Riskide hindamine on ilmselt sõitja otsus. Hinnates maastiku on ju võimalik mõista milline on eeldatav veetakistuse läbimise kiirus ja kas veetakistuses võib olla liikumist takistavaid tegureid. Sügavat veetakistust läbides on tavaliselt, turvalisuse seisukohast, kaks valikut. Valida kiirus, mis tagab selle, et ei peaks oma hambaid roolist korjama ja avad vööd, kui on ümberminemise oht, v vastupidi, kinnitada vöö ja lubada omale kiiremat sõitu. Tavaliselt lähtun ma seisukohast, parem hambad roolis kui uppuda veeloigus, sõltumata sõidu juhenditest, st karistusest. Seda siis KV-l.
Krossis on asi muidugi keerulisem, kiirused on ka veetakistustes suuremad ja rihmadetta sõit ei pruugi lõppeda ainult hammastega roolis. Seetõttu on väga palju rajameistri kätes. Rahvarallis kasutatakse kuntstlike takistusi sõidu kiiruse alla toomiseks, sama saaks kasutada ka meil.Tuleks jälgida, et enne veetakistusi ei oleks väga pikki kiirendusradasid jne, et ka rihmadetta sõit, vees, oleks piisavalt ohutu. Vee taseme normeerimisega väga kaugele ei purjeta. Et tagada piisav ohutus ainult veetaseme reguleerimisega, ei tokiks vee tase üle 40 cm olla, siis poleks aga enam 4vedu vaja ja ET sari võiks ühineda rallikrossi sarjaga. Eelkõige võiks alustada sellest, et kõikidel autodel avaneksid uksed VÄLJAST, mitte nii nagu mõnedel (asjaosalised ilmselt teavad, tähelepanu on korduvalt juhitud), loodan, et see pole veel epideemiana levinud. "Esiuksed peavad olema tugevad, peavad olema avatavad ja suletavad mõlemalt poolt", see ei tähenda, et kui uksi on võimalik avada kuidagi moodi väljast, läbi akna ava ronides, on naad väljapoolt avatavad.
Kas ka juhenditega lubada vöödeta sõit vee takistusi läbides on küsitav, kuidas seda määratleda, iseenesest ei peaks see olema välistatud.
Igas autos võiks olla turvavööde nuga.
- Kodu ... sest tõelised autod ehitatakse ise ... Ametlik Info 4x4 võistlusauto ettevalmistus
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on T Mai 21, 2024 8:08 pm
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Turvavööde kasutamisest võistlustel?
Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”
Hüppa
- 4x4.ee Management
- ↳ 4x4.ee Kisatoru
- ↳ Idiot corner
- 4x4 tehniline
- ↳ Hooldus ja Remont
- ↳ Modifikatsioonid edasijõudnutele
- ↳ Elektrooniline navigeerimine, IT ja side
- ↳ Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs
- ↳ Sisukad
- Ametlik Info
- ↳ Võistlused/Competitions
- ↳ EAL 4x4 Alakomitee annab teada
- ↳ 4x4 võistlusauto ettevalmistus
- ↳ Tiimiliikmete otsimine/pakkumine
- Kuulutused
- ↳ Maasturite Ost/Müük/Lammutus
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Rehvide ja Velgede Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Tahan osta aga ?
- ↳ Bizniz
- ↳ Varastatud/Kaotatud/Leitud
- 4x4 vabakava
- ↳ Pääste(t)ööd ja abistamine
- ↳ 4x4 üritused / 4x4 events
- ↳ 4x4 GPS Challenge
- ↳ Reisikirjad ja pikemad jutustused
- ↳ Reiside ideed ja planeerimised
- ↳ Ajaviide ja muidu huvitav jutt
- ↳ Garaaž - minu teine kodu
- ↳ ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused
- ↳ Militaar offroad ja "laigulised" teemad
- ↳ Häbinurk
- ↳ Videod
- ↳ Pildid
- ↳ Uus kasutaja Ütle Tere / Say Hello
- Mudelid ja Margid
- ↳ All Terrain Vehicles maakeeli ATV
- ↳ Chrysler / Jeep / Wrangler
- ↳ Daihatsu
- ↳ Dodge
- ↳ Ford
- ↳ GM
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Land Rover
- ↳ Mercedes
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan / Renault
- ↳ Niva
- ↳ Opel
- ↳ Suzuki / Geo
- ↳ Toyota
- ↳ UAZ / GAZ / ZIL jt
- ↳ Volvo
- ↳ Volkswagen
- ↳ Muud maasturid
- Klubide Info
- ↳ Tartu Off-road Klubi
- ↳ Alansi Offroad Klubi
- ↳ LR Offroad Club
- Radio Controlled 4x4
- ↳ 4x4 Electrical Crawlers
- 4x4 talk in other languages
- ↳ Welcome to 4x4.ee!