4x4 vaba uued tehnilised tingimused
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
4x4 vaba uued tehnilised tingimused
Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?
2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?
2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 4x4 vaba uued tehnilised tingimused
Need 2 punkti huvitaks mindki, sest kui need tõele vastavad, siis mind ilmselt enam Sukisukiga rajale ei lastagi see aasta?Landy kirjutas:Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?
2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
Lõpuks on "vabast" saanud TR1
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas ei ole veidi hilja teha nii radikaalseid otsuseid 2 nädalat enne hooaja esimest võistlust?hmm kirjutas:Loodan et, tehnilised tingimused saavad peagi täiendust just selles osas kui palju võib autot ümber ehitada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Hea et pabereid ka loetakse ja midagi radikaalset seal küll pole.
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Originaalne on jäänud sisse minu näpuka tõttu. Peab olema ainult tiivalaiendiga.
Me ootaks vintside kohapealt veel mõne 4x4Vaba sõitja arvamust ja kui üldsus nõuab kahte vintsi siis saab ka kaks olema (ühe vintsi nõude korral võib alati tagavintsi trossi kinni plommida ja ikka sõita)
Rein pidas silmas, et hetkel oli sõnastusest raske aru saada, et sõita võib ka TR2 ja TR3 nõuetele vastava autoga kui kasutatakse lubatud mõõdus rehve.
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Originaalne on jäänud sisse minu näpuka tõttu. Peab olema ainult tiivalaiendiga.
Me ootaks vintside kohapealt veel mõne 4x4Vaba sõitja arvamust ja kui üldsus nõuab kahte vintsi siis saab ka kaks olema (ühe vintsi nõude korral võib alati tagavintsi trossi kinni plommida ja ikka sõita)
Rein pidas silmas, et hetkel oli sõnastusest raske aru saada, et sõita võib ka TR2 ja TR3 nõuetele vastava autoga kui kasutatakse lubatud mõõdus rehve.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.Landy kirjutas:Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
Fagott - kas soovite, et oleks lubatud kaks või üks - vasta konkreetselt.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Meenuvad kahe vintsiga: Mainor, DD-team, Dosis-Letalis,...MM kirjutas:Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.
.
Kuna meil üks toorik ZUKI (ilma meeskonna nimeta garaazis) ja siis oleks hea teada kuhu suunas võib seda aretada. Tuleviku perspektiivis toetaks kahe vintsi ideed.
Viimati muutis Landy, R Jaan 05, 2007 6:51 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- topratohter
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: N Aug 12, 2004 8:25 pm
- Asukoht: keset Harjumaad
- Kontakt:
Meeldiv näha, et ka rehvilukud on saanud rohelise tee.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänud kahe vintsi eest
Tihti teda just vaja pole, aga on hetki, kus osutub asendamatuks abiliseks.
Ükskord näiteks oli ta meil elupäästjaks kui eksisime totaalselt valele metsasihile, kuhu ühtegi kaasvõistlejat appi polnud oodata, kuid suutsime auto ühe esinurga auku vajumise tõttu peaaegu kummuli keerata.
Tihti teda just vaja pole, aga on hetki, kus osutub asendamatuks abiliseks.
Ükskord näiteks oli ta meil elupäästjaks kui eksisime totaalselt valele metsasihile, kuhu ühtegi kaasvõistlejat appi polnud oodata, kuid suutsime auto ühe esinurga auku vajumise tõttu peaaegu kummuli keerata.