Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
Urvo kirjutas:Mõte selles, et hoida üsna leebete reeglitega Vaba siiski mõistuse piires ning vältida reduktorsildade kasutamist.
Minu vaatevinklist 303 rajale lubamine olekski kulude kokkuhoid.
Selle auto soetushind on suhteliselt mõistlik ,kulukate ümberehituste arv olematu ja mis põhiline:see ei lagune väga tihti.Seda viimast ei saa aga öelda igasuguste cherode kohta mis pidevalt ära ikalduvad ja mis rohkem tunde remondis veedavad kui rajal
Samas ei tea ka ühtegi turisti kes tahaks Volvoga Vabasse minna .
Räägib inimene, kes pole kunagi Cheroga võistelnud. Ma arvan, et läbivuse ja hinna suhe on päris kenasti paigas. Korralikult hooldatud ja mõistlike sõiduvõtetega kestab kenasti see jeep. Selles osas on õigus, et peab oluliselt rohkem modifitseerima kui Volvot, et asja saaks. Vanasti, kui veel Volvodega sõideti TR3´e, siis ikaldusid need samuti alati rajal ära. Erinevatel põhjustel.
PS! Võin iga kell Vaba/TR1 rajal peal Volvodega võidu sõita ise Chero roolis olles, kartmata, et jään teiseks
RistoRR kirjutas:Kas Vaba+ peab igal juhul puur sees olema? Vabas on eraldi märge, et sportautol, aga vaba+...
VABA+ klassis on minimaalselt nõutud vähemalt neljast punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Seda juhul kui sõidetakse kahekesi.
Isegi tr-3 klassis ei ole ainult sportautod, mis ime klass see vaba+ on? Sp number polnud kohustus, vaid soovitus, seda mingi aeg tagasi.
Sõitjatest tagapool asetseva puuri saab legaalseks, aga siis jääb 2 kohta
Samuti võimalik toota teisaldatav puur mida kasutavad teised autod mille kiirus võistlustel 320+km/h, aga muidu tavalised autod.
Viimati muutis Praks1, K Mai 04, 2016 10:43 am, muudetud 1 kord kokku.
Pole ka VABA+ teemaga väga kursis, aga see puuri teema pani mind mõtlema, et kas Wrangler sobiks siis automaatselt VABA+ klassi. Seal ju kohe selline puur sees.
asko4x4 kirjutas:Pole ka VABA+ teemaga väga kursis, aga see puuri teema pani mind mõtlema, et kas Wrangler sobiks siis automaatselt VABA+ klassi. Seal ju kohe selline puur sees.
Kas vastab FIA nõuetele?
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kui tänavalegaalse autoga plaanis VABA's klassis Saarekollil sõita kas antud punktid on vajalikud?
3.2.4.Autos peab olema kiibi kinnituseks aas. Aas peab olema keevitatud või muul viisil fikseeritud
selliselt, et teda ei saa võistluse käigus avada. Aas peab asuma autos sees, auto esiosas.
Aasa läbimõõt peab olema vähemalt 20mm.
3.5.13.6. Võistlussõidukil peab olema lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki
elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Elektrisüsteemi väljalülitamisega
peab kaasnema ka mootori seiskumine.
CayenneTurbo kirjutas:Kui tänavalegaalse autoga plaanis VABA's klassis Saarekollil sõita kas antud punktid on vajalikud?
3.2.4.Autos peab olema kiibi kinnituseks aas. Aas peab olema keevitatud või muul viisil fikseeritud
selliselt, et teda ei saa võistluse käigus avada. Aas peab asuma autos sees, auto esiosas.
Aasa läbimõõt peab olema vähemalt 20mm.
3.5.13.6. Võistlussõidukil peab olema lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki
elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Elektrisüsteemi väljalülitamisega
peab kaasnema ka mootori seiskumine.
Esimene asi on suht lihtne. Küll kiibitaja vaatab kuhu ta selle kiibi kinntab. Põhiline on, et seda aasa vms ei saaks auto küljest eemaldada.
Teine küsimus veidi keerulisem. Peaks ikka panema massilüliti, vb esimenekord antakse andeks Aga hea oleks, kui massilüliti ikka olemas on...kui juhtub õnnetus siis vaja kuskilt kohe kõik ära "killida".
CayenneTurbo kirjutas:Kui tänavalegaalse autoga plaanis VABA's klassis Saarekollil sõita kas antud punktid on vajalikud?
3.2.4.Autos peab olema kiibi kinnituseks aas. Aas peab olema keevitatud või muul viisil fikseeritud
selliselt, et teda ei saa võistluse käigus avada. Aas peab asuma autos sees, auto esiosas.
Aasa läbimõõt peab olema vähemalt 20mm.
3.5.13.6. Võistlussõidukil peab olema lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki
elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Elektrisüsteemi väljalülitamisega
peab kaasnema ka mootori seiskumine.
Esimene asi on suht lihtne. Küll kiibitaja vaatab kuhu ta selle kiibi kinntab. Põhiline on, et seda aasa vms ei saaks auto küljest eemaldada.
Teine küsimus veidi keerulisem. Peaks ikka panema massilüliti, vb esimenekord antakse andeks Aga hea oleks, kui massilüliti ikka olemas on...kui juhtub õnnetus siis vaja kuskilt kohe kõik ära "killida".
Massilüliti võiks kapoti alla panna küll, kuid raskemaks teeb asjaolu, et see peab olema kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Salongi pole nagu kusagile panna seda
CayenneTurbo kirjutas:Kui tänavalegaalse autoga plaanis VABA's klassis Saarekollil sõita kas antud punktid on vajalikud?
3.2.4.Autos peab olema kiibi kinnituseks aas. Aas peab olema keevitatud või muul viisil fikseeritud
selliselt, et teda ei saa võistluse käigus avada. Aas peab asuma autos sees, auto esiosas.
Aasa läbimõõt peab olema vähemalt 20mm.
3.5.13.6. Võistlussõidukil peab olema lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki
elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Elektrisüsteemi väljalülitamisega
peab kaasnema ka mootori seiskumine.
Esimene asi on suht lihtne. Küll kiibitaja vaatab kuhu ta selle kiibi kinntab. Põhiline on, et seda aasa vms ei saaks auto küljest eemaldada.
Teine küsimus veidi keerulisem. Peaks ikka panema massilüliti, vb esimenekord antakse andeks Aga hea oleks, kui massilüliti ikka olemas on...kui juhtub õnnetus siis vaja kuskilt kohe kõik ära "killida".
Massilüliti võiks kapoti alla panna küll, kuid raskemaks teeb asjaolu, et see peab olema kättesaadav nii juhile, kui
kaassõitjale nende istekohalt kinnitatud turvavööga. Salongi pole nagu kusagile panna seda
Massilüliti võib olla ka kapoti all, aga tuppa tood juhttrossi, nii on see ka näit paljudel võidusõiduautodel. Aga, elektrivintsi voolutarve on suur, arvesta lülitiga, mille lühiajaline ampritaluvus oleks 500 - 700 amprit . Teine variant on massilüliti solenoid, mis on elektriga distantsilt juhitav, leidub selline asi näit. Pirni tänava vene veokate poes.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!