Suzuki ettevalmistamine TR1
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Suzuki ettevalmistamine TR1
Niisiis plaan hakata ette valmistama TR1 klassi suzuki toodangu pilli, jimny või keerdudega samurai.
Sooviks selle asendada vanema tüübi samurai vahekastiga.
On see tegevus legaalne?
Usun, et paljud jimny ja keerdvedrudega samurai mehed, kellel see töö on juba tehtud ja kes seda plaanivad, sooviks seda teada.
Kaspar
Sooviks selle asendada vanema tüübi samurai vahekastiga.
On see tegevus legaalne?
Usun, et paljud jimny ja keerdvedrudega samurai mehed, kellel see töö on juba tehtud ja kes seda plaanivad, sooviks seda teada.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Reeglites nii kirjas
3.4.6.
Jõuülekanne
Originaalne
3.4.6.
Jõuülekanne
Originaalne
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Ma ootaks siinkohal eelkõige eal´i meeste seisukohta. Nii nende, kes istuvad pastaka taga kui ka nende, kes pidevalt läbi sõrmede vaatavad.
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
....Ja samas kuulaks õllepudelijuures arvmusi ka neilt kes loomingulisemad ja avatuma silmaringiga kui mina
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Mitmed sõidavad. 100% legaalne pole, siiamaani on läbi sõrmede vaadatud. Kui väga torkima hakatakse, siis enam ei vaadata vist.
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Ma natukene sellepärast küsingi, et tehnilisel on komme lausuda " et laseme rajale, ja kui keegi protesti esitab, siis vaatame uuesti üle". Ja nii samade asjadega järjepidevalt.LauriJ kirjutas:Mitmed sõidavad. 100% legaalne pole, siiamaani on läbi sõrmede vaadatud. Kui väga torkima hakatakse, siis enam ei vaadata vist.
Ma siis mõtlesingi, et kui ma olen sama aus nagu Ahja poisid, et kas siis on tulem ka sama.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Minu kui EALi liikme, aga mitte tehnilise komisjoni liikme arvamus on, et selline tegevus on okei, kuna sa siiski vahetada Samurai/Jimny vahekasti välja lihtsalt vanema mudeli vastu. Ehk sa ei hakka täiesti teise automargi vahekasti paigaldama. Võrdluseks võib tuua nt Cherod, kus osad on 231 vahekastiga ning osad 242 vahekastiga. Siiani on neid vahetatud vastavalt vajadusele. Aga eks siin tuleb tehnilise komisjoni liikmetel oma otsus välja öelda sellise tegevuse puhul.
Muidugi miks sa TR1 tahad sõita? Tule parem Vabasse! Saad rahulikult vahetada kaste muretsemata, et keegi sul karikaid pärast võistlust käest võtma hakkab. Raja poolest ei ole vahet ju
Muidugi miks sa TR1 tahad sõita? Tule parem Vabasse! Saad rahulikult vahetada kaste muretsemata, et keegi sul karikaid pärast võistlust käest võtma hakkab. Raja poolest ei ole vahet ju
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Nojah kui lähenetakse asjale margipõhiselt ,et suzukid peavad koosnema suzuki juppidest on ju kõik ok.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Sellisest põhimõttest lähtusid kuni uute tehniliste reeglite kehtestamiseni TR 2 tehnilised reeglid.uppund kana kirjutas:Nojah kui lähenetakse asjale margipõhiselt ,et suzukid peavad koosnema suzuki juppidest on ju kõik ok.
TR2 - kasutada võis kõiki sama MARGI/TOOTJA juppe, TR1 - nii nagu tootja selle loonud oli.
Uued tehnilised reeglid on TR1 oma ehitusnormidelt toonud omaegsletele TR2 reeglitele palju lähemale ning de facto ,aga mitte veel de jure lastakse rajale kirja pandud normidet enam modifitseeritud sõidukeid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Kaspar kulla sõber-kui tehniline lubab sind rajale ja soovitab, et seniks kui teised ei kaeba, ära tüki etteotsa ja elu on lill
Usu mind-tean mida räägin
Usu mind-tean mida räägin
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Inimesed käivad võistlustel võistlemas ja võitmas, mitte ei lähe sportklassi sõitma teadmisega, et pean vähemalt neljandaks jääma.AINIONU kirjutas:Kaspar kulla sõber-kui tehniline lubab sind rajale ja soovitab, et seniks kui teised ei kaeba, ära tüki etteotsa ja elu on lill
Usu mind-tean mida räägin
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Siis on sul keeruline jah. Uuri täpselt järgi mis lubatud, aga eeldatavast pead kuulama ümmargust juttu, sest üks räägib üht ja teine teist.
Puhas tõde selgub siis, kui ikkagi keegi otsustab ühel hetkel kaebuse esitada ja pretsedent võetakse arutusele suuremate jõudude poolt.
Sorry, et läbustan su teemat, sest soovisid ju saada konkreetset vastust EAL-i inimeste käest.
Edu ja pikka närvi
Puhas tõde selgub siis, kui ikkagi keegi otsustab ühel hetkel kaebuse esitada ja pretsedent võetakse arutusele suuremate jõudude poolt.
Sorry, et läbustan su teemat, sest soovisid ju saada konkreetset vastust EAL-i inimeste käest.
Edu ja pikka närvi
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Kaspar, millest selline pahameel?
Kas keegi on esitanud kunagi protesti mõne esikolmikusse sõitnud võistkonna vastu, et nende auto ei vasta näpuga järge ajades tehnilistele tingimustele või on plaanis seda teha, kui ei pääse poodiumile?
Antud teema ei puuduta ju ainult Suzukisid ja vahekaste. See puudutab kõiki sama margi ja mudeli autosid, kus tahetakse erinevate aastaarvudega võistlusautodel jõuülekande, pidurisüsteemi ja roolisüsteemi bolt on sobivaid detaile omavahel vahetada või paigaldada detaili, mis ei ole tehase poolt paigaldatud.
Ootan huviga teemale lahendust, et valida õiget suunda uue võistlusauto ehitamisel.
Kas keegi on esitanud kunagi protesti mõne esikolmikusse sõitnud võistkonna vastu, et nende auto ei vasta näpuga järge ajades tehnilistele tingimustele või on plaanis seda teha, kui ei pääse poodiumile?
Antud teema ei puuduta ju ainult Suzukisid ja vahekaste. See puudutab kõiki sama margi ja mudeli autosid, kus tahetakse erinevate aastaarvudega võistlusautodel jõuülekande, pidurisüsteemi ja roolisüsteemi bolt on sobivaid detaile omavahel vahetada või paigaldada detaili, mis ei ole tehase poolt paigaldatud.
Ootan huviga teemale lahendust, et valida õiget suunda uue võistlusauto ehitamisel.
Viimati muutis Shrek4x4, N Apr 21, 2016 10:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Kui mind mälu ei peta siis on üks juhus vähemalt olnud kus oli Vitara püsikatega midagi sahmitud.Shrek4x4 kirjutas:Kaspar, millest selline pahameel?
Kas keegi on esitanud kunagi protesti mõne esikolmikusse sõitnud võistkonna vastu, et nende auto ei vasta näpuga järge ajades tehnilistele tingimustele või on plaanis seda teha, kui ei pääse poodiumile?
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Kui ma õigesti mäletan ja tean, siis olid Vitarale paigaldatud Toyota püsikiirusliigendid.uppund kana kirjutas: Kui mind mälu ei peta siis on üks juhus vähemalt olnud kus oli Vitara püsikatega midagi sahmitud.
See on ju loomulik, et erinevat marki autode detaile ei tohi omavahel vahetada.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.