VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Üks uitmõte rehvi teemal. Kas pointi, kui piiraks max rehvimõõdu tehasest etteantud mõõtudega sillale. Veokad koosnevad mitmest erinevast autost, kuid kui Gaz 66 sillad siis
mida on tehas sellele sillale ette näinud. See võiks Multicari mehi natu tagasi tõmmata.
mida on tehas sellele sillale ette näinud. See võiks Multicari mehi natu tagasi tõmmata.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Väga hea mõte. Ja kui kellegil on veel teistest parem auto tuleks tehnilises talt üks ratas alt ära lõigata et teistel võrdsemad võimalused oleks. Lisaks tuleb võistlustel ära keelata moosisaiad ja õlle joomine kuna need teevad paksuks.
Äkkki Arto koostab hoopis reeglite uute punktide kohta väikse küsimustiku ja küsib neilt kes sõidavad kuidas nad tulevikku näevad?
Äkkki Arto koostab hoopis reeglite uute punktide kohta väikse küsimustiku ja küsib neilt kes sõidavad kuidas nad tulevikku näevad?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Auto ehitamine ei peaks olema tuumateaduse sarnane. Igasugu tehase andmetest lähtuvad piirangud on üsna tüütud ja ei innusta kedagi. Lisaks on kindlasti pärast ka vaidlemist palju, sest tehase andmed võivad olla erinevad. Lisaks saab ju Multicari raamile vajadusel mingid teised sillad alla kleepida. Kui on nõue, et mass on vähemalt 3,5 tonni ei hakka keegi sinna Multicari poole vaatamagi.Ax kirjutas:Üks uitmõte rehvi teemal. Kas pointi, kui piiraks max rehvimõõdu tehasest etteantud mõõtudega sillale. Veokad koosnevad mitmest erinevast autost, kuid kui Gaz 66 sillad siis
mida on tehas sellele sillale ette näinud. See võiks Multicari mehi natu tagasi tõmmata.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
heints kirjutas:Aga palju siis reaalselt hetkel ilma puurideta gaasikud kaaluvad? Teie omad ,Ridala jne? Pange olemasolevate autode kaalud kirja ja sealt saab lihtsamini ka uue min kaalu tuletada
Võsakunn käis kaalu peal ära: 3450 kg, originaalmootori asemel on Volvo R6 3,9 TD(koos käigukastiga originaalist max 100-150 kg raskem)
Nunnu hetkel remondis aga Võsakunnist kindlasti üle poole tonni raskem, kuna raskemad on nii mootor, käigukast, vahekast, kardaanid, vints kui ka rattad.
Täpselt saab üle kaaluda enne Antsumäele minekut.
Kabiini ümber toruraami lisamisel lisandub kaalu veelgi.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Arvasin et kaalu nii palju pole Võsakunnil. Ise umbes pakkusin 3 tonni.
Nüüd täitsa veoauto tunne
Topeltkabiin lisab veidi kaalu, kuid originaal 66 kabiinist ta palju raskem küll pole (66 kabiin on paras pomm).
Mu nägemuses gaazikust alla 3 tonni pilli tegemiseks peab hulga rauda maha saagima, pigem jääbki kaal 3,5 tonni kanti. Tahad nt mõnda masuudi mootorit panna, turvakaar jm tilulilu, ning kohe kilod lisanduvad..
On veel keegi kaalule saanud?
Nüüd täitsa veoauto tunne
Topeltkabiin lisab veidi kaalu, kuid originaal 66 kabiinist ta palju raskem küll pole (66 kabiin on paras pomm).
Mu nägemuses gaazikust alla 3 tonni pilli tegemiseks peab hulga rauda maha saagima, pigem jääbki kaal 3,5 tonni kanti. Tahad nt mõnda masuudi mootorit panna, turvakaar jm tilulilu, ning kohe kilod lisanduvad..
On veel keegi kaalule saanud?
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Siis äkki see min kaal sinna 3000-3200 kanti sättida? Veoka mootori nõue lisab niigi kaalu mõnele kel hetkel sõiduka oma pluss puur juurde ja saavad kõik rõõmsalt edasi sõita?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Arto kirjutas:Tohib aga vähemalt peab olema kinnitatud kabiini külge.MahviaDeTyrk kirjutas:3.2.11.1. Kõigil võistlussõidukitel peab olema paigaldatud terasest kabiinile kinnituv turvakarkass. (hakkab kehtima alates 2019)
Raamile kinnitada ei tohi ?
3.2.11.1. Kõigil võistlussõidukitel peab olema paigaldatud terasest kabiinile kinnituv turvakarkass. (hakkab kehtima alates 2019)
Kas selline raamile kinnituv turvakarkass on aastal 2019 piisav, et rajale pääseda? Kas sellise turvakarkassiga ka rajale mahuks?
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Turvakarkassi asemel piirduks raamile 3 punktkinnitusega turvakaarega (kõvakatusega kabiinid). Pole sedavõrd suuri kiiruseid nagu krossis.
Klapperil oli Kalmaril (Nurga MC) sedalaadi lahendus ja see tundus täitsa mõistlik.
Rahakotile ka natuke mõistlikum lahendus ja täidab offroadi raja vajaduse ära mu meelest.
Klapperil oli Kalmaril (Nurga MC) sedalaadi lahendus ja see tundus täitsa mõistlik.
Rahakotile ka natuke mõistlikum lahendus ja täidab offroadi raja vajaduse ära mu meelest.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
heints kirjutas:Siis äkki see min kaal sinna 3000-3200 kanti sättida? Veoka mootori nõue lisab niigi kaalu mõnele kel hetkel sõiduka oma pluss puur juurde ja saavad kõik rõõmsalt edasi sõita?
Kolhoosi (Nunnu ja Võsakunn + loodetavasti peatselt lisanduvad aparaadid) ettepanek on täna sõitvad autod kõik rajale jätta näiteks kaheks aastaks (periood võib olla ka teine vajadusel/sobivusel). Küll annaks uue min kaaluga selge tulevikusuuna raskema raua suunas (teljevahe jm polegi nii olulised).
Iseenesest pole väga suurt vahet, kas 3200 või 3500, kuid suur on vahe, kas 2000 või 3500kg.
3500 on jällegi hea tähendusega number igapäevaelust, kus veoauto algab just sellest numbrist.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
3500 kilo on C1võsakunn kirjutas:3500 on jällegi hea tähendusega number igapäevaelust, kus veoauto algab just sellest numbrist.
Püüelge ikka veokate suunas - min 7500
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Kui panna min kaaluks 3000-3200kg ning turvakaar kohustuslikuks? Kõik ülejäänud vanade reeglite järgi (ratas, mootor vaba jne).
Turvakaar peaks olema selline mõistlik ja toimiv (saaks põhimõtteliselt ise teha/lasta vähe targematel teha), mitte miljoon juurot maksev udupeenete paberitega elukas.
On ehk keegi veel kaalule saanud ning valmis oma kaalukategooriat jagama?
Kuldar
Turvakaar peaks olema selline mõistlik ja toimiv (saaks põhimõtteliselt ise teha/lasta vähe targematel teha), mitte miljoon juurot maksev udupeenete paberitega elukas.
On ehk keegi veel kaalule saanud ning valmis oma kaalukategooriat jagama?
Kuldar
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Nurga MC käis ka kaalul ära (kirjutan Kalmari palvel, ta ise garaazis Antsumäeks valmistumas).
Tulemuseks 3540kg.
Kaalumise hetkel polnud küljes kapotti ning tiibasid. Olemas oli turvakaar.
All olid uued võistlusrehvid (kergemad kui pildilolevad).
Kuldar
Tulemuseks 3540kg.
Kaalumise hetkel polnud küljes kapotti ning tiibasid. Olemas oli turvakaar.
All olid uued võistlusrehvid (kergemad kui pildilolevad).
Kuldar
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Jäi lisamata, et Nurga MC on lühendatud raamiga, seega sealt ka võimalik kaalukärbe juba tehtud.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Olles lugenud teie teh.tingimuste projekti jääb ikke arusaamatuks turvakaare/puuri teema. Ehk see turvalisuse asi on VÄGA vajalik siis tuleks see ka paika saada, siis jõuab ehitama hakata. Et siis olge nii kenad ja mõelge välja (snitti saab ju võtta veoka-krossi või -rallikate tingimustest) ning leppige kokku kuidas mida, siis saan hakata vastavalt tegutsema.
Eino
Eino
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Pakkusin välja,et peaks olema,aga kuidas?
Ilmselt,et reeglid võrdsed tunduks kõigile ja turvaline oleks,siis oleks mõistlik nõuda täis puuri kokpitis.
Kohe tekkib kisa,et miks,aga ilmselt selleks,et kõik autod pole Gaz raamil ja suht jäiga kokpitiga.
Olen võistlusel näinud kus ujuv kokpit ei olnud enam väga nõus koostõõd tegema,seega peaks kirjutama ka sisse ,et ujuvad kokpitid tuleb piisavalt tugevate trossidega turvata jne.
Ilmselt,et reeglid võrdsed tunduks kõigile ja turvaline oleks,siis oleks mõistlik nõuda täis puuri kokpitis.
Kohe tekkib kisa,et miks,aga ilmselt selleks,et kõik autod pole Gaz raamil ja suht jäiga kokpitiga.
Olen võistlusel näinud kus ujuv kokpit ei olnud enam väga nõus koostõõd tegema,seega peaks kirjutama ka sisse ,et ujuvad kokpitid tuleb piisavalt tugevate trossidega turvata jne.
Proto
53951597
53951597