8:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

sass kirjutas:Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.

Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.


Sassiga väga ühel nõul, ka minu auto ei erine salongi autost peale mölkide millegipoolest. Ah jaa taha raami külge on keevitatud aas...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

CÄÄRFIILD kirjutas:Sass kirjutas:(Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.)
Tegelikult nii ongi ,TR1 on sisuliselt salongiauto mõnede lisadega.Lihtsalt tuleb õige auto valida.Muideks mäletan ,et Imre sõitis mingil ajal isegi
tutika Terracaniga ja täitsa edukalt(pregu on tõesti rajad raskemad).
Originaal laliendid on kallis lõbu, sõltub margist paarist tuhandest kuni
20 tuhande ligi :!:.Võimalik ,et eksin aga osad alustajad ,kes peale ühte sõittu loobuvad lagunevad kuskil mülkas lootusetult ära.Sellega olen küll nõus ,et sellist nn kilomeetripikkust vintsimist võiks natuke vähem olla.
Kule. Kui sa peaksid elus ka korra võistelnud olema, siis sa ju tead, et esimene auto reeglina sõidab punkti ja viimane auto lohiseb punkti.

Cäärfiild, sa natuke ajad segamini rahvarallit, atoorienteerumist ja offroadi.

Ma esinen väitega, et 100K G waguniga, millele on instaleeritud ninale vints ja reeglite kohased rehvid ja muud pisidetailid, on võimalik sõita eestis esikümnes. Vabalt.

Oma ütluse baseerun faktile, et me viimasel ASMil saime vaevu vaevu eest ära silberauto mersust, mis on jah küll TR2, kuid tegelikult suuresti ei erine oma olemuselt salongimaasturist.

Valida tuleb õige alus oma plaanide teostamiseks. CRV ei ole maastur.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Olen kotkaga nõus et valida tuleb õige alus.Ei tule ju keegi võistlema linnakaga millel ei ole aeglustit j.n.e.Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.Huvitav miks keegi rallit smart tüüpi autoga sõita ei taha.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

arto kirjutas:
sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Jah jutt õige aga pidasin silmas siiski eelkõige TR1 klassi reegleid nagu ka teema pealkiri kirjeldab.

Aga turismi võiks ju siis küll rohkem promoda.Et rav 4 ja crv mehed kah küljed tolmuseks saaks,see muidugi omaette teema juba.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Vast siis ikka Grand Turismi nimi võiks olla sobivam kui CRV´d ka tulemas. Muidu võib taas segadust tulla. Turistide reisikiri :
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7294
...alati hea lugeda .
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Kuule CÄÄRFIILD, ma olen nüüd Su postitusi lugenud nii ja naapidi. JA AUSÕNA mina ei saa aru mida sa üldse öelda tahad, või ongi eesmärk ohtra möla produtseerimine?

Juba kulmekergitav moderaator...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

CÄÄRFIILD kirjutas: Aga tõsta siis mittesobiv möla ICsse ja pane CÄÄRFIILDI konto kinni.
Eks teised näevad ju kõrvalt paremini ,võib olla tõesti on sul õigus.
Edaspidi oleks siin teemas ikka hea lugeda teemakohast arutelu,mitte seda kelle kasutajanime võib ära kustutada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Ok, see topic on lõinud juba täielikuks läbuks. Hakkasin terasid sõkaldest eraldama, aga ega midagi eriti välja ei tulnud. Panen selle siinkohal nüüd lukku. Kui kellelgi jäi midagi kontseptuaalset ütlemata võib uue topicu teha, äkki see püsib kõrvalise ja kosmilise mölavabam.
Suletud

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”